Rivian باعث کاهش و نام جدید افسر ارشد عامل

آمازون-حمایت EV راه اندازی Rivian دارای گذاشته شدن حدود 40 نفر پرسنل در آن مهندسی و طراحی مرکز در پلیموث میشیگ

توسط PARINEWS در 14 خرداد 1399

آمازون-حمایت EV راه اندازی Rivian دارای گذاشته شدن حدود 40 نفر پرسنل در آن مهندسی و طراحی مرکز در پلیموث میشیگان آستانه آموخته است. این کاهش که این شرکت تایید کرده است به این آستانه ساخته شد در سراسر ادارات و شامل مهندسین استخدام و دیگران با توجه به دو نفر از کارکنان. این شرکت همچنین ساخته شده و تعدادی از جدید اجرایی استخدام و خود را به جای اول افسر ارشد عامل.

Rivian شده است در یک ولگردی و قانونی شکنی استخدام بیش از سال گذشته سوخت 3 میلیارد دلار ارزش سرمایه گذاری از آمازون, فورد, T. Rowe Price, و دیگران. راه اندازی در حال حاضر استخدام یک کمی بیش از 2000 نفر به طور کلی به معنی اخراج حساب برای تقریبا 2 درصد از نیروی کار خود را. کارمندان سابق می گویند که آنها بر این باورند این کاهش مربوط به تنش COVID-19 همه گیر هر چند Rivian می گوید: آنها عملکرد مبتنی بر.

"از زمان به زمان آن مهم است برای هر عملکرد متمرکز و به سرعت در حال رشد شرکت به ساده آن سازمان به منظور بهبود اثربخشی" امی دکل Rivian را مدیر روابط عمومی در بیانیه ای گفت:. "Rivian سالم باقی مانده در حال رشد و متمرکز بر راه اندازی محصولات ما است."

به آن نقطه دکل با اشاره به تعداد انگشت شماری از مدیران جدید Rivian به تازگی به استخدام. این شرکت دارای یک افسر ارشد عامل در میله Copes که صرف 19 سال در Harley-Davidson و آمد به Rivian از یکی دیگر از موتور سیکلت ساز, Royal Enfield. Rivian می گوید که جیم مورگان راه اندازی اصلی COO ادامه خواهد داد به توصیه مدیر عامل RJ Scaringe و این که او در ابتدا آمد سرنشین به عنوان یک نگهدارنده تا زمانی که آن را در بر داشت یک جایگزینی دائمی.

(مورگان که بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر به تایید می کنند که خصوصیات است که برای اولین بار C-suite اجرایی به ترک Rivian. این شرکت اولین افسر ارشد فناوری سابق اپل و اینتل اجرایی مایک بل سمت چپ در اوایل این سال به عنوان آستانه اولین گزارش شده است.)

Rivian نیز استخدام مت هورتون رئیس سابق تجاری افسر اتوبوس الکتریکی ساز Proterra برای کمک به اجرای یک شارژ را بدست آورد که ممکن است کار خود را در آن سوپر شارژر به سبک شبکه. Noe Mejia کمک خواهد کرد که اجرای Rivian خدمات عملیات پس از برگزاری موقعیت مشابه در شفاف موتورز و تسلا. جورجیوس Sarakakis که صرف بیش از شش سال در تسلا و همچنین مشغول به کار در هر دو اپل و Waymo است این شرکت جدید معاونت مهندسی قابلیت اطمینان.

دو دیگر تسلا جانبازان استخدام شده است به عنوان به خوبی. Charly Mwangi سابق تسلا مدیر ارشد فنی و مهندسی در حال حاضر Rivian است معاون اجرایی رئیس جمهور از مهندسی ساخت و تولید, در حالی که سیندی نیکولا تسلا معاون رئیس جمهور سابق جهانی استخدام در حال حاضر Rivian معاون رئیس جمهور از کسب استعداد.

هر چه دلیل برای این کار کاهش Rivian احساس تاثیر از این بیماری همه گیر. این شرکت با تاخیر در انتشار آن دو برای اولین بار الکتریکی وسایل نقلیه R1T وانت و R1S SUV به 2021 و فقط در هفته گذشته شروع به در آوردن کارگران به کارخانه خود در ایالت ایلینوی است. فورد و لینکلن نیز لغو یک SUV لوکس است که قرار بود ساخته شود با استفاده از Rivian را EV فن آوری است.

به روز رسانی ژوئن 2, 8:08 PM ET: Rivian اشاره به آن Plymouth, میشیگان, محل سکونت خود را به عنوان "مهندسی و طراحی مرکز" نه مقر آن همانطور که قبلا گزارش شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن