جریان این هفته: 'همیلتون" در دیزنی به علاوه 'من رفته در تاریکی' در HBO و "جنگجو راهبه' در Netflix بکشد

که من کنار هم قرار دادن این آخرین لیست از چه چیزی جدید در جریان این هفته متوجه شدم یک تم در حال اجرا از طریق ا

توسط PARINEWS در 8 تیر 1399

که من کنار هم قرار دادن این آخرین لیست از چه چیزی جدید در جریان این هفته متوجه شدم یک تم در حال اجرا از طریق انتخاب: بد-باسن زنان است. وجود دارد یک فیلم مستند در مورد جرم و جنایت حل نویسنده میشل مک نامارا یک سری بر اساس مانگا کمیک در مورد یک جنگجو راهبه (بله واقعا!), و البته Schuyler, خواهر, گلپر و الیزا از همیلتون.

من رفته در تاریکی (HBO, ژوئن 28th)

این شش قسمت مجموعه مستند شرح زیر است داستان قابل توجهی از اواخر نویسنده میشل مک نامارا و رسیدگی به گلدن استیت قاتل که وحشت کالیفرنیا برای سال در اواسط 1970s و 1980s. کرکس خواستار آن را "سخت و در نهایت الهام بخش در مورد چگونگی زندگی ضربات گه از شما و شما فقط باید از طریق آن به نوعی مقابله با غم و اندوه و پشیمانی و PTSD دلیل این که شما لازم نیست یک انتخاب است." بر اساس مک نامارا کتاب بود که ناتمام در زمان مرگ او (او مرد زن مرده این کمدین Patton Oswalt, کمک به ارمغان بیاورد این کار را به اتمام), من رفته در تاریکی به درستی بر نمی قاتل خود را اما در مک نامارا تعیین به او را به عدالت.

جنگجو راهبه (Netflix, جولای 2nd)

Ars Technica توصیف جدید Netflix سریال جنگجو, راهبه عنوان "اگر Buffy the Vampire Slayer دین" و این که نوع به اندازه کافی برای تحریک علاقه من اگر ما صادق بودن: "عرفانی پورتال به بهشت (و/یا جهنم)? بررسی کنید. Badass راهبه غرق در هنرهای رزمی ؟ بررسی کنید. یک جوان عشق علاقه برای آوا? بررسی کنید. بسیاری از شیطان قتل و کمی تسکین خنده دار? بررسی کنید." بر اساس مانگا کمیک سریال "جنگجو راهبه Areala," نشان می دهد تمرکز بر روی یک دختر جوان که مبارزه با نیروهای شر از طرف باستان منظور از Cruciform شمشیر. آلبا Baptista, تریستان Ulloa و سیلویا د Fanti ستاره.

هانا فصل دو (Amazon Prime, جولای 3rd)

هانا, نوجوان مطرح در انزوا و آموزش به عنوان یک سرباز فوق العاده است برای فصل دوم. اول فصل بود و بر اساس 2011 فیلم به همین نام که ستاره دار Saoirse Ronan; جریان نسخه ستاره Esme Creed-Miles به عنوان شخصیت عنوانی که تجربه چیزی از واژگونی نقش در فصل دوم پس از [spoiler alert] مرگ پدرش اریک در پایان فصل یک. دن از کامپیوتر می گوید هانا فصل دو "به طور موثر می آمیزد آمدن از سن مدرسه شبانه روزی, درام, ژانر با جاسوسی, هیجان انگیز, ژانر است."

همیلتون (دیزنی Plus, جولای 3rd)

شاید شما شده اند در خارج از شبکه/زندگی در یک غار برای پنج سال گذشته و آگاه هستند Lin-مانوئل میراندا جایزه پولیتزر و تونی برنده جایزه موسیقی حدود ده دلار تاسیس پدر الکساندر همیلتون? دیزنی به علاوه تصمیم به رها کردن آن نسخه فیلم— که شامل اجراهای زنده از برادوی بازیگران اصلی— تابستان امسال به جای برگزاری آن اصلی تئاتر برتر تاریخ اکتبر 2021. آن را به کسانی که نمی توانستم بلیط به نشان می دهد (به طور جدی از آن فروخته شد f o r e v e r) فرصتی برای دیدن میراندا به عنوان Hamilton, Leslie Odom جونیور به عنوان با مته سوراخ کردن daveed را از دست Diggs به عنوان جفرسون و Phillipa سو به عنوان الیزا. نه کاملا در اتاق که در آن اتفاق افتاده است اما خیلی نزدیک است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن