هوای گرگ و میش سحر مقررات منع رفت و آمد در شهر – 6 بعد از ظهر تا 5 صبح

یکشنبه مستند: جولای 5, 12, 19, 26 & Aug. 2تنها خدمات ضروری باز خواهد شد; بسته تسهیلات در هتل ها اجازه داده

توسط PARINEWS در 13 تیر 1399
  • یکشنبه مستند: جولای 5, 12, 19, 26 & Aug. 2
  • تنها خدمات ضروری باز خواهد شد; بسته تسهیلات در هتل ها اجازه داده تا 9 pm

میسور/Mysuru: همه کسب و کار در Mysuru محرومیت جزئی استثنا مانند خدمات ضروری را از 6 بعد از ظهر امروز تا 5 صبح فردا. این تصمیم گرفته شده توسط دولت های منطقه و منطقه وزیر S. T. Somashekar در پی سنبله در COVID-19 شمارش بیش از چند روز گذشته.

این 6 بعد از ظهر تا 5 am قانون خواهد بود به دنبال هر روز صرفا تا اطلاع ثانوی و پیاده سازی خواهد شد و به دنبال دستورالعمل های صادر شده توسط این مرکز و دولت است. تمام روزهای یکشنبه تا Aug. 2 خواهد بود به طور کامل بسته است.

صحبت کردن به ستاره میسور صبح شهر کمیسر پلیس دکتر Chandragupta گفت که قضایی ایستگاه های پلیس در سراسر شهر را عمومی اطلاعیه ها از طریق mikes از Garuda و PCR وسایل نقلیه از 5.30 pm درخواست مغازه ها را ببندید. تنها خدمات ضروری مانند میوه ها و سبزیجات و مواد غذایی و بنزین و پزشکی بیمارستان ها و شیر غرفه خواهد بود و مجاز به باز کردن.

ناهار خوردن در امکانات در تمام هتل ها را به باد تا 6 بعد از ظهر است اما هتل ها می توانند با ارائه بسته خدمات تا ساعت 9 شب. مبتنی بر برنامه غذایی aggregators نیز مجاز به گرفتن بسته از هتل ها و ارائه آنها به مشتریان در خانه تا 9 ساعت است.

به منظور تسهیل در کار کارکنان برای بازگشت به خانه KSRTC شهر و روستایی خدمات را به کار گیرند و آنها می توانند حمل و نقل مسافران است. آنها می توانند خدمات بسته پاسخ از کمیساریای اضافه شده است. قضایی بازرسان پلیس و زیر بازرسان در حال حاضر شده است به کارگردانی اطمینان از اجرای دقیق او اضافه شده است.

"وجود دارد شکایتی که چند مستقل مشروب مغازه ها تهیه مشروب بطری به مشتریان با تعویض کردن فروشگاه چراغ. از آنها باید بسته 6 ساعت و عمل آغاز خواهد شد اگر آنها منطبق نیست," Chandragupta گفت.

افرادی که با تنبلی حرکت کردن بی ارزش خواهد بود تنبیه کنید و اگر تخلف ادامه وسایل نقلیه ضبط خواهد شد آن را به عنوان انجام شد در مرحله اول از مستند او اضافه شده است.

در ضمن KSRTC روستایی بخشی کنترل R. Ashok Kumar گفت که هر یکشنبه شروع ماه ژوئن 5, KSRTC نمی خواهد کار هر یک از خدمات. "یکشنبه ها ما را نمی خواهد کار یک اتوبوس واحد به عنوان در هر دولت را رهنمود و تمام اتوبوس ها خواهد بود مستقر در انبار," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن