جدید SD کارت اکسپرس تنظیمات تقریبا چهار برابر سریعتر از یک جریان

SD Association, گروه که مجموعه استاندارد برای کارت های حافظه را اعلام کرد SD 8.0 مشخصات SD اکسپرس کارت های حاف

توسط PARINEWS در 31 اردیبهشت 1399

SD Association, گروه که مجموعه استاندارد برای کارت های حافظه را اعلام کرد SD 8.0 مشخصات SD اکسپرس کارت های حافظه امروز که اجازه خواهد داد که کارت برای انتقال اطلاعات به میزان نزدیک به چهار گیگابایت در هر ثانیه در بخش های بزرگ به لطف استفاده از PCIe 4.0 و NVMe رابط معمولا در درایوهای حالت جامد. که سریع تر نرخ انتقال می تواند مفید باشد به عنوان فن آوری های جدید مانند 8K تصویری ایجاد تا کنون-فایل های بزرگتر که به نوبه خود نیاز به توان سریع تر اگر شما می خواهید برای انتقال داده ها به موقع.

به طور خاص 8.0 مشخصات اجازه می دهد تا برای انتقال با سرعت بالا به 3,938 مگابایت در ثانیه با توجه به SD Association کاغذ سفید. که یک جهش قابل توجهی از حداکثر سرعت انتقال از 985 مگابایت در هر ثانیه شما می توانید در کارت های ساخته شده به SD 7.0 و SD7.1 مشخصات که استفاده کندتر PCIe 3.1 رابط. از خصوصیات جدید در دسترس خواهد بود, SDHC, SDXC و SDUC کارت های حافظه می گوید: SD Association, که بدان معنی است که آن را از لحاظ نظری می تواند مورد استفاده در یک 128TB SDUC کارت که در حال حاضر بالاترین میزان حافظه پشتیبانی شده توسط یک کارت SD است.

اگر چه spec امروز اعلام شد این بدان معنا نیست که شما می توانید اجرا کنید تا بهترین خرید و انتخاب کنید تا یک کارت جدید با SD 8.0 مشخصات — شما باید صبر کنید تا کارت حافظه سازندگان در واقع اجرای این مشخصات به محصولات آتی. شما همچنین نیاز به دستگاه هایی که خواندن کارت های بر روی سخت افزار نهایی مانند لپ تاپ ها و دوربین های دیجیتال و کارت خوان — پشتیبانی از تنظیمات یک فرایند است که به احتمال زیاد برای مدتی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن