ناسا است که به روز رسانی خود را با دستورالعمل در مورد نحوه جلوگیری از آلودگی سیستم خورشیدی

پس از سالها بحث ناسا قصد دارد به روز رسانی خود را راهنمای چقدر بیولوژیکی آلودگی های دیگر جهان اجازه خواهد داشت

توسط PARINEWS در 20 تیر 1399

پس از سالها بحث ناسا قصد دارد به روز رسانی خود را راهنمای چقدر بیولوژیکی آلودگی های دیگر جهان اجازه خواهد داشت در حالی که آژانس به کاوش در منظومه شمسی است. قوانین جدید خواهد استراحت برخی از آژانس های مورد نیاز برای چگونه به اکتشاف ماه و مریخ — دو بالا مشخصات مقصد که ناسا امیدوار است برای ارسال فضانوردان در آینده سال است.

در دهه های ناسا را دنبال کرده است نسبتا قوانین سختگیرانه در مورد چه مقدار از آلودگی بیولوژیکی در نظر گرفته شده است قابل قبول هر زمان که آژانس می فرستد پروب — یا مردم — به سیارات دیگر است. این یک مفهوم شناخته شده به عنوان سیاره ای حفاظت و آن را به یک پایه و اساس قانونی در معاهده امضا شده بیش از 50 سال پیش است. به نام فضا پیمان آن چالش های سازمان ملل برای کشف دنیاهای دیگر "بنابراین به عنوان برای جلوگیری از مضر آلودگی" و به بازگرداندن هر گونه میکروب های بیگانه از دنیاهای دیگر است که می تواند باعث آسیب به زمین است.

یک هدف بزرگ از سیاره ای حفاظت شده به نگه داشتن ما را از پیگیری میکروب در سراسر منظومه شمسی است. که اگر ما برای آمدن در سراسر به نوعی از شکل زندگی در جهان دیگر, ما می دانیم با یقین است که آن را در واقع از آمد که جهان و ما آن را وجود دارد در تصادف. سیاره ای حفاظت شده است همچنین متمرکز بر حفظ انسان امن بیش از حد. اگر یک کشور می کند پیدا کردن زندگی ما می خواهیم به مطمئن شوید که آن را نمی خواهید به پاک کردن ما اگر آنها را به سیاره ما است.

پیوستن به حفاظت از سیاره ای همواره یک بیت از یک trade-off, پس عملا همه چیز ما ارسال به فضا به نوعی از میکروب در آن است. بسته به جایی که آنها در حال رهبری در منظومه شمسی فضاپیمای اغلب تحت واقعا سخت روش های تمیز کردن در تلاش برای خلاص شدن از شر این موجودات کوچک. برای برخی از, است که به معنای گرفتن پخته شده در درجه حرارت بالا به کشتن میکروب ها و وسایل نقلیه به عنوان معصوم به عنوان امکان پذیر است.

اما در حال حاضر ناسا است که به ویژه با تمرکز بر ارسال انسان به اعماق فضا یک بار دیگر. و هر زمان که مردم به فضای ما حمل تن از باکتری ها با ما مهم نیست که چقدر ما پاک است. با انسان اکتشاف یک اولویت بالا ناسا در حال حاضر می خواهد برای تجدید نظر در برخی از سخت تر الزامات مورد نیاز برای ماه و مریخ — در غیر این صورت انسان اکتشاف خواهد بود بیش از حد دشوار است به جلو. امروز ناسا منتشر شده جدید "موقت بخشنامه" که پخش کردن تغییرات بالقوه به دستورالعمل برای کاوش در ماه و مریخ. آن به شرح زیر سال اکیدا از فضای جامعه برای به روز رسانی این قوانین.

"ما نیاز به relook در این سیاست از آنجا که ما نمی تواند رفتن به مریخ با انسان, اگر این اصل است که ما در حال زندگی است که ما نمی توانیم هر گونه میکروبی مواد با ما" ناسا مدیر جیم Bridenstine گفت: در طول یک وبینار اعلام تغییرات جدید با پیشنهاد. "از آنجا که آن را فقط ممکن نیست."

اولین بخشنامه حول محور reclassifying قسمت از ماه به طوری که وجود دارد کمتر محدودیت برای ارسال فضاپیما و مردم وجود دارد. در حال حاضر تحت قوانین حفاظت از سیاره ای ماه در نظر گرفته شده است طبقه دوم یک جسم آسمانی که به معنی وجود یک "فرصت نادر است که آلودگی های انجام شده توسط یک فضاپیما می تواند به خطر اندازد ماموریت های آینده." ماه دریافت این نامگذاری پس از دانشمندان کشف کرده اند که به طور بالقوه یک مقدار زیادی از آب یخ کمین در سطح ماه. و هر زمان که آب وجود دارد جایی در منظومه شمسی دانشمندان همیشه محتاط در مورد امکان آن را حفظ نوعی از زندگی است.

دولت جدید موقت بخشنامه خواهد reclassify ماه به عنوان بیشتر از یک دسته من بدن که نیازی به هیچ سیاره ای با الزامات حفاظت از آنجا که وجود دارد هیچ انتظار برای پیدا کردن زندگی است. اما ناسا هنوز هم در نظر قطعات از ماه — ویژه چاله که در آن آب یخ تصور وجود داشته باشد — به عنوان دسته دوم مکان. "ما نیاز به مطمئن شوید که هنگامی که ما به ماه, ما در حال حفاظت از آن بسیار مهم علمی سایت های که در آن خطر وجود دارد... harmfully آلوده به ماه از منظر بیولوژیکی," Bridenstine گفت.

چنین مکان هایی را شامل قمری قطب جنوب است که اعتقاد به میزبان بسیار کمی از آب یخ در آن چاله که به طور دائم در سایه. "تحت دسته دوم, شما می توانید وجود دارد اما ما فقط باید واقعا مراقب باشید به موجودی همه از زیست شناسی است که ما ممکن است گرفتن با ما" گفت: Bridenstine.

دومین رهنمود خواهد به روز رسانی مریخ قوانین به طوری که انسان ماموریت اجازه خواهد داشت در آینده. در حال حاضر مریخ نسبتا محدود سیاره است. این رده چهارم بدن برای landers که به معنی وجود یک علاقه پیدا کردن زندگی وجود دارد و خطر قابل توجهی از آلودگی. در همین حال بخش هایی از این سیاره که در آن وجود دارد ممکن است آب مایع — حتی بیشتر محدود نیاز به فشرده تر دستورالعمل. ناسا است نه توصیه به تغییر نامگذاریهای مریخ است. اما موقت بخشنامه تماس برای آژانس به آمده تا با دستورالعمل جدید بر اساس آنچه که ما همچنان به یادگیری در مورد مریخ از آینده ماموریت های مانند پشتکار رور راه اندازی این تابستان. "چالش با مریخ است که ما به سادگی نمی هنوز اطلاعات کافی به می دانم که در آن ما می توانید بروید و جایی که ما نباید رفتن و که در آن ما می توانید بروید اما ما نیاز به دقت بیشتری نسبت به جاهای دیگر" گفت: Bridenstine. وی افزود: "ما همچنان به بهبود را تنظیم و سپس به عنوان آنجا که ممکن است آن را باز کنید تا به جایی که بیشتر وجود دارد برای دسترسی بیشتر مردم; باید بگم که ماموریت های بیشتر."

این جدید موقت بخشنامه به معنای نرم و قابل انعطاف با توجه به Bridenstine. "این سیاست دستورات; آنها در سنگ تنظیم نشده است."

این سیاست های جدید جدیدترین در تعدادی از تغییرات و دستورالعمل های جدید است که ناسا در حال ایجاد آن را به عنوان تلاش برای بازگشت به ماه از طریق آن آرتمیس برنامه. در مارس ناسا اعلام کرد که ایجاد آرتمیس توافق مجموعه ای از استانداردهای بین المللی برای کاوش در ماه است که به آن امیدوار است کشورهای دیگر را به دنبال خواهد داشت. "به عنوان جامعه ملل به جلو می رود به ماه و مریخ, ما نیاز به مطمئن شوید که ایالات متحده امریکا از طریق ناسا و سیاست دستورات که ما پیشرو هستند و این واقعا چیزی است که ما در حال تلاش برای رسیدن به اینجا" Bridenstine گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن