شرکت های بازی های ویدئویی تنها ایستادن برای آنچه که شما آنها را برای ایستادن

در 25 ماه مه پلیس کشته جورج فلوید و در هر ایالت, تظاهرات علیه خشونت پلیس و ضد سیاه نژادپرستی شده

توسط PARINEWS در 16 خرداد 1399

در 25 ماه مه پلیس کشته جورج فلوید و در هر ایالت, تظاهرات علیه خشونت پلیس و ضد سیاه نژادپرستی شده اند در حال انجام بوده است. به دلایلی که خطر trivializing جدی لحظه در تاریخ برندها نیز تصمیم به صحبت کردن بیش از حد صدور بیانیه همبستگی در سراسر سیستم عامل رسانه های اجتماعی. این برای بهتر یا بدتر است و انتظار می رود: ما زندگی می کنند در سن بیانیه با نام تجاری و علامت های تجاری اذعان مردم به عنوان چیزی بیش از فروش بالقوه بهتر است از تظاهر چیزی است که اتفاق می افتد در جهان است.

شرکت های بازی های ویدئویی, اما منحصر به فرد در این. ترین اظهارات ساخته شده توسط سازندگان و ناشران بازی ها boilerplate: شرکت هایی مانند سونی و مایکروسافت و نینتندو نگرانی نژادپرستی تأیید نیاز برای ورود و برابری و اغلب به طور مستقیم آدرس "سیاه و سفید جامعه است." چند مانند ناشران یوبی سافت و اکتیویژن حتی می گویند "black lives matter" آشکار به جای rephrasing آن در شرکت های بزرگ صحبت می کنند.

در یک قطعه برای معاون, Gita جکسون می نویسد: در مورد این که چگونه این اظهارات نیست فقط حداقل. آنها clueless در و توخالی تمایلی به مقابله با آنها همدستی و مرکز گفتگو بر ضد سیاه نژادپرستی — در حالی که همچنین عقب شرکت هایی مانند تجمل ورزش دوچرخه با نام تجاری Peloton در هر دو زمان و کمک های خیریه.

"حتی زمانی که نام شرکت و موضوع آن را هنوز هم نمی رسید حق" جکسون می نویسد. "من خوشحالم که یوبی سافت به طور خاص به نام جورج فلوید و نژادپرستی نظاممند اما یکی از بزرگترین شرکت ها در صنعت است که دادن پول کمتر به NAACP از فانتزی دوچرخه سواری شرکت می باشد. و چگونه می تواند به من اعتماد هر چیزی که آنها می گویند در مورد هر چیزی در حالی که آنها با استفاده از مجوز خود را از تام کلنسی کار را به بازی های مورد DEA عوامل تیراندازی تا کارتل های مواد مخدر و آمریکا 'sleeper cell' عوامل با توجه به عقب خیابان از غارتگران و خشونت Rikers زندانیان?"

بیانیه همبستگی از شرکت ها نه بی دلیل حتی اگر آنها از برای سود موسسات است که بهره مندی از این کار حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم. اما آنها همچنین این محصول از استراتژی یکی که وجود دارد در حال حاضر هیچ طرح. در نظر گرفتن این گزارش از Kotaku's اتان Gach که وارد اظهارات برجسته شرکت های بازی و دنبال کرد تا به درخواست چه اقدامات برنامه ریزی شده بود به تصویب معنی دار تغییر دهید. در حالی که بهترین جمع آوری اظهارات متعهد به کمک های مالی به سازمان های خیریه هیچ کدام را جواب پرسید که Gach در مورد برنامه های بیشتر برای اقدام مستقیم یا تغییرات پایدار.

در حالی که این اظهارات کاملا به معنای واقعی کلمه حداقل یک شرکت می تواند انجام دهد به آدرس فرهنگی لحظه coalescing در اطراف تقابل نژادپرستی و خشونت پلیس این بود که مدتها پیش که در آن شرکت های بازی های ویدئویی نمی تواند به زحمت حتی آن. ما شده ایم در اینجا قبل از اینکه به طور خاص در ماه اوت 2014, زمانی که فرگوسن میسوری افسر پلیس دارن ویلسون کشته شدن مایکل براون ،

از اوت 10 از طریق August 25th, 2014 اولین موج اعتراضات و خشونت آمیز پلیس و پاسخ به آنها — جاروب فرگوسن. این دو هفته از تظاهرات mainstreamed سیاه زندگی مهم جنبش شکل گرفته است که در پاسخ به قتل Trayvon Martin توسط نگهبان محله جورج زیمرمن سال قبل. در این دوره ایالات متحده بود را زنده فیلم از نظامی پاسخ پلیس به معترضان و بازی های ویدئویی شرکت های بزرگ انجام شده در دنیای کوچک خود را دارند. برای بازی های ویدئویی آن کسب و کار به عنوان معمول: اعتیاد به مواد مخدره برای بازی در E3 نازل شده است دو ماه قبل از; بیشتر بازاریابی اعتیاد به مواد مخدره که از سالانه Gamescom کنوانسیون در شهر کلن آلمان; برای اولین بار به نظر می رسد و گزارش های دقیق در مورد بازی های آینده که اغلب بی اعتنا به جهان اطراف آنها و گاه حیرت انگیز در تن ناشنوایی.

جستجو در هر یک از این شرکت ها پروفایل های توییتر از این مدت از فرگوسن تظاهرات و شما مطلقا هیچ چیز. هر شرکت با یک بیانیه در حال حاضر — سونی, مایکروسافت, Bungie, اکتیویژن بلیزارد, Ubisoft, EA, نینتندو — کاملا خاموش شش سال پیش.

به جای حساب های شرکت از زمان ترویج بازی های آینده مثل Far Cry 4 با darkly جالب پست های وبلاگ در مورد تمایل یک "بی ثبات سیاسی" با تنظیم "تاریخ از جنگ" ... به یک "دولت شکست خورده" در سخنان تهیه کننده Alex Hutchinson. شرکت هایی که پرداخت می شود کمی از توجه به جهان اطراف آنها را به شرکت در چالش سطل یخ برای ALS آگاهی که رفته بود ویروسی ماه قبل از ورود دیر به حزب و ارائه شاخی سهم خود را.

و پس از آن کمپین بازاریابی برای Battlefield Hardline به صورت جدی آغاز شد که در ماه آگوست یک بازی است که در زمان نظامی اول شخص تیرانداز و دوباره پوست آن را با یک کت از رنگ. تندرو است که شاید بالا علامت آب از بازی های ویدئویی cluelessness: یک بازی ساخته شده ممکن است به دلیل نظامی پلیس در ایالات متحده است blindingly آشکار است. اما پس از بازی های ویدئویی هستند تا مدیون به قدرت فانتزی تنها نکات دقیق وظریف تندرو ارائه می دهد این گزینه را به "بازداشت" "perps" (اغلب توسط آنها قابل توجه ناخودآگاه) و یا آنها را بکشند.

در بودجه تصویری بازی ها در دنیای واقعی است که تنها منبع مواد خشک لیست از چیزهایی که اتفاق افتاده است در جایی دیگر چند وقت پیش به کسی دیگری. نادر است این بازی علاقه مند در آنچه اتفاق می افتد در حال حاضر نادر هنوز این ویدئو ناشر بازی یا استودیو آشکارا در رابطه با وضعیت جهان. زمانی که صنعت مجبور است به اذعان تراژدی آن را اغلب می کند تا با ضعیف سازش است. در سال 2017 پالس کلوپ شبانه تیراندازی رخ داد که روز قبل از E3 بزرگترین نمایشگاه تجاری سال شد یا نادیده گرفته و یا ملاقات با لحظات سکوت و یا کوتاه اظهارات حمایت — درست قبل از غواصی به سخنرانی های اغلب پر از بازی های ویدئویی خشونت اسلحه. هنگامی که سه نفر در تیراندازی و کشتار در طول جکسون Madden مسابقات را از عدم امنیت در رویدادهای بازی آمد تحت بررسی به عنوان یک صنعت است که به لب خدمت به جامعه خود موفق به انجام علت سعی و کوشش در مواد راه است.

شایان گفتن است که توسعه دهندگان از ندای وظیفه را فقط در حال حاضر متعهد به انجام کاری در مورد نژاد پرستی در آن پایه بازیکن پس از سالها شکایت از جامعه خود را.

با اذعان به ضرورت اقدام در واکنش به تظاهرات ضد سیاه نژادپرستی و خشونت پلیس در این کشور در حال حاضر به معنی تناقض دهه مراقب پیام در بخشی از بازی ناشران و استودیوهای طراحی شده برای انجام درست برعکس است. آن را مطلق نامردی در خدمت سرمایه داری که در آن یک supremacist دلار است فقط به عنوان خوب به عنوان مال شما و یا معدن.

هیچ شرکت باید تحسین برای ساخت یک بیانیه و یا حتی کمک مالی. اقدامات مانند اینها نمی گیری شخصیت اخلاقی میلیارد دلار شرکت; آنها در حال شکل دیگری از مذاکرات در سرمایهداری. هر شرکت است که یک بازی آن را می خواهد شما را به بازی در حال حاضر اندازه گیری تحمل خود را برای سکوت یا انفعال راه آنها اندازه گیری که در آن به خط-مرحله با اجرای غارت جعبه. عمومی, فاقد لوکس از نادیده گرفتن دنیای واقعی در اطراف آنها ندارد به پذیرش این, حداقل, حرکات به عنوان کافی است.

توسط Rockstar Games تصمیم به تعطیل کردن سرور به مدت دو ساعت با هیچ توجهی تعهد به انجام هر چیز دیگری به اندازه کافی برای شما ؟ نوار مجموعه با رقبای خود را به نظر می رسد به اندازه کافی پایین است و این تلاش به آن روشن است. بازی های ویدئویی شرکت های یک صنعت منحصر به فرد حساس به "شور" از حق طرفداران اغلب بیش از خوشحال به گوش دادن به یک اقلیت پر سر و صدای. به طوری که آنها می توانید برخی از گوش دادن بیشتر اگر آنها ساخته شده است.

پیشرفت infuriatingly آهسته و ناموفق افزایشی. چرخ مدیریت اداره ثروت و سفیدی تبدیل به خاطر سیاه کارکنان و مخاطبان است. آن را در زمان نزدیک به شش سال و یک دوم فوران خشم عمومی از قتل مردم توسط اجرای قانون را به حرکت به جایی که ما در حال حاضر که در آن هر شرکت و انتشار است که آنها را پوشش می دهد است در نهایت داشتن همان مکالمه به عنوان مردم است.

و هنوز هم بازی های ویدئویی عقب بقیه جهان است. Ben & jerry's, این بستنی با نام تجاریبود و کاملا سریع در, مقایسه, با انتشار یک, قوی, کامل بیانیه ای در روز سه شنبه بعد از اعتراضات آغاز شد. لگو از همه شرکت ها تعیین کرده است یکی از قوی ترین نمونه های اهدای 4 میلیون دلار و تعلیق تبلیغات از آن پلیس با مضمون مجموعه. بازی های ویدئویی می خواهید به دانستن آنچه که شما می خواهید برای حل و فصل. این یک صنعت است که دوست دارد trumpeting شگفت آور آن درآمد و اهمیت به فرهنگ که در آن یک تک رایگان-به-بازی بازی ضربه می تواند نزدیک به 2 میلیارد دلار در سود است و غالبا به عنوان یک مرهم برای بار مشکل است. آنها باید عمل مانند فرهنگی نیروی آنها ادعا می شود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن