Twitch unbans مغلوب ساختن پیشی جستن بعد از دو هفته تعلیق برای 'نفرت انگیز رفتار'

Twitch است unbanned جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دو هفتهپس از تعلیق حساب خود را برای "نفرت انجام شده است

توسط PARINEWS در 23 تیر 1399

Twitch است unbanned جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دو هفتهپس از تعلیق حساب خود را برای "نفرت انجام شده است."

مغلوب ساختن پیشی جستن حساب که استفاده می شود به پخش جدید و گذشته کمپین تظاهرات ممنوع شد برای نژادپرستانه دیدگاه های ساخته شده توسط رئیس جمهور در دو نوبت. Twitch با اشاره به سخنان اخیر خود در تجمع در تولسا که در آن او با اشاره به مجرمان به عنوان "hombre[s]" و سخنان از یک برنامه تکراری پخش از 2015 رویداد اعلام نامزدی خود را زمانی که او به نام مهاجران مکزیکی جنایتکاران و "متجاوزان."

ممنوعیت آمد روز پس از کشش سوگند آن را سرکوب و آزار و به عنوان streamers شروع به اشتراک گذاری داستان از آزار و اذیت و حمله در صنعت. با ممنوعیت مغلوب ساختن پیشی جستن, حرکت یا کشش ناگهانی به نظر می رسید نشان می دهد که هیچ کس بالاتر از قوانین است.

حال سؤال این است که چقدر دیگر تهمت می تواند در حرکت یا کشش ناگهانی. باید به مبارزات انتخاباتی خود ادامه پخش رالی جریان آن متاسفانه احتمالی رئیس جمهور اضافی را نگران کننده نظرات نژادپرستانه — bannable جرائم تحت کشش دستورالعمل که منع هر زبان که باعث آزار و اذیت بر اساس نژاد و جنسیت و دیگر ویژگی های شخصی.

"مانند هر کس دیگری سیاستمداران در حرکت یا کشش ناگهانی باید پایبند به شرایط استفاده از خدمات ما و جامعه دستورالعمل" Twitch قبلا گفته. "ما را استثنا سیاسی و یا انتشار محتوا را در محتوای گزارش به ما که ما را نقض قوانین است."

این اولیه بان نشان می دهد که کشش می خواهد به مجموعه جدا از سایر شبکه های اجتماعی است که باید با توجه مغلوب ساختن پیشی جستن راه گریز را نژادپرستانه و خشونت آمیز دیدگاه که یک کاربر معمولی خواهد بود ، توییتر به آرامی شروع به برجسته نادرست و خشونت آمیز اظهارات رئیس جمهور در حالی که Facebook انتقاد شده است توسط کارکنان خود را برای عدم انجام این کار است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن