بوریس جانسون و کری جانسون در رویداد "الکل خودت را بیاور" در باغ شماره 10 در اولین بلوک کرونا شرکت کردند | اخبار سیاسی

[ad_1] به گزارش اسکای نیوز، نخست وزیر و همسرش کری در میان حدود 40 نفری بودند که در یک رویداد نو

توسط PARINEWS در 21 دی 1400
[ad_1]

به گزارش اسکای نیوز، نخست وزیر و همسرش کری در میان حدود 40 نفری بودند که در یک رویداد نوشیدنی در باغ داونینگ استریت در جریان اولین محاصره ملی کووید در بریتانیا شرکت کردند.

در رویدادی که در 20 مه 2020 فاش شد که "الکل بیاورید"، شخصیتی از داونینگ استریت گفت که هم آقای جانسون و هم نامزد آن زمان او حضور داشتند.

خانواده‌های کشته‌شدگان ویروس کرونا نسبت به آخرین افشاگری‌های سریال شماره 10 «پارتی‌زان» واکنش خشمگینانه‌ای نشان دادند و زنی هم‌زمان این تجمع را با گواهی فوت پدرش توصیف کرد.

او همچنین احساس "بیماری" را توصیف کرد که آقای جانسون بعداً شخصاً در همان باغ به او گفت که "هر کاری ممکن بود" برای محافظت از افرادی مانند پدرش در طول بحران کووید انجام داده است.

پرونده از 6 نوامبر 2021 نخست وزیر بوریس جانسون و کری جانسون برای پذیرایی در پروژه Eden برای رهبران G7 در طول اجلاس سران G7 در کورنوال.  نخست‌وزیر و همسرش پس از افشای حمله قلبی ناشی از سقط جنین در اوایل سال جاری، منتظر فرزند دوم هستند.  خانم جانسون در بیانیه ای در شبکه های اجتماعی گفت که برادر یا خواهر اولین فرزندشان، ویلفرد، باید بیاید. "این کریسمس".  تاریخ انتشار: شنبه 31 جولای 2021
تصویر: بوریس جانسون و همسرش کری، که در عکس در جریان اجلاس سران G-7 سال گذشته تصویر شده است، هر دو در یک رویداد نوشیدنی در خیابان داونینگ در ماه می 2020 شرکت کردند.

وایت هال در حال حاضر در حال بررسی تعدادی از اتهامات مربوط به نقض ویروس کرونا در ساختمان های شماره 10 و سایر ساختمان های دولتی است که با اتهامات اولیه در مورد سرنگونی مهمانی های کریسمس در سال 2020 آغاز شده است.

پرس و جو از آن زمان تاکنون ادامه داشته است تمدید شد تا شامل دو رویداد ادعایی در 15 و 20 مه 2020 شودکه آخرین مورد آن در ابتدا توسط دومینیک کامینگز - مشاور ارشد سابق نخست وزیر - فاش شد.

ایمیل فاش شده دعوتنامه ای را برای "نوشیدنی های با فاصله اجتماعی" نشان می دهد.

اکنون ایمیلی منقضی شده از طرف مارتین رینولدز - یکی از دستیاران کلیدی بوریس جانسون - وجود دارد که از کارمندان دعوت می کند تا "از آب و هوای فوق العاده بهترین استفاده را با "برخی نوشیدنی های با فاصله اجتماعی" ببرند.

به گزارش ITV News که ایمیل را دریافت کرد، پیام آقای رینولدز در 20 می برای بیش از 100 نفر از کارکنان شماره 10، از جمله مشاوران نخست وزیر، نویسندگان سخنرانی و کارکنان درب خانه ارسال شد.

بنا بر گزارش ها، حدود 40 بازدیدکننده در آن شب در باغ جمع شدند تا برای یک پیک نیک غذا و نوشیدنی بخورند.

تحلیل: نخست وزیر می تواند نامزد شود، اما نمی تواند بالای «پارتی گیت» پنهان شود و تحت فشار زیادی است.

در آن زمان، انگلیسی‌ها اخیراً اجازه داشتند با یک نفر از یک خانواده دیگر در بیرون ملاقات کنند، البته تا زمانی که آنها دو متر از هم فاصله داشتند.

اختلاط با چند خانوار همچنان ممنوع بود.

در 20 می 2020، اعلام شد که 363 نفر دیگر بر اثر مثبت شدن آزمایش کرونا جان خود را از دست داده اند.

الیور داودن، وزیر فرهنگ وقت، از یک کنفرانس مطبوعاتی در خیابان داونینگ در ساعت 5 بعدازظهر آن روز - یک ساعت قبل از برنامه Drink 10 - استفاده کرد تا به مردم بگوید که "اکثر مردم" باید "تا حد امکان در خانه بمانند". ".

در همان روز، پلیس کلان شهر توییتی منتشر کرد تا به مردم یادآوری کند که تنها در صورت تنها بودن، با افرادی که با آن‌ها زندگی می‌کنند یا تنها با فرد دیگری از خانواده دیگری تنها باشند، می‌توانند از بیرون بودن لذت ببرند.

"الکل خودت را بیاور!"

ایمیل فاش شده از سوی آقای رینولدز، دبیر شخصی ارشد نخست وزیر، به کارکنان 10 چنین بود: «سلام به همه،

«بعد از یک دوره فوق‌العاده شلوغ، فکر کردیم خوب است که از این زمان فوق‌العاده حداکثر استفاده را ببریم و امشب در باغ شماره 10 چند نوشیدنی از راه دور بنوشیم.

"لطفاً از ساعت 18:00 به ما بپیوندید و الکل خود را بیاورید!

"مارتین".

آقای کامینگز با استفاده از نام مستعار خود به نام «گاری» برای جانسون، روز دوشنبه در توییتر نوشت که نخست وزیر در مراسم 20 می «آنجا بوده است».

آقای کامینگز قبلا در یک پست وبلاگی هفته گذشته ادعا کرده بود که عکسی از او، نخست وزیر، خانم جانسون با نوزاد تازه متولد شده این زوج و آقای رینولدز در 15 مه 2020 - تاریخ یکی دیگر از رویدادهای اجتماعی ادعایی شماره 10 - نمونه ای نیست. نقض قوانین بود، اما در عوض ادامه جلسه شماره 10 بود.

استثنایی.  بوریس جانسون و کارکنان عکس با شراب در باغ داونینگ استریت در ماه مه 2020. اختصاصی: عکس سوالات جدیدی را برای شماره 10 پس از انکار یک رویداد اجتماعی در طول محدودیت های کووید ایجاد می کند.  تصویر بوریس و کری جانسون را نشان می‌دهد، بطری‌های شراب و عدم رعایت فاصله اجتماعی، اصرار شماره 10 مبنی بر برگزاری جلسه کاری .... نگهبان / چشمی را زیر سوال می‌برند. * استفاده مجدد بدون اجازه از طریق چشم چشم ممنوع * .  برای اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از این تصویر با eyevine تماس بگیرید: .T: +44 (0) 20 8709 8709.E: info@eyevine.com.http: //www.eyevine.com.
تصویر: عکسی از آقای جانسون قبلاً ظاهر شده است و کارمندانی که گفته می شود متعلق به 15 مه 2020 هستند، به نظر می رسد که در باغ 10 مشغول نوشیدن هستند. عکس: Guardian / eyevine

این تصویر که ماه گذشته توسط گاردین منتشر شد، به نظر می رسد گروهی را در حال لذت بردن از شراب و پنیر در حالی که پشت میز نشسته اند، نشان می دهد، در حالی که گروه های دیگر نیز در حال لذت بردن از نوشیدنی در باغ داونینگ استریت به تصویر کشیده شده اند.

با این حال، آقای کامینگز همچنین در پست وبلاگ خود پیشنهاد کرد که رویداد 20 می برخلاف قوانین کووید است و باید مورد بررسی قرار گیرد.

دستیار اصلی نخست وزیر "باید پاسخگو باشد"

پس از ادعاهای اولیه درباره رویدادی در 20 می، تردیدهایی در مورد موقعیت آقای رینولدز در رتبه 10 مطرح شده است.

روزنامه‌های آخر هفته نشان دادند که او در فهرست "مرد سقوط کرده" در مناقشه "حزب" قرار گرفته است.

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

فراتر از ایمان: دختر داغدار در مهمانی شماره 10

یک مقام ارشد دولتی به اسکای نیوز گفت: "وظیفه رینولدز محافظت از کارمندانی بود که از او می خواستند آنها را از طریق کاری که قبلاً کسی انجام نداده بود راهنمایی کند." این فقط یک نمونه کامل از شکست او در این زمینه است.

"مردم حق دارند از "یک قانون برای آنها، یک قانون برای ما" خشمگین شوند.

«برخی از افراد شماره 10 در آن زمان ناراحت بودند. اما حقیقت این است که هیچ کس تا به حال با شغل شماره 10 مواجه نشده است، در حالی که بقیه کشور مجبور شده اند از خانه کار کنند.

رینولدز از مردم در برابر انتشار کووید در ساختمان محافظت نکرد و او و دیگران به عواقب این اقدامات فکر نکردند.

او مسئول همه چیز بود، او باید در قبال آن مسئول باشد.»

هانا برادی (سوم از چپ) در میان افراد داغدار بود که عکس‌های عزیزان از دست رفته بر اثر کرونا را از دیوار یادبود COVID در لندن در دست داشت.
تصویر: هانا برادی (سوم از چپ) در میان افراد داغدار بود که عکس‌های عزیزان از دست رفته بر اثر کرونا را از دیوار یادبود COVID در لندن در دست داشت.

دختر قربانی کووید گفت: «فکر می‌کنم احساس بدی به من می‌دهد

هانا برادی، سخنگوی کمپین خانواده‌های کووید-19 برای عدالت، فاش کرد که چگونه پدر 55 ساله او - یک "کارگر کلیدی مناسب و سالم" - چهار روز قبل از رویداد 20 می در داونینگ استریت درگذشت.

او گفت: «در آن زمان همه می‌دانستند که رفتن به یک مهمانی اشتباه است، پس چگونه کسانی که کشور را اداره می‌کنند فکر می‌کنند مشکلی نیست؟»

آیا می‌توان مثال بدنام‌تری از «یک قانون برای آنها و یک قانون دیگر برای ما» وجود داشت؟

بدتر از آن، سپتامبر گذشته من در همان باغ نشسته بودم و به چشمان نخست وزیر نگاه می کردم و به او می گفتم که پدرم چگونه مرده است.

«او به من گفت که برای محافظت از پدرم هر کاری از دستش بر می‌آمد انجام داده است، چون می‌دانست روزی که گواهی فوت پدرم امضا شد در همان مکان مهمانی می‌کرد.

فکر کردن به آن حالم را بد می کند.

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

رینور گفت: «نخست وزیر باید از خودش خجالت بکشد

آنجلا رینور، معاون رهبر حزب کارگر به اسکای نیوز گفت که اگر تایید شود که در رویداد داونینگ استریت در 20 می حضور داشته است، نخست وزیر "باید برود".

او گفت: "این منزجر کننده است، منزجر کننده است." «در آن زمان، بسیاری از مردم نمی توانستند عزیزان خود را که در حال مرگ بودند ببینند.

به مردم بریتانیا گفته شده است که برای حفظ امنیت مردم و مراقبت از بستگان خود، کار درست را انجام دهند.

و ما فهمیدیم که داونینگ استریت یک ایمیل به بیش از 100 نفر ارسال کرد و گفت: "به مهمانی ما بیایید، کمی الکل بخورید، هوا خوب است."

"نخست وزیر باید بهتر بداند. ما در زمان بحران بودیم و به رهبری خوب نیاز داشتیم و چیزی که به دست آوردیم فردی بود که در گفتن دروغ و جعل مهارت دارد."

خانم راینور همچنین خواستار انتقال نتایج تحقیقات "پارتیسان" در وایت هال برای تحقیقات بیشتر به پلیس شد.

لیبرال دموکرات ها همچنین خواستار تحقیقات پلیس درباره گزارش های مربوط به رویداد 20 مه شدند.

رهبر آنها، سر اد دیوی، گفت: "این شواهد دیگری است که نشان می دهد در حالی که اکثریت قریب به اتفاق مردم از قوانین پیروی می کردند، افرادی که در شماره 10 بودند آنها را زیر پا گذاشتند.

«این لگد به دندان همه کسانی است که در طول این همه‌گیری فداکاری کردند، از کسانی که نتوانستند عزیزان خود را در بیمارستان ملاقات کنند تا پرستارانی که برای حمل کیسه‌های زباله مانند PPE رها شده‌اند.

سخنگوی اسکاتلند یارد گفت: «سرویس پلیس متروپولیتن از گزارش‌های گسترده درباره نقض قوانین بهداشتی در خیابان داونینگ در 20 می 2020 مطلع است و با دفتر کابینه در تماس است.

نظری از شماره 10 وجود ندارد، زیرا پرس و جو ادامه دارد

شماره 10 در مورد ایمیل فاش شده آقای رینولدز در زمانی که تحقیقات در مورد تعدادی از موارد ادعایی نقض قوانین COVID در خیابان داونینگ و سایر ساختمان های دولتی هنوز ادامه دارد، اظهار نظر نمی کند.

این تحقیقات توسط یک مقام ارشد دولتی سو گری هدایت می شود.

اوایل روز دوشنبه، نخست وزیر از پاسخ به سوالی خودداری کرد در مورد اینکه آیا او و همسرش در یک مهمانی خیابان داونینگ در 20 می شرکت کردند یا خیر.

آقای جانسون گفت: "همه اینها، همانطور که می دانید، توسط سو گری تحت بررسی مناسب است."


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن