J. K. زمینه را تبدیل به گل بازار

مجموعه موقت تا Varamahalakshmi جشنواره میسور/Mysuru: با Mysuru شهرستان شرکت (MCC) سفارش به طور موقت تغییر Deva

توسط PARINEWS در 8 مرداد 1399

مجموعه موقت تا Varamahalakshmi جشنواره

میسور/Mysuru: با Mysuru شهرستان شرکت (MCC) سفارش به طور موقت تغییر Devaraja بازار گل, فروشندگان, پیش بینی سنگین عجله در بازار با شروع جشنواره فصل J. K. زمینه امروز یک کندوی عسل از فعالیت به عنوان منتقل گل فروشندگان به آسانی شروع کسب و کار خود را از صبح زود امروز.

با توجه به COVID-19 گیر این MCC به عنوان یک جمعیت-کنترل و اندازه گیری دستور داده بود به طور موقت تغییر از گل فروشندگان Devaraja بازار به نزدیکی J. K. زمینه, نزديک به شهر ایستگاه راه آهن به مدت سه روز از 29 جولای تا 31.

پس از سفارش, بود, دیروز, گل, فروشندگان شروع به ساخت آماده سازی برای جابجایی موقت به بزرگ تر J. K. زمینه (Jeevarayana Katte) با احداث اصطبل موقت و میریزد.

نزدیک به 100 گل فروشندگان دیده می شد انجام کسب و کار در این زمینه را امروز با مردم از تمام محلات thronging محل برای خرید گل مورد نیاز برای جشنواره فصل شروع می شود که با Varamahalakshmi جشنواره در ژوئیه 31.

با COVID-19 مقررات اقدامات در محل فروشندگان مورد نیاز برای حفظ فاصله فیزیکی میان خود با پوشیدن ماسک و استفاده از دست sanitisers و اقدامات دیگر.

قضایی Devaraja پرسنل پلیس مستقر شده اند و در محل به عنوان هزاران نفر از مردم در حال انتظار برای دیدار زمینه را برای گل خرید در سه روز آینده. این MCC راه اندازی تلفن همراه توالت و آب آشامیدنی و امکانات.

MCC کمیسر Gurudatta Hegde گفت که MCC, پیش بینی جمعیت عظیمی در Devaraja بازار با شروع فصل جشنواره تصمیم به تغییر فروشندگان گل بازار به بیشتر آلاینده J. K. زمینه.تغییر دستور داده شد به عنوان یک کنترل جمعیت اقدام به متوقف کردن گسترش مرگبار COVID-19 بیماری همه گیر.

Mysuru گزارش تعداد زیادی از موارد تقریبا هر روز با او گفت و افزود که فروشندگان به کارگردانی شده به دنبال تمام اقدامات فیزیکی, فاصله, پوشیدن از ماسک صورت و استفاده از دست sanitisiers نه تنها از آنها بلکه از همه مهمتر مردم بازدید از محل. او در ادامه گفت که اساسی مدنی امکانات رفاهی مانند توالت و آب آشامیدنی ارائه شده در محل.

ممکن است به ذکر است که در اینجا به عنوان یک اقدام برای جلوگیری از گسترش COVID-19 MCC به حال تعطیل پنج بازارهای عمده در قلب شهر — Devaraja بازار Shivarampet, Santhepet, Mannars بازار و Boti بازار (گوشت گوسفند در بازار) به مدت چهار روز از 25 ژوئن 2020 که در طی آن بازارهای پرسش و کاملا تمیز sanitised ، fumigated و ضد عفونی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن