در اینجا اپل بهترین معاملات در حال حاضر

اپل معاملات شایع تر از شما ممکن است فکر می کنم. آیا شما بعد از مقرون به صرفه ترین اپل پایان iPad Pro یا چیزی د

توسط PARINEWS در 16 خرداد 1399

اپل معاملات شایع تر از شما ممکن است فکر می کنم. آیا شما بعد از مقرون به صرفه ترین اپل پایان iPad Pro یا چیزی در میان مانند iPad Air یا iPad mini معمولا وجود دارد برخی از مرتب کردن بر اساس از کاهش قیمت اتفاق می افتد جایی. البته این مشکل به می دانم که دقیقا همان جایی که شما می توانید پیدا کردن کسانی که در معاملات مگر اینکه شما به دنبال در اطراف در تمام فروشندگان عمده. اما این چیزی است که ما انجام می دهند هر روز هنگامی که ما برای شکار می پردازد بنابراین اجازه دهید ما به شما کمک کند.

در زیر لیست کرده ایم هر زمان iPads ها برای خرید در دسترس. گاهی اوقات تنها وجود دارد نه یک معامله اتفاق می افتد. در آن صورت ما ذکر کرده ایم که چقدر اخیر قیمت فروش برای, بنابراین شما می دانید هنگامی که به را غوطه. اما بسیاری از زمان وجود دارد برخی از مرتب کردن بر اساس معامله در جریان بود و آن را در یک جدید و یا مرمت شده ، هنگامی که وجود دارد یک معامله ما فکر می کنم ارزش گفتن شما در مورد, شما پیدا کردن آن ذکر شده با هر و همه زمینه شما نیاز به شنیدن.

اگر شما نیاز به کمک کمی بدانند که دقیقا اپل بهترین برای شما ما رو شما پوشش داده شده با یک مقایسه پست شامل همه آخرین مدل در اینجا.

این است که اپل مقرون به صرفه ترین اپل معمولا هزینه $330 برای تبلت 32GB از ذخیره سازی و یا $430 برای 128GB مدل. هر کدام از این 10.2 اینچ صفحه نمایش و ویژگی های A10, a Touch ID, سنسور اثر انگشت و هوشمند اتصال برای اتصال یک صفحه کلید هوشمند. این معمول است برای پیدا کردن این مدل برای فروش تا 80 دلار یا 100 دلار خود را با قیمت معمول بسته به میزان ذخیره سازی شما نیاز دارید. مدل های که پشتیبانی از اتصال LTE را نمی بینم تخفیف تقریبا به اغلب.

بهترین خرید در حال حاضر ارائه تخفیف های بزرگ در iPad Wi-Fi و پشتیبانی از 32GB از ذخیره سازی برای 250 $($80 خاموش) در تمام رنگ ها از جمله فضای خاکستری و نقره و طلا. آن را حتی بیشتر قابل ملاحظه کاهش قیمت در 128GB مدل Wi-Fi با پشتیبانی فروش آن برای 330 $($100).

آمازون نیز با ارائه iPad 32GB از ذخیره سازی برای 250 $($80 خاموش) هر چند معمولا آن را ندارد همه رنگ گزینه های در سهام. از $100 معامله در 128GB مدل است که اتفاق می افتد در آمازون به عنوان به خوبی.

اپل جدید آی پد مینی در اوایل سال 2019 حمل جلو همان 7.9 اینچ صفحه نمایش و طراحی از قبلی تکرار با تجدید داخلی مشخصات درون. این A12 Bionic پردازنده موجود در آیفون XS پس از آن بطور قابل توجهی قوی تر از آنچه در ابتدا اپل. اپل باعث می شود یک 64GB و 256GB مدل iPad mini Wi-Fi پشتیبانی مجموعه در 400 و 500 دلار بود. اگر شما می خواهید اتصال LTE را با شروع قیمت $530.

فروش در این مدل بسیار نادر است (و هیچ کدام در حال حاضر اتفاق می افتد در خرده فروشان عمده) و معاملات است که ما تا کنون دیده ام گویی در مورد $50 یا پس از نهایی کردن هزینه. اما, اپل, است, فروش, مرمت, واحد (که می رسند در شرایط جدید با تمام لوازم جانبی و گارانتی یک ساله) برای $339. $60 تخفیف بسیار بزرگ است.

آخرین iPad Air است که اساسا یک souped تا نسخه 2019 اپل با کمی بزرگتر از صفحه نمایش (10.5 مقابل 10.2 اینچ) که بهتر است به چند دلیل: این روکش بنابراین همه چیز به نظر می رسد واضح تر و واضح است و آن را True Tone, اپل تکنولوژی که تنظیم نمایش دما رنگ خود را برای مطابقت با وضعیت روشنایی. مانند آی پد مینی آن A12 Bionic پردازنده و در دسترس است در 64GB و یا 256GB سازی تنظیمات. این مدل شروع می شود در $500 و تا 600 دلار برای Wi-Fi مدل های, در حالی که این نسخه است که پشتیبانی از اتصال LTE شروع می شود در $630.

ما دیده ایم که قیمت 64GB / Wi-Fi مدل iPad Air drop توسط $100 در گذشته به 400 دلار در هر چند وجود دارد در حال حاضر هر گونه معاملات اتفاق می افتد. اگر شما اشکالی ندارد با خرید یک مرمت مدل اپل فروش اپل هوا با شروع در $419.

اپل تا سال 2020 تکرار از iPad Pro به نظر می رسد بسیاری مانند این یکی که در سال 2018 گذشته از آن دو لنز دوربین عقب آرایه. بر خلاف مدل های گران قیمت کمتر این یکی خندق جک هدفون و با استفاده از USB-C پورت به جای رعد و برق. همچنین با بهره گیری از چهره ID برای باز کردن به جای تکیه بر روی Touch ID, سنسور اثر انگشت. IPad Pro قدرتمند داخلی اپل کل اپل صف و می آید که از طریق در قیمت می باشد.

11-اینچ مدل 128GB سازی شروع می شود در $800 و تداوم تا صفحه نمایش اندازه 12.9 اینچ افزایش قیمت به $1,000. هر اندازه پشتیبانی تا 1TB ذخیره سازی و بالا رفتن بالا که هزینه $1,299 برای 11 اینچی مدل و $1,499 برای 12.9 اینچ مدل.

ما را دیده اند هر قابل توجه معاملات در عین حال برای آخرین اپل, نرم افزار. اما 2018 iPad Pro است که کمی ساده تر برای پیدا کردن در تخفیف. از طریق اپل, مرمت, فروشگاه, 11 اینچی مدل با 512GB از ذخیره سازی است که فقط 50 دلار بیشتر از این جدیدتر پایه 11 اینچی مدل تنها با 128GB از ذخیره سازی. مرمت سهام برای این مدل معمولا به فروش می رساند بنابراین اگر شما پیدا کردن یکی از شما می خواهید یک دسته جدید از اپل جوانب مثبت خواهد شد و به احتمال زیاد فروش در اینجا به زودی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن