Dell XPS 17 (2020) نقد و بررسی: heavy hitter وظیفه

Dell XPS 17 نیست برای من. بله, آن است 17-inch صفحه نمایش. بله, آن را بالا مجهز به امکانات از جمله

توسط PARINEWS در 27 تیر 1399
The Dell XPS 17 sitting on a table.

Dell XPS 17 نیست برای من.

بله, آن است 17-inch صفحه نمایش. بله, آن را بالا مجهز به امکانات از جمله یک ثانیه-سری پردازنده و یک RTX GPU. اما در مقایسه با بسیاری دیگر از لپ تاپ های موجود امروز, واقعا سنگین — آن را در حدود پنج و نیم پوند است. برخی از افراد ممکن است لذت بردن از hefting پنج و نیم پوند لپ تاپ در اطراف خانه و یا در کوله پشتی خود در طول روز. اما نه من و من شک آن را برای اکثر مردم است.

که begs سوال: چرا استفاده از این به جای استفاده از یک دسکتاپ? این رو خوب چیپس و یک صفحه نمایش بزرگ اما یک دسکتاپ بهتر تراشه و صفحه نمایش بزرگتر است. در سمت تلنگر: اگر شما می خواهید چیزی است که قابل حمل است که ساخته شده است مانند یک اولترابوک چرا خرید 15 یا 16 اینچ دستگاه که در واقع عملی برای حمل در اطراف ؟

سوال این است که آیا صفحه نمایش فوق العاده فضا و دست انداز در عملکرد به اندازه کافی بزرگ هستند ارزش پوند اضافی. آنها به برخی از افراد — اما احتمالا تنها به این نوع از کسی که حجم کار را استفاده کامل از هر دو.

A user types on the Dell XPS 17.

هیجان انگیز ترین ویژگی است که البته صفحه نمایش. من شک دارم شما با توجه به خرید 17 اینچی لپ تاپ مگر اینکه شما برخی از ایده چگونه بزرگ آن است. برای کسانی که نمی: آن را احساس می کند مانند استفاده از یک مانیتور رومیزی. من همیشه تقسیم صفحه بین دو یا سه پنجره های باز که آیا من کار در کروم ویرایش چندین عکس و یا Slacking در حالی که جریان ویدئو و من کاملا راحت است. من هرگز تا به حال یک بار به زوم کردن برای دیدن کامل یک صفحه وب. 16:10 نسبت به شما می دهد یک کمی بیشتر از فضای عمودی در علاوه بر این به فضا در دو طرف.

اما اگر شما نمی اغلب این نوع از عملکرد چند تکلیفی ممکن است روی صفحه نمایش بیش از حد بزرگ برای شما. آن عملی نیست ، برای مثال برای استفاده از کروم یک پنجره تمام صفحه چون شما خسته کننده مقدار از فضای سفید در دو طرف.

آن را نیز بسیار خوب صفحه نمایش با رزولوشن 3840 x 2400. که کمی بالاتر از استاندارد 4K صفحه نمایش که 3840 x 2160. رنگ نگاه خوب (در مورد در رقابت با MacBook Pro) با سیاه پوستان عمیق و پاک کردن اطلاعات. من به تماشای بخشی از بی نهایت جنگو شخصیت ها و چهره بودند به طوری که من می تواند چین و چروک در عبارات و رشته مو. رفتن به صفحه نمایش کوچکتر — حتی آنهایی که خوب می خواهم که از MacBook Pro 13 — همه چیز نگاه مینیاتوری. XPS را پوشش می دهد 100 درصد از Adobe RGB حیطه و آن را روشن و به اندازه کافی به استفاده از هر دو در داخل خانه و خارج از منزل (با کمی حساسیت به نور).

بیشتر قابل توجه از جنبه های این صفحه نمایش است که Dell توانسته است به آن جا را به یک شاسی است که کوچکتر از آن بسیاری 17 اینچی لپ تاپ و مناسب و معقول تعدادی از مدلهای 15 اینچ نیز هست. این یک 93.7 درصد صفحه نمایش به بدن نسبت که دل می گوید: بالاتر از هر رقبا. ناهنجاری کوچک هستند — به خصوص پایین تکه که sported زیادی دل لوگوی قبلی XPS مدل. در بلانت نظر وجود دارد فقط یک مقدار زیادی از صفحه نمایش درست در مقابل چشمان شما.

اگر شما شده است با نگه داشتن این سال XPS خط 17 کلی پرنیان آشنا شود. دل majorly دوباره طراحی XPS 13 و 15 سال قابل ارتقاء به شاسی و می سازد. نبود یک XPS 17 سال گذشته (Dell نشده منتشر شده یکی برای تقریبا یک دهه) اما 2020 مدل دارای همان ویژگی های قابل تشخیص به عنوان فعلی آن هستند. این لپ تاپ دارای یک آلومینیوم براق شاسی فیبر کربن نخل استوار و یک گوریل صفحه نمایش شیشه ای. آن را جمع و جور (14.74 x 9.76 x 0.77 اینچ) و فوق العاده محکم; آن را احساس می کند و به نظر می رسد مانند بسیار خوب لپ تاپ.

XPS 17 لاغری می تواند فریب هر چند آن را سنگین تر از آن به نظر می رسد. دقیق وزن متفاوت پیکربندی: غیر-لمسی مدل با 56Wh باتری شروع می شود در 4.65 پوند است. من دارای صفحه نمایش لمسی مدل با 97Wh باتری است که 5.53 پوند است. که بیش از یک پوند سنگین تر از XPS 15, پس, دوباره, که قیمت از صفحه نمایش فوق العاده.

خیلی دیگر از "لپ تاپ ها" نیز استاندارد XPS کرایه. مانند XPS 15 وجود دارد به سمت بالا شلیک سخنرانان در هر طرف از صفحه کلید (وجود دو 1.5 W تویتر و دو 2.5 W بلندگوهای). آنها تولید چشمگیر صوتی است که نزدیک به یک مناسب و معقول سخنران خارجی. آنها حتی مدیریت شنیدن باس است که نادر در میان لپ تاپ بلندگو.

The Dell XPS 17 lid.

در دو طرف وجود دارد چهار صاعقه 3 USB-C پورت (که پشتیبانی از شارژ و DisplayPort) در علاوه بر این به یک اندازه کامل کارت خوان SD و یک جک هدفون و گوه شکل یک شیار قفل. دل پرت USB-C به USB-یک 3.0 دانگل و HDMI 2.0 adapter در جعبه. آن را به خوبی خواهد بود برای دیدن یک USB و یا اترنت جک در یک لپ تاپ از این اندازه اما این یک کمی انتخاب بهتر از MacBook Pro 16 که فاقد اسلات حافظه SD.

The Dell XPS 17 webcam.
The Dell XPS 17.

عمر باتری از 97Wh مدل کاملا خوب است تا آنجا که 4K کاری بروید. من قرار XPS طریق روزانه من از دفتر کار (از جمله چند وظیفه ای بین هشت تا 12 Chrome زبانه ها و برنامه های مانند شل و Spotify با صفحه نمایش حدود 200 nits روشنایی) و معمولا کردم بین هفت و هشت ساعت. که خیلی بهتر از من در حال اجرا در همان آزمون در XPS 15 (که دارای یک باتری کوچکتر) و آن را قابل مقایسه با نتایج ما را از MacBook Pro 16. 17 همراه با 130W شارژر به بوت.

حرکت نزولی کوچک گودی ما به عنوان دیده می شود از دیگر XPS مدل است که وجود دارد نه یک تن از اتاق را برای خوب است. این 2.25 mm, 720p دوربین پشتیبانی از ویندوز سلام, تشخیص صورت, که با این نسخهها کار فقط خوب بود اما دانه دار و شسته شده را در تماس های تصویری. شما همچنین می توانید ورود به سیستم با یک اثر انگشت خوان است که ساخته شده است به قدرت را فشار دهید در گوشه بالا سمت راست از روی صفحه کلید.

در نهایت XPS به صفحه کلید و touchpads همیشه در میان مورد علاقه من لپ تاپ ورودی و نگه داشتن این روند. صفحه کلید خاص است که شادی با 1.3 mm سفر در کلید. آنها کمی تملق گفتن از برخی از صفحه کلیدها مورد علاقه, اما آنها چنین یک بافت خوب و رضایت بخش کلیک کنید که من از ذهن نیست.

این پد لمسی شیشه ای عظیم است در 5.8 x 3.5 اینچ و کلیک با آسان و آرام thunk. هر دو کف دست من همیشه دست زدن به آن در حالی که تایپ کردم اما خوشبختانه هیچ مسائل با رد نخل. سود از آن اندازه است که من هرگز زد از فضا برای پیمایش یا چند حرکات انگشت. برای من هر چند, آن را کمی بیش از حد بزرگ; جایی که در آن برای به دست راست من برای رسیدن به هنوز هم در راست کلیک بر روی خاک و من تا به حال با هر کشش انگشتان من یا بالابر و حرکت مچ دست من برای رسیدن به نیمه چپ. همکار righties با دست های کوچک توجه داشته باشید.

The Dell XPS 17 wide open, from above.

وجود دارد چیزهای قدرتمند تحت هود. دلار 1,399 مدل پایه (در حال حاضر $1,371) دارای یک پردازنده Core i5-10300H 8GB RAM, 256 GB SSD و پردازنده Intel UHD گرافیک. ما بررسی واحد در حال حاضر برای $2,393 دارای هشت هسته ای core i7-10875H یک کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 2060 Max Q, 32GB RAM, و یک 1TB SSD. برای نگه داشتن همه است که از سرخ کردن دل تا به معرفی یک سیستم خنک کننده جدید از جمله یک بخار محفظه ای است که دهانه به عرض کل لپ تاپ و دریچه های پنهان در لولا.

سیستم انجام یک کار خوب با کمتر خواهان کار قطعا بهتر از XPS 15 که کاملا برشته تحت هر نوع بارگذاری در آزمایش من. 17 هرگز سرد, اما آن را نیز هرگز خونتان گرم در طول هر یک از روزانه من چند وظیفه ای. من هم نشنیده طرفداران آن دل از آن با عنوان "دو مخالف خروجی طرفداران."

تحت بارهای سنگین خنک کننده تا به حال مشکل بیشتر است. عملکرد به نظر می رسد به توان حرارتی محدود: از طریق چهار حلقه از Cinebench R20 پردازنده ماند به طور مداوم در اواسط 90s (سانتیگراد) و نمی تواند حفظ افزایش ساعت. آن کاهش یافته و به پایین 89-90 درجه سانتیگراد در طول پنجم اجرا شود.

اما آن را هنوز هم بیش از قادر به دست زدن به وظایف خواستار مثل تصویری کار می کنند. در یک آزمون که شامل صادرات پنج دقیقه و 33 ثانیه از ویدیو 4K در Adobe Premiere Pro, XPS 17 به پایان رسید و این کار در سه دقیقه و 58 ثانیه. که خیلی بهتر از ما رو برای MacBook Pro 16 و کمی جلوتر از Dell XPS 15 (که به پایان رسید همان صادرات در چهار دقیقه و 23 ثانیه) و مایکروسافت 15-inch سطح کتاب 3. اما آن را بیش از یک دقیقه کامل در پشت گیگابایت AERO 15 است که دارای یک GPU قوی تر و beefier سیستم خنک کننده.

XPS 17 نیست یک لپ تاپ (بدون refresh-رای گزینه های روی صفحه نمایش برای یک) و با توجه به این که این بازی نتایج مناسب و معقول اما نه ذهن دمیدن. Nvidia با RTX gpu ها هستند تا به نام چرا که آنها قادر به تحمل ray tracing اما 2060 Max Q کمترین ردیف از خط و این کاملا قادر به دست زدن به ترکیب ray tracing و رزولوشن 4K. XPS 17 زد Shadow of the Tomb Raider (رزولوشن تنظیمات متوسط) در به طور متوسط از 24fps با ray tracing و 32fps با ray tracing ، که باید به شما یک ایده از این سیستم محدودیت — شما می خواهید به دست کشیدن پایین به وضوح و یا گرافیک با جزئیات برای رسیدن به قابل پخش با نرخ فریم. اگر شما مایل به انجام این کار است و از ذهن نیست یک 60fps درپوش آن را می توانید به عنوان یک بازی قابل حمل و ماشین آلات.

The Dell XPS 17 on a table halfway open, from above.

به طوری که XPS 17 بزرگتر و قدرتمند تر از XPS 15? بله. بهتر است از دیگر 17-inch سکوهای مانند LG 17 گرم? بله توسط یک مایل. اما کسانی که لپ تاپ ها هنوز هم بسیار خوب است و آنها بسیار سبک تر از پنج و نیم پوند است. شما به احتمال زیاد برای دیدن زندگی-تغییر و بهبود اگر شما اغلب انجام وظایف است که امکان استفاده کامل از تراشه های قدرتمند.

در این نیست که بهترین لپ تاپ برای هر کسی که بیشتر کار در کروم در اطراف خانه و یا در کتابخانه ها و یا کافی شاپ. این واقعا برای کاربران قدرت که ممکن است گاهی اوقات نیاز به کار در رفتن و که در بر داشت که صفحه نمایش کوچکتر و پایین تر طراحی سیستم های سقوط کوتاه از نیازهای خود را. برای این فرد این است که بهترین لپ تاپ برای خرید.

عکاسی توسط مونیکا چانه / آستانه



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن