وان پلاس می گوید: Nord خواهد آمد با پیام های گوگل و گوشی از پیش نصب شده

پیش از اولین بازی خود را در ماه جولای 21st, وان پلاس منتشر Instagram تصویری نشان می دهد آن Nord تلفن را با گوگ

توسط PARINEWS در 30 تیر 1399

پیش از اولین بازی خود را در ماه جولای 21st, وان پلاس منتشر Instagram تصویری نشان می دهد آن Nord تلفن را با گوگل, پیام ها و تلفن, برنامه های نصب شده به جای خود, اس ام اس و شماره گیر 9to5Google گزارش شده است. این دستگاه نیز خواهد شد که گوگل اواز چت تصویری نرم افزار از پیش نصب شده با توجه به این ویدئو.

چرا وان پلاس تصمیم به رول با Google apps روشن نیست اما ظاهرا در تعقیب "مسطح-est" آندروید تجربه با توجه به این ویدئو. به عنوان 9to5Google یادداشت ها با استفاده از پیام های گوگل را فراهم می کند Nord کاربران با دسترسی به RCS پیام.

وان پلاس گفت: Nord میله میله برای واقعیت افزوده راه اندازی رویداد در روز سه شنبه خواهد بود "بیشتر مقرون به صرفه" دستگاه. این Instagram تصویری مراجع "خیلی قیمت عالی" اما نمی ارائه جزئیات, اما, وان پلاس گفت: در آخرین ماه نورد هزینه کمتر از $500.

همراه با چند اطلاعیه های رسمی سایر جزئیات در مورد این گوشی جدید به بیرون درز کرده اند در طول چند هفته گذشته. OnePlus تایید کرد نام خود را و گفت: Nord خواهد شد توسط یک پیکسل 765G 5G پردازنده 6.55-اینچ 90Hz صفحه نمایش OLED, 6GB RAM و 128 GB حافظه داخلی. همچنین انتظار می رود که 48 مگاپیکسلی اصلی و دوربین 16 مگاپیکسلی با لنز زاویه باز.

وان پلاس Nord انتظار می رود که منتشر شد برای اولین بار به کاربران در اروپا و هند است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن