TuSimple تخمگذار زمینه را برای یک ساحل به ساحل مستقل حمل و نقل شبکه

مستقل حمل و نقل راه اندازی TuSimple است پیوستن به نیروهای با تدارکات ارائه دهندگان آن را به عنوان به دنبال تق

توسط PARINEWS در 12 تیر 1399

مستقل حمل و نقل راه اندازی TuSimple است پیوستن به نیروهای با تدارکات ارائه دهندگان آن را به عنوان به دنبال تقویت آن تحویل قابلیت های. این شرکت اعلام کرد از آن خواهد شد کار با یو پی اس Xpress Enterprises Penske حمل و نقل و برکشایر هاتاوی متعلق به مواد غذایی و مواد غذایی-خدمات توزیع کننده McLane به ذخیره کردن پایه و اساس برای یک ساحل به ساحل مستقل حمل و نقل شبکه.

TuSimple با هدف ساخت نزدیک به 100 تحویل اجرا می شود یک هفته به دو برابر آن زمان تعدادی از حمل و نقل hauls اما ramp-up برگزار خواهد شد بیش از چهار سال آینده. این شرکت شروع خواهد شد با ساختمان موجود در آن با مشارکت یو پی اس تخلیه محموله آن بین ققنوس و توسان, آریزونا, اضافه کردن شهرستانها در تگزاس مانند, El Paso, دالاس, هوستون و سن آنتونیو. این سقوط TuSimple می گوید آن را باز جدید حمل و نقل پایانه در دالاس اجازه می دهد که خود رانندگی کامیون شرکت خدمات مشتریان در "تگزاس مثلث."

شروع در 2022, TuSimple می گوید آن را به سواحل شرق و غرب با ارائه خدمات بین لس آنجلس و Jacksonville, Florida. و توسط 2023 شرکت را گسترش عملیات در سراسر کشور با اضافه کردن عمده مسیرهای حمل و نقل در طول کمتر از 48 متحده است. اگر همه به خوبی می رود TuSimple ادعا می کند آن را در نهایت گسترش عملیات به اروپا و چین است.

"هدف نهایی ما این است که در سراسر کشور در شبکه حمل و نقل متشکل از نقشه برداری مسیرهای اتصال صدها نفر از پایانه های فعال و کارآمد و کم هزینه مسافت های طولانی خودمختار حمل و نقل عملیات گفت:" چنگ لو TuSimple رییس جمهور, در بیانیه ای.

تاسیس در سال 2015 TuSimple با استفاده از Navistar کامیون مجهز راه اندازی خود به خود رانندگی با تکنولوژی که جهان را می بیند تا حد زیادی از طریق دوربین. این شرکت همچنین با استفاده از LIDAR به عنوان دیده می شود در این فیلم تبلیغاتی:

راه اندازی در حال حاضر با حمایت های Nvidia و فن آوری های چینی شرکت سینا و آن را به یک دفتر مرکزی آن در سان دیگو و پکن است. یو پی اس همچنین دارای یک اقلیت سهام در شرکت. اما بسط پول — مقدار زیادی از پول. هفته گذشته TechCrunch گزارش داد که TuSimple استخدام بانک سرمایه گذاری مورگان استنلی برای کمک به بالا بردن اضافی $250 میلیون دلار از سرمایه گذاران. پس از آغاز به کار این شرکت مطرح شده $298 میلیون با ارزش بیش از 1 میلیارد دلار.

TuSimple است که با هدف به طور کامل بدون راننده سیستم اما در حال حاضر آن کامیون ها شامل یک اپراتور انسانی را بیش از رانندگی در هنگام نیاز است.

مستقل حمل و نقل شروع به خروج از سایه بسیار بزرگتر robotaxi صنعت به خصوص به عنوان COVID-19 همه گیر در ادامه به بازیگران شک در اثر گذاشته سوار-نقطه. الفبای Waymo شده است تست خود رانندگی تراکتور و تریلر در گرجستان و تگزاس و همچنین کار با یو پی اس. شرکت های دیگر از تاسیس بازیکنان مانند دایملر به تازه واردین مثل آیک سوار و به علاوه.هوش مصنوعی نیز نسبت به کار به طور کامل بدون راننده کامیون.

اما آن نشده است صاف تخلیه برای همه. Uber رها آن خود رانندگی کامیون قصد دارد پس از یکی از آن self-driving cars کشته شدن یک عابر پیاده در آریزونا و Starsky رباتیک به تازگی از کسب و کار رفت و پس از شکست دور از بودجه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب