افق ممنوع غرب برای هدف 2021 راه اندازی در PS5

افق ممنوع غرب — عاقبت به 2017 به افق صفر سحر — نمی رسند در پلی استیشن 5 تا 2021 مدیر بازی Mathijs de Jonge تای

توسط PARINEWS در 29 خرداد 1399

افق ممنوع غرب — عاقبت به 2017 به افق صفر سحر — نمی رسند در پلی استیشن 5 تا 2021 مدیر بازی Mathijs de Jonge تایید در یک ویدیو جدید ارائه شده است که اطلاعات تکمیلی در آینده عنوان شده است. با توجه به de Jonge چریکی بازی است "با هدف انتشار این بازی در سال آینده در سال 2021" به این معنی که نمی توان آن را از زمانی که PS5 راه اندازی این فصل تعطیلات.

در حالی که هیچ فیلم جدید از افق ممنوعه غرب در این ویدئو de Jonge را ارائه جزئیات بیشتر در مورد چه انتظار هنگامی که عاقبت می رسد در سال آینده. با توجه به de Jonge جهان از غرب ممنوع است و حتی دقیق تر از بازی های قبلی و نیز ارائه می دهد یک نقشه بزرگتر.

و با تشکر از PS5 را فوق سریع SSD de Jonge وعده داده است که وجود خواهد داشت "تقریبا" هیچ بارگذاری صفحه نمایش با سفر بوت شدن بازی و راه اندازی مجدد سطح گفت: به جای فوق العاده به سرعت.

de Jonge همچنین توضیح داد که کمی مضحک صدایی عنوان اشاره به یک "مرموز جدید مرز" است که دهانه نیمه غربی آخرالزمانی ما. افق ممنوع غرب نیز از ویژگی های "ده ها تن از ماشین آلات جدید" به اسکن مطالعه و مبارزه همراه با قبایل انسان به برخورد — که برخی از آنها را نیز نمیفهمد چگونه به اهلی ماشین آلات به عنوان بازیکن قادر به انجام این کار در بازی قبلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن