Razer به ارمغان می آورد خود را به روز صفحه کلید به جدیدترین تیغه 15

Razer اعلام کرده است جدید تیغه 15 Studio Edition بالا-طراحی بالا-قیمت مناسب لپ تاپ برای حرفه ای خلاق است. Raze

توسط PARINEWS در 8 خرداد 1399

Razer اعلام کرده است جدید تیغه 15 Studio Edition بالا-طراحی بالا-قیمت مناسب لپ تاپ برای حرفه ای خلاق است. Razer خواستار آن را "تلفن همراه ایستگاه های کاری طراحی شده برای دیدار با نیازهای هر نوع از خالق از مهندس صدا به VFX هنرمند."

وجود دارد یک زن و شوهر از تنظیمات ضربه توجه داشته باشید, اما از ویژگی های است که من بیشتر هیجان زده در مورد به روز رسانی طرح بندی صفحه کلید.

یک منبع از غم و اندوه برای برخی از تیغه صاحبان بیش از سال گذشته بوده است Razer طرح بندی صفحه کلید. به طور خاص تیغه های بدنام شده اند برای فشردن این کلید های جهت دار به سمت چپ از کلید shift. این صدا ممکن است مانند یک طراحی کوچک اما انتخاب آستانه مؤلف کامرون فاکنر در بر داشت خود را به طور تصادفی هدف قرار دادن فلش در زمانی که او به معنای به آمار تغییر و یا علامت سوال تمام زمانی که تست های سال گذشته Blade Pro 17.

خوشبختانه Razer شنیده است نماز ما و آوردن یک طرح جدید برای برخی از تیغه های منتشر شده در این سال است. تیغه 15 استودیو یک گیرنده آن شامل تمدید کلید shift با چهار کلید های arrow زیر. شما می توانید ببینید که چقدر بهتر به نظر می رسد در ارائه نمایید.

Razer Blade 15 Studio Edition keyboard

تیغه همچنین دارای یک تراشه جدید که ممکن است به تحریک قدرت های کاربران: هشت هسته ای core i7-10875H. این همان پردازنده ای که در این خالق متمرکز گیگابایت Aero 15 تست کردم چند ماه پیش. که ماشین کردم و نتایج بسیار عالی در هر دو بازی و بهره وری کار.

مانند سال گذشته تکرار تیغه جدید همچنین شامل Nvidia Quadro RTX 5000 Studio Edition کارت گرافیک با 16GB حافظه RAM (GDDR6). همچنین با اقتباس از مدل سال گذشته است که یک 15.6-inch 4K OLED صفحه نمایش لمسی با زمان پاسخ فقط 1ms که Razer می گوید: پوشش 100 درصد از DCI-P3 رنگ فضا. و آن را خوب به دنبال ماشین با باریک 4.99 mm ناهنجاری و جمع و جور شاسی آلومینیومی که فقط 0.7 اینچ ضخامت دارد.

شما می توانید تنظیمات در حال حاضر با شروع در $4,299.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن