جنگل, وزیر امور روستاها در Kundakere محدوده جنگل مرز

گوش به نارضایتی از افرادی که از دست داده اند خود را از دام در حملات ببر گوندلوپت: پس ببر حملات دام در روستاهای

توسط PARINEWS در 22 اردیبهشت 1399

گوش به نارضایتی از افرادی که از دست داده اند خود را از دام در حملات ببر

گوندلوپت: پس ببر حملات دام در روستاهای هم مرز با Kundakere محدوده پس از 20 روز در جنگل, وزیر آناند سینگ همراه با مقامات وزارت جنگل انجام یک بازرسی در Kadabur ایجاد کرد به تازگی و گوش به نارضایتی کشاورزان و روستاییان که از دست داده اند خود را از دام است.

به عنوان کشاورزان و روستاییان به حال خواستار دستگیری ببر که تا به حال به کشته شدن بیش از 20 گاو در منطقه جنگل وزیر شخصا بازدید روستاییان برگزار شد و بحث و گفتگو با آنها است.

MLA C. S. Niranjan کومار که به همراه وزیر آناند سینگ را به خود متوجه خواهید شد که سه ببر در آمده بود Bandipur ببر رزرو ایجاد تنش در روستاها و از این رو دولت باید اجازه بدهد به تصرف خود ببر. وی از وزیر مراحل را به تصرف خود ببر بلافاصله و نقل مکان آنها را در جای دیگر.

در همین حال رهبران کشاورز Sampath و Kadabur Manjunath که ملاقات وزیر به او گفتم که خورشیدی نرده های نصب شده در جنگل مرزها تبدیل شده بود از بین رفته و حتی ترانشه پر شد با گل که تا به حال منجر به مکرر حوادث حیوانات وحشی خوش آمدید بشر زیستگاه.

کشاورز رهبران نیز مطلع وزیر که درخواست برای نصب مسیر راه آهن موانع است که ساخته شده پس از 10 سال بود که در حال نادیده گرفته شده است. ببر و پلنگ در تعقیب گوزن بودند پریدن بیش از ترانشه و ورود به روستا گفتند و متهم جنگل مقامات از مصرف هر گونه اقدام برای حل این مشکل است.

اشاره به این که جبران خسارت ارائه شده به صاحبان گاو بودند که کشته شده توسط ببر بسیار کمتر Sampath و Manjunath گفت که گاو صاحبان گرفته تا عسل کشاورزی برای امرار معاش خود را از دام کشته شدند توسط ببر در حال حاضر رنج می برند به عنوان آنها قادر به رفتن به رشته خود از ترس حمله ببر.

کشاورز رهبران خواست وزیر آناند سینگ که اگر 15 ft. قد بلند و زنجیره ای پیوند مش نصب شده است به مسیر راه آهن این امر جلوگیری از حیوانات وحشی از بیرون آمدن از جنگل. وزیر آناند سینگ مطمئن باشید آنها او را دستور جنگل مقامات و افزود که این عملیات به تصرف خود ببر خواهد شروع به زودی.

در ضمن چند کشاورزان گفت: وزیر آناند سینگ که حدود 15 سال پیش یک فرد خصوصی خریداری شده بود مورد 1500 هکتار زمین در جنگل های مرزی از کشاورزان برای نصب خورشیدی نرده ها و دیوارها برای جلوگیری از حیوانات وحشی از ورود به روستاها. که کسی تا به حال به دست آمده وام بر سرزمین او تا به حال خریداری شده اما تا به حال انجام نشده است و هر چیزی که تا به حال منجر به بیش از حد رشد با علف های هرز و بوته در زمین و حیوانات وحشی ساخت آن را زیستگاه خود.

آنها خواست وزیر به گام برای دریافت زمین به صاحبان اصلی زمین به طوری که آنها می تواند کشاورزی را یا شامل زمین به جنگل به طوری که جنگل می تواند گسترش یافته و با توجه به افزایش حیوانات وحشی در جنگل. وزیر آناند سینگ که گوش به کشاورزان با صبر و حوصله به آنها گفت که او را به جمع آوری اطلاعات از عواید مقامات در این زمینه است.

مدیر ارشد کنسرواتور از جنگل ها (PCCF) آجی میشرا رئیس کنسرواتور از جنگل ها (CCF) T. Heeralal Bandipur پروژه ببر مدیر T. Balachandra اضافی سرپرست پلیس Anitha Huddannanavar, Tahsildar Nanjundaiah و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن