چرا شما هرگز بیش از حد قدیمی برای کالج (و چگونه آن را به کار)

امروز شغل نیاز به یادگیری مداوم. در نظر بگیرید که چگونه از زمان همه گیر مجبور تمام جهان را به سوئیچ از راه دور

توسط PARINEWS در 6 تیر 1399

امروز شغل نیاز به یادگیری مداوم. در نظر بگیرید که چگونه از زمان همه گیر مجبور تمام جهان را به سوئیچ از راه دور دفتر کار یک شبه. ناگهان همه در جلسات حضوری رفت و به یک فرمت آنلاین. در حال حاضر بسیاری از کارفرمایان در حال گفتن کارگران خود را به ماندن در خانه و محل کار از راه دور

پس از وجود یک واکسن شاید زندگی در این دفتر را به بازگشت به راه آن بود. اما از آن است که بیشتر احتمال دارد که وجود خواهد داشت بیشتر و انعطاف پذیری زمان بیشتر مبهوت برنامه و کمتر سفر برای دیدن مشتریان. همه از این نیاز به یادگیری مهارت های جدید و دانشگاه یک مکان فوق العاده برای یادگیری این مهارت است.

اگر شما به اندازه کافی برای کار شما به اندازه کافی جوان به رفتن به کالج. تنها چیزی که لازم است روی کنجکاوی یک ذهن فعال و میل به یادگیری است.

به عنوان جهان reshapes راه خود را از کار با هم و صنایع آماده به انطباق در حال حاضر هم امیدوار کننده برای ورود به آموزش عالی و غوطه ور شدن در جوجه کشی از ایده های ابتکاری جدید.

در اینجا برخی از دلایل که چرا شما هرگز بیش از حد قدیمی برای کالج.

1. رفتن به کالج را نگه می دارد شما رقابتی

به خصوص در امروز rocky اقتصاد شما می توانید به خودتان پیدا کنید در رقابت با کسی که 10 یا حتی 20 سال جوانتر. مسلح با درجه لیسانس خود را از رقبای لبه مگر اینکه شما مدرک خود را بیش از حد و یا دنبال یک مدرک پیشرفته.

اگر شما پیدا کردن شما در یک بن بست در زندگی حرفه ای خود را, رفتن به کالج می تواند کمک به شما در به دست آوردن مهارت های شما نیاز به تغییر مشاغل. و فقط به عنوان شما هرگز بیش از حد قدیمی برای کالج, شما هرگز بیش از حد قدیمی به جدید و هیجان انگیز در زندگی حرفه ای.

تبلیغات

پیشرفت در فن آوری به عنوان مثال در حال ساخت برخی از مشاغل منسوخ شده است. اگر شما در حال کاهش صنعت—که این روزها دهانه حیطه از سفر عوامل به کارگران پستی به کارگزاران وام مسکن و پیش بینی اجتناب ناپذیر حرکت به اتوماسیون شما بهتر خواهد بود بازآموزی برای حرفه ای بهتر است تراز وسط قرار دارد برای آینده است.[1]

در حال حاضر آن است که نه فقط مردم در اواخر نوجوانی و 20s رفتن به کالج. امروز دانشجویان در 20s و 30s و 40s, 50s و 60s. حدود 40 درصد از مردم اخذ مدرک دانشگاهی این روزها بزرگسالان هستند.[2]

کلاس جماعت مخلوط سنین می تواند به نفع هر دو جوان و مسن تر دانش آموزان به طور یکسان. نسل نگرش به زندگی و فرصت ها می تواند به اشتراک گذاشته شود و دیدگاه دیگر نسل ديدگاه خود را گسترش خواهد داد ،

علاوه بر این زمانی که شما رفتن به یک مصاحبه شغلی شما می توانید نقطه ای که شما هستند راحت کار سراسر همه نسل ها.

2. رفتن به مدرسه به عنوان یک سطل قلم دوم از اقلام لیست

شاید شما یک کار بزرگ پس از دبیرستان و یا نمی تواند به استطاعت رفتن به کالج به طور مستقیم بعد از مدرسه بالا است. در حال حاضر شما تصمیم گرفته اند از آن زمان به کسب مدرک شما همیشه می خواستم به دنبال. شما ممکن است در یک تقاطع در شغل فعلی خود را آماده برای یک چالش جدید و یا به دنبال ثبات مالی.

درآمد یک مدرک دانشگاهی می تواند راه را برای تحقق همه این رویاها.

هنگامی که شما احساس می کنید که زمان آن رسیده است که جهش به آموزش عالی حتما نگاه به مدرک گزینه ها و بازگشت خود را در سرمایه گذاری .[3] گرفتن تحصیلات دانشگاهی می تواند زمان بر و گران گزاره و شما می خواهید مطمئن شوید که هزینه و تلاش خواهد شد به شما پرداخت سود سهام در آینده است.

تبلیغات

و یا اگر شما به سادگی می خواهید برای افزایش دانش خود را با چند مهارت مبتنی بر دوره های شما هرگز بیش از حد قدیمی برای رفتن به کالج به سنگ تیز کردن مهارت خود را. با توجه به اینکه چگونه بسیاری از امروز مشاغل به سرعت در حال تحول است و به اعتبار شما و شرکت شما بهره مند شوند—که شما ابتکار عمل را در بهبود مهارت های خود را به نگه دارید تا با اقتصاد آینده.

علاوه بر این, شما هرگز بیش از حد قدیمی برای کلاس های کالج برای گسترش منافع خود را و دانش خود را در یک avocation. چندین کالج ها و دانشگاه ها ارائه نه برای اعتبار دوره ها در آرایه ای از موضوعات از زمان حوادث به ژانرهای ادبیات به موسیقی قدردانی و بیشتر.

3. انجام Legwork برای آن را به کار

در پیشبرد دانم چه مهارت های شما بعد از پژوهش و نوع گواهینامه شما نیاز دارید. مطمئن شوید مدارس است که شما در حال بررسی معتبر هستند.[4] اغلب کالج می توانید یک گواهی ارائه برنامه خواهد شد که تمام است که شما نیاز به قرار دادن حرفه ای جدید خود را به اهداف حرکت است.

نگاه به الزامات مورد نیاز برای پذیرش. اگر این دهه بوده است از آنجا که شما در زمان پذیرش کالج آزمون—همانطور که در یک عمل یا SAT—شما ممکن است نیاز به دوباره. مطمئن شوید که به استفاده از تمرین تست آنلاین برای کمک به شما آماده است. اما شما همچنین ممکن است قادر به جست و خیز این مرحله (برخی از کالج ها در حال تکان دادن این شرایط در نور از زمان همه گیر).

شما همچنین ممکن است نیاز به تماس بگیرید تا دبیرستان خود را و درخواست که آنها را ارسال یک رونوشت به کالج است که شما درخواست.

موسسات آموزش عالی دارای چندین گزینه برای پیگیری مدارک تحصیلی با برنامه ریزی انعطاف پذیری از طریق آنلاین و یا شب دوره های شتاب-پیگیری برنامه ها و یا خود گام برنامه. و در حالی که شما هرگز بیش از حد قدیمی برای شما بیش از حد برای خوابگاه زندگی می کنند.

دانش آموزان بزرگسال—اغلب دارای برچسب "غیر متعارف دانش آموزان"—در برخی موارد ممکن است هرگز نیاز به تنظیم پا در محوطه دانشگاه. بسته به ماهیت مدرک خود را, شما می توانید feasibly کامل آن را به طور کامل آنلاین. اگر شما علاقه مند در علوم برای مثال شانس شما خواهد شد نیاز به تکمیل آزمایشگاه کار در محوطه دانشگاه.

تبلیغات

استفاده کامل از موسسه منابع و به خصوص از کسانی که خدمت در این نقش از پذیرش مشاوران علمی مشاوران و کمک های مالی مشاوران. آنها را به خوبی از منابع وجود دارد برای انتقال خود را به کالج آسان تر است.

اگر دانشگاه به شما ارائه می دهد گزینه داشتن یک همکار مربی قبول ارائه دهد. یک همکار مربی در حال حاضر پیمایش پیچیدگی تنظیم به کالج و می تواند شما را با راهنمایی خودی.

به عنوان یک بزرگسال یادگیرنده پیشرفت شغلی ممکن است به خوبی خود را کلید محرک در رفتن به مدرسه. شود در مواظب برای هر فرصت هایی که می تواند به تقویت رزومه کاری خود را و یا گسترش کسب و کار خود و شبکه به عنوان شما خودتان را غرق در خود برنامه.
برای مثال ممکن است به این معنی که شما تیم با یک استاد در یک پروژه تحقیقاتی و امیدوارم اضافه کردن نام خود را در میان نویسندگان. یا آن را می تواند به معنای ارائه یک مقاله در یک کنفرانس مربوط به خود را آینده نگر میباشد. در اضافه شده کار را به ایستادگی کردن و یا ایجاد یک تصور مثبت.

همه این کشش پروژه می تواند کمک به هنگامی که شما در نهایت شروع به دنبال اشتغال خود را با تازه ضرب درجه.

چگونه برای پایین نگه داشتن کار خود را در حالی که حضور در کالج ؟

اگر شما قصد قرار میگیرند و خواسته های هر دو کار و مدرسه است که سناریوی معمول برای بزرگسالان درآمد یک مدرک دانشگاهی—شما نیاز به انجام برخی از برنامه ریزی دقیق. می دانیم که به عنوان یک فرد بالغ یادگیرنده ممکن است شما دیگر برای تکمیل برخی از این تکالیف است. شما باید به سازماندهی برنامه خود را برای پیدا کردن زمان برای مطالعه است.

اول تعیین اینکه آیا شما می توانید از بازگشت به کار پاره وقت و رفتن به مدرسه تمام وقت. اگر شما می تواند اتفاق می افتد, شما قادر خواهد بود به پایان برساند و مدرک خود را با سرعت بیشتری.

اما اگر شما نیاز به حفظ یک شغل تمام وقت پیدا کردن در پیشبرد حداقل بار دوره برای ثبت نام. در حالی که بخشی از زمان ثبت نام می توانید کار خود را در زندگی بیشتر کنترل آن ممکن است اجازه می دهد تا شما را به واجد شرایط برای کمک های مالی.

تبلیغات

بهتر است به خود بگویید همکاران و رئیس است که شما در حال رفتن به مدرسه—مگر اینکه شما قصد تغییر شغل. این را به آنها نشان می دهد که شما باید به درایو به خودتان بهتر است. هنگامی که آنها را می دانم آنچه شما در حال دستکاری آنها ممکن است درک بیشتر زمانی که شما مجبور به ترک کار در اوایل به یک امتحان است.

برخی از کارفرمایان باید شهریه-بازپرداخت برنامه برای کمک به پرداخت برای هزینه. با اتمام منابع انسانی برای پیدا کردن اگر شرکت شما ارائه می دهد هر بازپرداخت برای حضور در دانشگاه است.

آن است که هرگز خیلی دیر به دنبال بیشتر آموزش و پرورش

این نگرش است که کسی می تواند بیش از حد قدیمی برای کالج منسوخ شده است. خوشبختانه دانش آموزان حضور کالج در سال بعد خود را در حال زدودن این اظهارات.

بر خلاف برخی از دانش آموزان در اوایل 20s دانش آموزان بزرگتر می دانید چه هستند و بهتر است با تمرکز بر رسیدن به آن است. اگر شما یک دانش آموز آن است که به احتمال زیاد بیش از که شما در یک ماموریت و هیچ کس نمی تواند حرف های شما.

شما هرگز بیش از حد قدیمی برای ایجاد زندگی شما را دوست دارم.

راهنمایی های بیشتر برای کمک به شما در رفتن به مدرسه

عکس های اعتباری: پریسیلا Du Preez از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن