جنگل کارکنان reunites پلنگ توله با مادر

میسور/Mysuru: جنگل پرسنل گروه باید پیوست سه پلنگ توله ها با مادر خود به ترتیب نمایش نگرانی خود را برای حفاظت ا

توسط PARINEWS در 3 خرداد 1399

میسور/Mysuru: جنگل پرسنل گروه باید پیوست سه پلنگ توله ها با مادر خود به ترتیب نمایش نگرانی خود را برای حفاظت از حیات وحش و حفاظت.

سه پلنگ توله به دنیا آمد و در حدود چهار تا پنج روز پیش پیدا شد نیشکر زمینه یکی Honnappa در Kodanahalli در taluk در مارس 17. روستاییان قرار داده بود توله در یک سینی و آگاه بود جنگل پرسنل گروه. محدوده جنگل افسر (RFO) M. K. Devaraju و معاون محدوده جنگل افسر (DRFO) Malegowda که نجات توله تصمیم به ترک توله در نقطه ای به عنوان آنها فقط یک زن و شوهر از روز و صبر برای مادر برای توله. هر چند مواردی وجود دارد از جنگل کارکنان ارائه مراقبت فاستر به بسیاری از توله زودتر جنگل مقامات تصمیم به دوباره توله ها با مادر خود.

دستورالعمل های زیر از رئیس کنسرواتور از جنگل ها (CCF) T. Heeralal معاون Conservators از جنگل ها (DCFs) الکساندر و Dr. K. C. Prashanth کومار, جنگل کارکنان شروع به حفظ هاوک چشم شب زنده داری در اطراف نقطه ای که در آن توله پیدا شد و متوجه شد که مادر پلنگ جستجو برای توله.

جنگل کارکنان بلافاصله آن را به اطلاع خود را به مقامات بالاتر سمت چپ توله پلنگ در نقطه جایی که آنها در بر داشت در حدود 6.30 بعد از ظهر و شروع به رعایت آنها با پنهان شدن در یک فاصله.

اگر آن را شروع به باران جنگل کارکنان خود را نگه داشته افروزی بیش از پلنگ توله.

جنگل کارکنان بود مطمئن شد که مادر پلنگ در نزدیکی بود به عنوان بسیاری از سگ شروع به پارس کردن و در حدود 9.30 pm هنگامی که جنگل کارکنان بررسی نقطه مادر گرفته بود و به او توله.

زمانی که جنگل کارکنان وارد صبح روز بعد به نقطه ای که آنها پیدا میناکاری علائم پلنگ مادر و توله اش از نقطه ای به جنگل و جنگل کارکنان تایید شد که مادر را گرفته بود و به او توله. جنگل کارکنان صبر و شکیبایی برای مادر پلنگ به توله اش پرداخت و قدردانی شد توسط روستاییان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن