اینستاگرام راه اندازی کدQR در سطح جهان، اجازه مردم باز کردن مشخصات از هر برنامه دوربین

اینستاگرام کدهای QR را به برنامه می آورد. کاربران اکنون می توانند کدهای QR را تولید کنند که از هر برنامه پشتیب

توسط PARINEWS در 29 مرداد 1399

اینستاگرام کدهای QR را به برنامه می آورد. کاربران اکنون می توانند کدهای QR را تولید کنند که از هر برنامه پشتیبانی کننده، دوربین شخص ثالث قابل اسکن خواهد بود. این محصول برای اولین بار در ژاپن سال گذشته راه اندازی شد. ایده این است که کسب و کار می تواند کد QR خود را چاپ و مشتریان آن را اسکن به باز کردن حساب کاربری اینستاگرام خود را به راحتی. از آن جا، مردم می توانند ساعت های فروشگاه را مشاهده کنند، اقلام یرای خرید یا فقط حساب را دنبال کنند.

برای تولید کد QR خود، به منوی تنظیمات در نمایه خود بروید و روی کد QR ضربه بزنید. ممکن است هنوز Nametag را در آن جا ببینید، اما در نهایت، تبدیل به کد QR خواهد شد. پس از آن می توانید تصویر را ذخیره یا به اشتراک بگذارید. اینستاگرام قبلاً سیستم مشابهی به نام Nametags را مستقر کرده بود که کدهای داخلی شبیه QR بودند که فقط می توانست از دوربین اینستاگرام اسکن شود. در حال حاضر آن را به طور کامل از ویژگی های deprecating.

چند برنامه دیگر سیستم QR مانند خود را به کار می گیرید، از جمله توییتر، فیس بوک، اسنپ چت، و Spotify. (فقط توییتر از کدهای QR واقعی پشتیبانی می کند.) اما با همه گیر شدن، دیدن اینستاگرام در آغوش بازتر سیستم QR تعجب آور نیست. رستوران ها شروع کرده اند ترک کدهای QR به جای منوهای فیزیکی خود، و کسب و کار دیگر درخواست می کنند که مردم یک کد QR را اسکن کنند تا وب سایت خود را بارگذاری کنند. در حالی که Nametags ممکن است برای این منظور کار کرده باشد، کدهای QR اسکن و کم تر کردن آنها را به بیرون کردن دوربین اینستاگرام برای دسترسی به اطلاعات آسان تر می کند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب