سامسونگ در آینده Galaxy Tab S7 صف به طور کامل و دقیق در نشت

مشخصات سامسونگ اعلام نشده Tab S7 و تب S7 Plus به بیرون درز کرده اند حاضر ما تقریبا کامل برداشت از آنچه انتظار

توسط PARINEWS در 6 مرداد 1399

مشخصات سامسونگ اعلام نشده Tab S7 و تب S7 Plus به بیرون درز کرده اند حاضر ما تقریبا کامل برداشت از آنچه انتظار می رود از این شرکت در آینده قرص.

WinFuture گزارش می دهد که تفاوت بزرگ بین تب S7 و تب S7 پلاس صفحه نمایش. این S7 به همراه خواهد بنا به گزارش یک 12.4 اینچ OLED با رزولوشن 2800 x 1752 و یک صفحه نمایش حسگر اثر انگشت. این S7, در همین حال گفته میشود که کوچکتر 11 اینچی 2560 x 1600 صفحه نمایش ال سی دی و داشته های جانبی نصب شده حسگر اثر انگشت. هر دو صفحه نمایش گزارش شده که دارای نرخ تجدید بالا از 120 هرتز.

در جای دیگر مشخصات این دو تبلت بسیار شبیه هستند. WinFuture می گوید: آنها هر دو طراحی شده توسط Qualcomm گل میمون گل سرسبد 865 Plus پردازنده و ویژگی دو دوربین عقب از جمله اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین فوق العاده گسترده ای دوربین 5 مگاپیکسلی در حالی که در مقابل هر دو 8 مگاپیکسل دوربین عکاسی از خود. آنها شروع با 6GB RAM و 128 GB از ذخیره سازی وجود دارد و بنا به گزارش 5G-مدل های سازگار در راه است.

همچنین ذکر است در حمایت از "بی سیم DeX." که به ما تلفن های موبایل مانند شما قادر خواهید بود به خروجی سامسونگ دسکتاپ مانند رابط به کامپیوتر خارجی و یا مانیتور بدون نیاز به کابل. شایعات از چنین ویژگی بوده است پس از سال 2018 و با Galaxy Tab S7 آن ممکن است تبدیل به واقعیت است.

در حالی که بسیاری از آنها مشخصات مشابه هستند, ظرفیت باتری را گزارش متفاوت بین تب S7 و تب S7 به همراه. به علاوه مدل را بزرگتر 10,090 میلی آمپر باتری در حالی که به طور منظم Tab S7 را 7,040 میلی آمپر باتری. هر دو بنا به گزارش ها از ویژگی های پشتیبانی برای سریع شارژ در تا 45W اگر چه WinFuture اشاره می کند که آنها ممکن است تنها با یک 15W شارژر در جعبه.

این اولین نگاه ما تا به حال سامسونگ در آینده تبلت. در اوایل این ماه, Evan Blass مشترک تعدادی از تصاویر خبری از تب S7 از جمله آن S Pen stylus و صفحه کلید را پوشش میدهد. اما این آخرین نشت به نظر می رسد به ترک کوچک برای سامسونگ به اعلام خود را هنگامی که تبلت های جدید صف انتظار برای رونمایی شود در کنار Galaxy Note 20 آگوست 5th.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن