سازمان دیده بان تریلر جدید کریستوفر نولان در شعار که فقط عرضه در Fortnite

کریستوفر نولان یکی از هالیوود بزرگترین طرفداران تئاتر تجربه, آخرین مدیر برای دیدن فیلم خود را دریافت Fortnite

توسط PARINEWS در 2 خرداد 1399

کریستوفر نولان یکی از هالیوود بزرگترین طرفداران تئاتر تجربه, آخرین مدیر برای دیدن فیلم خود را دریافت Fortnite درمان است.

آخرین تریلر برای فیلم آینده شعار عرضه در Fortnite در روز پنج شنبه. اگر چه بسیار کمی در مورد این فیلم در واقع شناخته شعار توضیح داده شده است به عنوان یک مجموعه ای از فیلم در دنیای بین المللی جاسوسی و اولین تریلر و مواد بازاریابی برای فیلم بازی های برگزار شده است تا یک مفهوم است که در آن زمان حرکت به جلو و عقب — از این رو palindrome عنوان. تریلر جدیدی از گسترش بر جان دیوید واشنگتن شخصیت اصلی به عنوان او می آموزد به پیچ و تاب زمان با خطر جهان و آینده آن در دست خود را.

قبل از نولان را شعار تریلر اکران در بازی حماسی' عظیم مجازی جهان دیزنی و مدیر J. J. Abrams همکاری با حماسه به اولین صحنه از Star Wars: The Rise of اسکای واکر. آبرامز در دست را به شما معرفی کلیپ ظاهر شدن به عنوان یک tinier نسخه مجازی از خود در بالای یک مرحله که در آن بازیکن می تواند او را ببیند بحث به میزبانی Geoff Keighley. صحنه شد و بعد از آن اشاره به ظهور اسکای واکر's باز کردن خزیدن. پس از تریلر نمایش Keighley همچنین اعلام کرد که یک کلاسیک Nolan فیلم روی صفحه نمایش خواهد شد در Fortnite برای طرفداران برخی از زمان در این تابستان.

گم شده از تریلر: هر گونه خاص از تاریخ انتشار به صورت شعار. این فیلم هنوز هم میله میله برای جولای 17th, با توجه به جدید بازاریابی ماده است که به نظر می رسد در توییتر پس از تریلر عرضه.

نولان در شعار نیست فقط یکی از برادران وارنر " بزرگترین فیلم سال — آن را نیز تبدیل به یک محک که آیا استودیوهای هالیوود می تواند شروع به انتشار فیلم های خود را پس از مواجهه با یک سری از تاخیر در آورده با COVID-19 بیماری همه گیر. مولان, The Spongebob Movie: Sponge on the Run و در تعجبم که زن 1984 همه را به دنبال نکنيد. اگر برادران وارنر تصمیم به تغییر این تاریخ انتشار برای آن Nolan فیلم های پرفروش, اما, آن می تواند تاثیر انتشار برنامه از برنامه های دیگر-بودجه استودیو فیلم.

چه طور فزاینده ای بعید است که اتفاق می افتد این است که شعار تبدیل شدن به یک دیجیتال عنوان تنها -. استودیو مانند دیزنی جهانی و برادران وارنر را همه نقل مکان کرد و برخی از عناوین خود را به دیجیتال یا جریان-تنها انحصاری در حالی که به تأخیر انداختن دیگران که هزینه بیشتر برای ایجاد و ایستاده به از دست دادن مهمترین و اگر نه با توجه به فرصت برای جبران هزینه ها در تئاتر است.

این حرکت را ناشی از نزاع با تئاتر زنجیر مانند AMC و ریگال به عنوان studios تکرار تعهد خود را به تئاتر مدل در حالی که همچنین با استفاده از این زمان بی سابقه زمان برای تست نسخه جدید استراتژی. با بودجه شمال $205 میلیون و چند میلیون بیشتر در تبلیغات و بازاریابی آن را بعید برادران وارنر را شعار دیجیتال-تنها عنوان در این مقطع. به خصوص که نولان در ادامه به قهرمان فیلم مناسب اکران.

خط پایین این است که آیا شعار خواهد رسید تئاتر در جولای 17th مانند برادران وارنر تکرار است. همانطور که در حال حاضر به نظر میرسد که جوابش بله — برادران وارنر نشده گفت: هر چیزی در غیر این صورت. اما که می تواند همه تغییر در روزها و هفته های پیش رو است.

به روز رسانی آوریل 21st, 8:17PM ET: اگر چه این تریلر هنوز هم ندارد, تاریخ انتشار, استودیو اضافه شده شعار را اصلی جولای 17th, تاریخ انتشار, بازگشت به مواد بازاریابی در توییتر. بازاریابی مواد مختلف از پیش از آن در روز قبل از تریلر نمایش. داستان به روز شده است که شامل این اطلاعات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب