Cuphead می شود وحشت زده stop-motion تریلر اعلام تعجب PS4 راه اندازی

Cupheadسخت به عنوان ناخن اجرا و تفنگ بازی پلت فرم است که از آمدن به پلی استیشن 4 امروز. استودیو MDHR اعلام کرد

توسط PARINEWS در 7 مرداد 1399

Cupheadسخت به عنوان ناخن اجرا و تفنگ بازی پلت فرم است که از آمدن به پلی استیشن 4 امروز. استودیو MDHR اعلام کرد که بازی ورود در سونی کنسول با یک سرگرم کننده (و نوع خزنده) stop-motion تریلر شامل Cuphead و پادشاه بد تاس.

Cuphead شد و در حال حاضر آن مشهور, دست کشیده, هنر به سبک ساخته شده است که آن را احساس می کنم مثل یک دهه 1930 کارتون شما می توانید بازی. اما این تریلر جدید را از این بازی نمادین ترین شخصیت در یک سبک کاملا جدید از انیمیشن با الهام از سال 1933 تجربی کوتاه بادام زمینی فروشندهاستودیو MDHR co-مدیر چاد Moldenhauer گفت: در پلی استیشن پست وبلاگ.

استودیو MDHR کار با تورنتو مبتنی بر studio توقف حرکت بخش تریلر را و آنها "رفت مایل اضافی برای اطمینان حاصل شود که آنها نگه داشتن خود را به بسیاری از تکنیک های مشابه به عنوان توقف حرکت انیمیشن عصر" با توجه به Moldenhauer:

خود فیلم متحرک شد بدون کمک از برنامه های کامپیوتری است که اجازه می دهد, مدرن, توقف حرکت انیمیشن برای پیش نمایش عکس های خود و اصلاح اشتباهات. به جای فیلیپ [Eddolls] و اوان [DeRushie] محدود خود را برای کشیده کردن نمودار و فلز سنج برای ثبت موقعیت هر یک عروسک خیمه شب بازی قبل از پوشش آنها را به موقعیت بعدی. این تقلید "بهترین خود را امتحان کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد" محدودیت ها از اوایل stop motion محصولات.

در نهایت همه چیز فیلم برداری شده بود با استفاده از واقعی لنز از دهه 1930 به عنوان شناخته شده "C کوه" لنز که ضربه این فیلم و آن را عمدا نگاه پرنعمت. هر ضربه مورد استفاده قرار گرفت و به عنوان هیچ اصلاحی در حال ویرایش و یا ترکیب این معنی که اگر شما نگاه از نزدیک به اندازه کافی به شما را ببینید و پشتیبانی از انیمیشن های دیگر پیاده سازی در پس زمینه.

من می خواهم بگویم اصلی کوتاه است خیلی بیشتر نگران کننده تر از امروز Cuphead تریلر, اما شما باید به سازمان دیده بان ویدیو برای خودتان به قضاوت.

Cuphead برای اولین بار راه اندازی شد در سال 2017 در ایکس باکس و کامپیوتر و ساخته شده راه خود را به نینتندو سوئیچ سال گذشته است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن