کوه المپ در مقدونیه در حال حاضر اجازه می دهد تا به شما استفاده از برخی از دوربین های بدون آینه به عنوان وب کم

کوه المپ در مقدونیه در حال تبدیل شدن به جدیدترین دوربین شرکت به انتشار یک برنامه است که اجازه می دهد تا مشتریا

توسط PARINEWS در 13 تیر 1399

کوه المپ در مقدونیه در حال تبدیل شدن به جدیدترین دوربین شرکت به انتشار یک برنامه است که اجازه می دهد تا مشتریان خود را به استفاده از دوربین های بدون آینه به عنوان با کیفیت بالا وب کم با جدید OM-D, وب کم, بتا, برنامه, طریق PetaPixel.

در حال حاضر OM-D, وب کم بتا تنها پشتیبانی از ویندوز رایانه و کار با پنج نفر از کوه المپ در مقدونیه' دوربین های بدون آینه: OM-D E-M1X های OM-D E-M1 های OM-D E-M1 Mark II, OM-D E-M1 Mark III و OM-D E-M5 Mark II.

راه اندازی دوربین خود را آسان است: به سادگی نصب برنامه اتصال خود را به دوربین از طریق USB-C پورت آن را روشن و راه اندازی نرم افزار پس از آن خود را به کوه المپ در مقدونیه دوربین ظاهر خواهد شد به عنوان یک گزینه در ویدئو کنفرانس برنامه انتخاب درست مانند هر دیگر یکپارچه و یا USB دوربین خواهد بود. برای دقیق تر خرید اتمام Olympus' راهنمای تصویری اینجا.

کوه المپ در مقدونیه اشاره می کند که OM-D, وب کم, نرم افزار بتا ندارد خروجی صدا از دوربین به جای شما تکیه می کنند و بر روی کامپیوتر خود را به میکروفون داخلی یا خارجی USB و میکروفون به طور معمول. تصمیم عمدی است یکی از این شرکت اشاره می کند آن را به عنوان اجازه می دهد تا کاربران به جای دوربین در بهترین موقعیت به صورت تصویری و بدون هیچ گونه نگرانی در مورد بیش از حد را انتخاب کنید تا صدای خود را.

با انتشار جدید OM-D, وب کم, بتا, کوه المپ در مقدونیه می پیوندد فوجی و کانن و پاناسونیک در انتشار نرم افزار است که باعث می شود آن را آسان تر به استفاده از دوربین بدون آینه خود را به عنوان یک وب کم. (اگر چه فوجی و کانن کمی دورتر پیش رو با هر دو شرکت حمایت از رایانه های مکینتاش در علاوه بر این به ویندوز است.)

Olympus به تازگی اعلام کرد که این امر می تواند خروج از دوربین های کسب و کار به طور کامل با برنامه ای برای فروش آن از کل تصویربرداری بخش به Japan Industrial Partners یک صندوق سرمایه گذاری با استناد به یک کاهش در کسب و کار در این دوربین در بازار است. با وجود این برنامه به نظر می رسد که کوه المپ در مقدونیه نیست فقط ترک مشتریان خود را در تلو تلو خوردن با توسعه نرم افزار های جدید مانند OM-D, وب کم بتا و به تازگی اعلام لنز نقشه راه برای آن محصولات موجود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن