مسدود کردن بزرگراه میسورو-نانجینگود برای روز دوم

ادامه داردنانجینگود : Kabini river با رودخانه کابینی در نزدیکی مالانامول موتت در جاده میسورو-نانجینگود و آب ها

توسط PARINEWS در 19 مرداد 1399
ادامه دارد

نانجینگود : Kabini river با رودخانه کابینی در نزدیکی مالانامول موتت در جاده میسورو-نانجینگود و آب های سیل که بیش از ۱ کیلومتر از طول جاده را پوشش می دهد، محاصره حرکت وهیکولی در بزرگراه پرمشغله برای دومین روز امروز ادامه داشت. Nanjangud

صبح شنبه، مقامات به طور نامحدود بزرگراه را برای حرکت وهیکولی در نزدیکی Mallanamoole Mutt بسته بودند پس از آب از رودخانه کابینی سرریز شده بر روی جاده باعث یک وضعیت سیل مانند با 3 فوت آب عمیق.

با این حال، مقامات مسیرهای جایگزین را شناسایی کرده اند و بر این اساس، وسایل نقلیه ای که از میسورو به نانجینگود سفر می کنند، ملزم به گرفتن نوبت چپ در نزدیکی کارخانه کاغذسازی هند جنوبی و عبور از K.S. Hundi، Himmavu و Basavanapura برای رسیدن به نانجنگود هستند، در حالی که وسایل نقلیه که از سمت نانجینگود به سمت میسورو سفر می کنند، مجبور خواهند بود که یک نوبت به چپ نزدیک پل دی دوراراج اورس بردارند و از کاناکاناگارا عبور کنند. ... ، Kallahalli ، Maralur و Thandavapura برای رسیدن به میسورو.

در همین حال، رودخانه کاپیلا که در شهر معبد جریان دارد همچنان از سد کابینی جریان دارد و با رودخانه تقریباً پر به درشت، افرادی که در مناطق کم آب و سایر مناطق آسیب پذیر در امتداد حوضه رودخانه زندگی می کنند، به همراه وسایل و دام های خود به مکان های امن تری منتقل شده اند. آب اضافی رودخانه کاپیلا اکثر نقاط هلاداکاری، مستعمره ساراسواتی، توپینا بیدی و مستعمره راجاجی و دیگر مناطق در شهر نانجینگود را بی نهر کرده است. همچنین چندین مزرعه کشاورزی در ناگارل، هادینارو، بوکاهالی، شوتور، یداکلا و دیگر روستاهای تالوک بی تاریخ شده اند که باعث از دست رفتن محصول شده اند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب