باران های سنگین تبدیل جاده های شهر به رودخانه

میسور/Mysuru: این باران گربه ها و سگ ها در شهرستان شب گذشته و جاده ها تبدیل به رودخانه آزمونهای تشخیصی و فاضال

توسط PARINEWS در 9 تیر 1399

میسور/Mysuru: این باران گربه ها و سگ ها در شهرستان شب گذشته و جاده ها تبدیل به رودخانه آزمونهای تشخیصی و فاضالب تخلیه سرریز و طبق معمول آب وارد خانه ها و هتل ها در مناطق کم ارتفاع. این فقط یک نم نم باران در حدود 3 بعد از ظهر و بعد از آن به رشد سنگین downpour.

خوشبختانه آن یکشنبه و بسیاری از مغازه ها و کسب و کار موسسات و حتی در منطقه کسب و کار مرکزی باقی مانده بسته با توجه به تعطیلات هفته و همچنین COVID-19 ترساندن. کمتر وجود دارد جنبش در خیابان ها وجود دارد و معمول ترافیک راش. آن دسته از وسایل نقلیه که جرأت کرده بود به اب راه رفتن را از طریق آب و برخی از آنها خراب در وسط جاده.

به گفته دکتر C. Govindaraju آلی در مزرعه و ایستگاه تحقیقات Naganahalli آن بارید 15 میلی متر تا 20 میلی متر آخر شب. او گفت که وجود خواهد داشت و وزش باران های سنگین در آینده سه تا چهار روز است و 'Ardra' باران (از 22 ژوئن تا 5 ژوئیه) است که شلاق شهرستان. از 6 ژوئیه جولای 19, از آن خواهد شد 'Punarvasu' پس از 'pushya رخ می دهد' (July 20 Aug. 2). "این همه باران خواهد بود مفید برای برنج فعالیت های کشاورزی," او اضافه شده است.

دیروز باران گیر بسیاری از مردم بی خبر است. آنها پیش بینی نکرده بود به رگبار ناگهانی و آنها مجبور شدند به پناهگاه در بسیاری از مکان ها از جمله پناهگاه اتوبوس بنزین تختخواب های تحت ساخت و ساز ساختمان ها و مکان های دیگر.

شدت بارش باران که به تدریج افزایش یافت و تبدیل جاده به رودخانه ها و آب گرفتگی خانه ها و ساختمان های دیگر در مناطق کم دروغ علاوه بر ساخت تخلیه و حتی فاضالب تخلیه به سرریز.

جاده های مختلف مانند Sayyaji رائو جاده Seshadri Iyer جاده دیوان جاده, D. Devaraj Urs جاده JLB جاده تاون هال جاده Chamaraja دو جاده KRS جاده, M. G. Road Manandavadi جاده ها و مکان های مانند Ramakrishnanagar " من " بلوک, J. P. ناگار Ashokapuram راه آهن زیر پل Bannimantap, Dufferin برج ساعت Hardinge دایره, K. R. دایره و دیگر محافل آب گرفتگی شدند و آن را دشوار را برای رانندگان به حرکت در جاده ها.

کنار میوه ها و گل فروشندگان تا به حال بسته بندی وسایل خود و حرکت به مکان های امن برای حفاظت از اقلام فاسد شدنی.

سرشار تخلیه: با توجه به سنگین بارندگی بزرگ تخلیه از Vijayanagar 3 مرحله نسبت به Bogadi 2 مرحله تخلیه از MUDA به Yelethota بودند در کامل موجی در حالی که بزرگ تخلیه نزدیکی Niveditha نگر سرریز در جاده ها است. این تخلیه مسدود شده است و آب وارد Anandanagar جاری شدن سیل تقریبا تمام جاده ها.

Mysuru شهرستان شرکت (MCC) توسعه افسر Sathyamurthy و کارکنان پاک زباله در تخلیه و ساخته شده راه را برای جریان صاف از آب باران.

بسیاری از جاده ها در مناطق کم دروغ مانند Kanakagiri, Gundurao نگر و Bhyraveshwaranagar شد آب گرفتگی با آب باران وارد چند خانه. ساکنان گفت که این مشکل این است که آنها از درد و رنج هر سال وقتی که باران به شدت. آنها گفتند که تخلیه در سنت مری دایره سقوط کرده بود و باعث مشکلات بیشتر است.

آب باران وارد یک هتل در Chamaraja دو جاده سیل هتل و تخلیه از Vijayanagar مخزن آب عبور Vijayanagar 2 و 3 مراحل آسیب دیده است در نزدیکی Adichunchanagiri Mutt در نتیجه آب باران جاری شدن سیل KEB فرمت در Vijayanagar 3 مرحله.

در ضمن این صبح MCC Abhaya تیم کارکنان مشغول انجام شهر دور و پاکسازی و تخلیه مسدود شده در حالی که پرسنل از Chamundeshwari شرکت برق (ساندرلند) دیده می شد نگاه ممکن است مشکلات و حل آنها را برای جلوگیری از خطر است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن