قاضی دستور داد مدیر ترامپ برای جلوگیری از برگزاری کودکان مهاجر در بازداشت هتل

یک قاضی فدرال به دولت ترامپ دستور داده است به عمل خود در مورد بازداشت پناهجویان کودکان در هتل ها پایان دهد در

توسط PARINEWS در 16 شهریور 1399

یک قاضی فدرال به دولت ترامپ دستور داده است به عمل خود در مورد بازداشت پناهجویان کودکان در هتل ها پایان دهد در حالی که ترتیباتی برای اخراج آن ها از این کشور به عنوان بخشی از یک سیاست مهاجرتی که برای مهار گسترش همه گیر ویروس CCP (حزب کمونیست چین) طراحی شده است، انجام می شود.

دالی گی قاضی دادگاه ناحیه ای ایالات متحده در لس آنجلس روز جمعه حکم داد که کودکانی که در جریان همه گیر به طور غیرقانونی به آمریکا آورده یا عبور کرده اند، بر اساس توافق حل و فصل فلورس در سال ۱۹۹۷ حق حمایت دارند. این توافق حکم دادگاهی است که می گوید افراد زیر سن قانونی که به طور غیرقانونی از مرز عبور می کنند را نمی توان بیش از ۲۰ روز بازداشت کرد و کودکان را در بازداشت وزارت امنیت داخلی ملزم می کند که در تأسیساتی قرار دارند که استانداردهای خاصی را رعایت می کنند و همچنین استانداردهای خاصی از مراقبت به آنها داده می شود.

برای مهار گسترش همه گیر ویروس CCP، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها در ماه مارس دستور بستن مرز آمریکا با مکزیک و کانادا را صادر کرد. این دستور خواستار حذف برخی افراد خارجی از آمریکا و بازگشت به کشور اصلی خود، یا مکان قابل تمرین دیگری، در اسرع وقت شد. این دستور دو بار تمدید شده و بار دوم به طور نامحدود تمدید شد.

به عنوان بخشی از این سیاست، DHS از هتل ها برای خانه موقت کودکان همراه و بدون همراه برای چند روز قبل از حذف آنها از کشور استفاده می کند.

گی در حکم خود دریافت که این عمل وظیفه DHS را تحت توافق فلورس نقض می کند زیرا قرار است کودکان پس از دستگیری در برنامه های دارای مجوز قرار گیرند، اگر هیچ بزرگسال یا نهاد واجد شرایطی ن تواند حضانت را به عهده گیرد. گذشته از این، او حکم داد که عمل هتلینگ فاقد نظارت است و نگرانی هایی را در مورد استاندارد مراقبت از کودکان خردسال به وجود می آورد.

او همچنین دریافت که کودکان و خانواده ها نیز در دسترسی به یک وکیل دچار مشکل شده اند و ارائه دهندگان خدمات حقوقی ادعا کرده اند که با مشکل غیرمعمول در مکان یابی کودکانی که در بازداشت هتل نگهداری می شوند مواجه هستند.

گی نوشت: «هنگامی که وکلا توانستند محل یک کودک را پیدا کنند، ICE از نظر فیزیکی مانع ورود آن ها به هتل شد.» "ICE همچنین توانایی کودکان برای صحبت کردن با وکلای تلفنی را محدود کرده است."

دادگاه با استناد به یک مانیتور مستقل گفت ۶۶۰ خردسال بین ۱۰ تا ۱۷ سال در ۲۵ هتل در سه ایالت نگهداری می شوند که ۵۷۷ نفر از آن ها بدون همراهی بودند.

اگرچه گی اذعان داشت که دولت ترامپ ممکن است تغییراتی در سیستم مهاجرت برای حفاظت از ایمنی عمومی در برابر همه گیر ایجاد کند، اما هنوز «بهانه ای برای DHS نیست که حمایت های اساسی بشردوستانه ای را که توافق فلورس برای افراد زیر سن قانونی در بازداشت خود تضمین می کند، دامن کند، به ویژه هنگامی که هیچ مدرک متقاعد کننده ای مبنی بر امن تر شدن هتلینگ از امکانات دارای مجوز وجود ندارد.»

گی نوشت: «در حالی که قانونی بودن دستور بسته شدن به طور کلی فراتر از محدوده صلاحیت این دادگاه است، دادگاه موظف است اطمینان حاصل کند که افراد زیر سن قانونی در حضانت DHS در زمین قانونی بدون مرد باقی نمی مانند، جایی که هیچ استانداردهای قابل اجرا اعمال نمی شود.»

او به بخش دستور داد که قرار دادن کودکان در بازداشت هتل تا ۱۵ سپتامبر را متوقف کند، به استثنای یک تا دو شب اقامت در حالی که در حال ترانزیت یا قبل از پروازها بود. او همچنین به DHS دستور داد تا "انتقال همه افراد زیر سن قانونی—هر دو همراه و بدون همراه—در حال حاضر در هتل ها به امکانات دارای مجوز برگزار می شود."

مرکز ملی حقوق جوانان که این حرکت را به ارمغان آورد، این تصمیم را تحسین کرد.

این سازمان در بیانیه ای اعلام کرد: «دادگاه برگزار کرد که دولت فدرال نمی تواند به قرار دادن یا نگه داشتن کودکان مهاجر در متل های بدون نظارت و بدون مجوز برای هفته ها در پایان قبل از اخراج آن ها از آمریکا ادامه دهد.»

وزارت دادگستری بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن