در اینجا بهترین نگاه خود را در گوشی های هوشمند ZTE اولین با دوربین زیر نمایش

ZTE در حال حاضر اعلام کرده است که قصد دارد برای راه اندازی اولین تولید انبوه 5G فعال گوشی های هوشمند با دوربین

توسط PARINEWS در 30 مرداد 1399

ZTE در حال حاضر اعلام کرده است که قصد دارد برای راه اندازی اولین تولید انبوه 5G فعال گوشی های هوشمند با دوربین زیر نمایش در چین ماه آینده, و در حال حاضر این شرکت به اشتراک گذاشته تصاویر جدید است که به ما درک بهتری از آنچه که صفحه نمایش گوشی ممکن است در واقع مانند (از طریق وب سایت هلندی Tweakers)به اشتراک گذاشته شده است.

در رندر بالای این نوشته، می بینید که گوشی که ZTE Axon 20 5G نامیده خواهد شد، هیچ دوربین قابل مشاهده ای بالای صفحه - سوراخ پانچ، بدون ضربه، بدون ضربه دارد. این رندر توسط رئیس ZTE از دستگاه های تلفن همراه Ni Fei در شبکه رسانه های اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته شد.

و در این رندر بعدی، که توسط Fei در Weibo نیز به اشتراک گذاشته شده است، می توانید ایده ای از اینکه صفحه نمایش بدون دوربین ممکن است در حالی که آن را در تاریخ است به نظر می رسیم. خيلي تميز به نظر ميرسه، اگه ازم بپرسي، حتي با اون اشاره ي گود پايين. (همیشه این شانس وجود دارد که یکی از نقاط سیاه و could سفید به نمایندگی از انواع دیگر از دوربین می تواند یک دوربین واقعی قابل مشاهده در Axon 20 5G, اما به نظر می رسد بعید است با توجه به آنچه ZTE در حال حاضر در مورد تلفن آینده ادعا کرد.)

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن