مایکروسافت تیم در حال حاضر شما اجازه می دهد به ارسال عکس های خود را به عنوان پس زمینه و تصاویر بر روی تماس های تصویری

آن را ممکن است نه لزوما که در اوایل صبح روز دوشنبه تماس تصویری بیشتر سرگرم کننده بود ولی این تیم در حال حاضر ا

توسط PARINEWS در 24 خرداد 1399

آن را ممکن است نه لزوما که در اوایل صبح روز دوشنبه تماس تصویری بیشتر سرگرم کننده بود ولی این تیم در حال حاضر اجازه دهید کاربران خود را آپلود عکس برای پس زمینه سفارشی این شرکت اعلام کرد در یک پست وبلاگ. تصاویر سفارشی و دیگر افکت های پس زمینه در دسترس هستند فقط برای برنامه ریزی تیم های جلسات مایکروسافت می گوید.

تیم دارای یک پس زمینه مات اثر و یک کتابخانه از تصاویر از پیش نصب شده اجازه می دهد تا شرکت کنندگان در جلسه به پنهان کردن خود را کثیف دفاتر خانه. اما آن را هنوز هم بازی گرفتن تا با رقیب زوم که شاهد رشد در طول بیماری همه گیر کوروناویروس (با وجود چندین مسائل امنیتی) به عنوان افراد مشغول به کار و تحصیل از راه دور. زوم در حال حاضر اجازه می دهد تا استفاده از تصاویر سفارشی برای ملاقات با پس زمینه. مایکروسافت گفت: تیم دیدم سریع سربازان ارتش در کاربران در طول همه گیر و همچنین ادامه داده و به رول کردن ویژگی های جدید است.

یک احتیاط در مورد استفاده از تصاویر پس زمینه در تیم: این شرکت می گوید با استفاده از تاری اثر و یا یک تصویر سفارشی ممکن است مانع از دیگران در تماس تصویری از بودن قادر به دیدن اطلاعات حساس است.

علاوه بر تصاویر سفارشی مایکروسافت همچنین نورد برخی از ویژگی های جدید برای کاربران رایگان از تیم ها از جمله توانایی برای برنامه ریزی جلسات و ارسال دعوت, به جای فقط استفاده از "ملاقات در حال حاضر" گزینه است. رایگان کاربران از تیم نیز هم اکنون می توانید اضافه کردن نوشتن شرح تصاویر زنده به تماس های خود را. و مایکروسافت می گوید آن را با اضافه کردن پراید با مضمون تصاویر به مجموعه خود را از سفارشی تیم پس زمینه آن آغاز خواهد شد نورد از ژوئن 16th.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن