گوگل اواز یا موسیقی دو نفری در حال حاضر شما اجازه می دهد ارسال زوم-مانند دعوت لینک کلیک کنید برای تماس ویدیویی گروهی

گوگل دو تماس تصویری پلت فرم در حال حاضر دعوت از لینک ها بر روی تلفن همراه ساخت آن را حتی بیشتر قابل دوام رقیب

توسط PARINEWS در 20 خرداد 1399

گوگل دو تماس تصویری پلت فرم در حال حاضر دعوت از لینک ها بر روی تلفن همراه ساخت آن را حتی بیشتر قابل دوام رقیب به زوم و دیگر برنامه های ویدئو کنفرانس با توجه به اندیشه پلیس.

بر خلاف گوگل, دیدار, این شرکت به طور کامل برجسته پلت فرم طراحی شده برای کسب و کار اواز یا موسیقی دو نفری است که بیشتر در موبایل-دوستانه و مصرف کننده با تمرکز بر برنامه. در عین حال با توجه به در حال انجام COVID-19 همه گیر مردم بیشتر از همیشه قبل از با استفاده از ویدئو کنفرانس برای گاه به گاه hangouts در مقیاس بسیار بزرگتر از خود را استاندارد کنید. که به رهبری گوگل برای برنامه ریزی و راه اندازی قوی تر امکانات برای تمام انواع برنامه های چت, اواز یا موسیقی دو گنجانده شده است.

این برنامه به تازگی به دست آورد یک دست انداز در تماس با کیفیت با تشکر از گوگل حمایت جدید AV1 کدک و اواز یا موسیقی دو نفری نیز در حال حاضر پشتیبانی تا 12 نفر در یک تماس. گوگل نیز در دیدار با تماس به صورت رایگان در دسترس برای مصرف کنندگان در پایان آوریل در صورتی که شما نیاز به تر و قدرتمند مبتنی بر وب گزینه برای ویدئو کنفرانس بر روی دسکتاپ یا لپ تاپ (هر چند در آینده جلسات خود را ممکن است محدود به 60 دقیقه).

این لینک دعوت شد و برای اولین بار اعلام کرد در ماه گذشته به عنوان بخشی از یک گسترده تر از ویژگی های اجرای برنامه ریزی شده که از جمله وب سایت پشتیبانی است که هنوز در راه و در حال حاضر زندگی می کنند خانواده حالت روی صفحه خط خطی و اسنپ چت به سبک ماسک اثر است. این لینک دعوت شد و گفته می شود به زودی و ما می توانیم تایید آنها در حال حاضر فعال حتی در نسخه های قدیمی تر از برنامه با تشکر از سمت سرور به روز رسانی در گوگل پایان.

در حال حاضر اگر شما می خواهید برای ایجاد یک اواز یا موسیقی دو تماس و اضافه کردن بیشتر مردم به آن, شما می توانید انجام این کار از طریق اختصاص داده شده لینک دعوت هنگامی که گروه تماس ایجاد شده است. در حال حاضر این تنها با این نسخهها کار بر روی تلفن همراه از جمله Android و iOS به معنی هر کسی کلیک بر روی لینک به اشتراک گذاشته شده در وب سایت نمی قادر خواهد بود برای پیوستن به, مگر اینکه آنها در یک Chromebook است که پشتیبانی از اندروید نسخه از نرم افزار با توجه به 9to5Google.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن