باشگاه فوتبال رد صلاحیت از ایالات متحده باز پس از قابل توجه قاضی خط با توپ

نیویورک —جهان شماره یک نواک کیانگ در دور چهارم باز ایالات متحده در روز یکشنبه پس از ضربه زدن به یک قاضی خط با

توسط PARINEWS در 17 شهریور 1399

نیویورک —جهان شماره یک نواک کیانگ در دور چهارم باز ایالات متحده در روز یکشنبه پس از ضربه زدن به یک قاضی خط با توپ پس از یک نقطه در طول مجموعه اول بازی خود را در برابر پابلو کارنو بوستا اسپانیا رد صلاحیت شد.

باشگاه فوتبال در حال تبدیل شدن به نا امید پس از هدر دادن سه نقطه مجموعه زمانی که Carreno Busta خدمت در 4-5، 0-40، و سپس رنج سقوط. پس از کاهش یافته در خدمت به دنباله دار 5-6، او swatted توپ منطقی سخت به پشت دادگاه، سهوا قابل توجه قاضی خط زن در منطقه گلو او.

با قاضی خط فریاد در درد به عنوان او از صندلی خود سقوط کرد، وحشت زده باشگاه فوتبال دوید بیش از او و عذرخواهی کرد.

سورن فریمل داور تورنمنت به ورزشگاه آرتور آش بیرون آمد و پیش از گپ طولانی با صرب ۳۳ ساله که سه بار برنده سابق اوپن آمریکا بود، با صندلی اومپیر اورلی تورت و آندریاس اگلی سرپرست گرند اسلم صحبت کرد.

Epoch Times PhotoEpoch Times Photo نواک کیانگ از صربستان و یک مقام تورنمنت تمایل به یک خط دار دارند که در روز هفت از مسابقات تنیس آزاد آمریکا در USTA Billie Jean King National Tennis Center در فلاشینگ میدوز نیویورک در ۶ سپتامبر ۲۰۲۰ با توپ توسط تیم ملی فوتبال پابلو کارنو بوستا از اسپانیا زده شد. (دانیل Parhizkaran ایالات متحده آمریکا امروز ورزش از طریق رویترز)

چونگِن به وضوح این نکته را مطرح می کرد که قصد ضربه زدن به این مقام را نداشت و بیش از حد شنیده می شد که بگوید «لازم نیست برای این کار به بیمارستان برود».

پس از ۱۲ دقیقه موعظه، سرنوشت تیم ملی فوتبال مهر و موم شد.

قوانین گرند اسلم می گوید: «بازیکنان در هیچ زمان نباید از هر مقام، حریف، تماشاگر یا فرد دیگری در حوزه های سایت تورنمنت سوء استفاده فیزیکی کنند.

"داور، با مشورت با رئیس سرپرستان گرند اسلم ممکن است یک پیش فرض برای هر دو نقض واحد این کد اعلام کند."

در نهایت چونگِن راه رفت تا با یک کارنو بوستا مبهوت دست تکان دهد و برای روی صورت گیری با موسیقی دست تکان داد، اگرچه بعدها بدون شرکت در یک کنفرانس مطبوعاتی زمین ها را در یک تسلا سیاه ترک کرد.

این پایان تکان دهنده به امید دانه بالا از برنده شدن 18 عنوان گرند اسلم و حرکت در داخل دو نفر از کل رکورد مردان برنده شده توسط راجر فدرر بود -- چیزی است که به طور فزاینده ای به نظر می رسید به احتمال زیاد به عنوان دو هفته پیشرفت کرد.

Epoch Times PhotoEpoch Times Photo نواک کیانگ از صربستان پس از پیش فرض شدن برای ضربه زدن به یک فرد خطوط با توپ در برابر پابلو کارنو بوستا از اسپانیا (در تصویر نیست) در روز هفت از مسابقات تنیس آزاد ایالات متحده در USTA بیلی ژان کینگ مرکز ملی تنیس در فلاشینگ چمنزار، نیویورک، در تاریخ 6 سپتامبر 2020 بحث می کند. (دانیل Parhizkaran ایالات متحده آمریکا امروز ورزش از طریق رویترز)

همچنین به پایان رسید 26-0 برنده اجرا از آغاز سال، هر چند در شرایط عجیب و غریب است.

USTA با صدور بیانیه ای گفت که باشگاه فوتبال تمام امتیاز رتبه بندی به دست آورده از این رویداد از دست بدهند و 250،000 دلار جریمه خواهد شد -- پول جایزه خود را برای رسیدن به دور چهار.

تیم هنمن که به دلیل حادثه مشابهی در سال ۱۹۹۵ از ویمبلدون رد صلاحیت شد، به آمازون پرایم گفت: «این تصمیم درستی است. "او برای قاضی خط هدف نیست، اما توپ را دور زده است و شما باید مسئول اقدامات خود را."

قهرمان سابق ماتس ویلاندر با تجزیه و تحلیل این اقدام برای یوروپورت گفت که این کار برای تیم ملی فوتبال بسیار بدشانس است اما این تصمیم درست بوده است.

گفت: شما اجازه این کار را داري. او می گوید: «تا آنجا که می توانید در زمین تنیس بدشانسی داشته باشید. اون فقط توپ رو به بچه توپ برنگردونه اون خط پايينه

"او آن را ضربه سخت تر از او قصد داشت، بدیهی است که یک تصادف کامل است. نشانه سرخوردگی بود، بله. یک ذره. اما مهم نیست، شما اجازه این کار را داري.»

باز پهن

توسعه باور نکردنی قرعه کشی گسترده ای باز دمیده شده است، به خصوص با دفاع از قهرمان رافا نادال و فدرر غایب در سال جاری. نادال تصمیم گرفت به دلیل نگرانی از همه گیر COVID-19 به نیویورک سفر کند، در حالی که فدرر در حال بهبودی از عمل جراحی زانو است.

جهان شماره یک که به طور پیش فرض ارسال امواج شوک در اطراف Flushing چمنزار است که شاهد بسیاری از حوادث دیوانه پایین سال، از جمله دو حادثه با مشخصات بالا شامل سرنا ویلیامز، اخیرا در فینال 2018 در برابر نائومی اوساکا زمانی که او یک بازی در نزدیکی پایان لنگر انداخت.

الکساندر زویو پس از برد دور چهارم خودش به خبرنگاران گفت: «من در حال حاضر کمی شوکه شده ام، راستش را بخواهید.»

"اگر او آن را در هر جای دیگر ضربه، اگر آن را در هر جای دیگر فرود می آمد، ما در حال صحبت کردن در مورد چند اینچ، او خوب بود."

Epoch Times PhotoEpoch Times Photo نواک کیانگ از صربستان پس از پیش فرض شدن برای ضربه زدن به یک فرد خطوط با توپ در برابر پابلو کارنو بوستا از اسپانیا (در تصویر نیست) در روز هفت از مسابقات تنیس باز ایالات متحده در USTA بیلی ژان کینگ مرکز ملی تنیس در فلاشینگ چمنزار، نیویورک، در تاریخ 6 سپتامبر 2020 ترک می کند. (دانیل Parhizkaran ایالات متحده آمریکا امروز ورزش از طریق رویترز)

کارنو بوستا هم اکنون در مقابل دنیس شاپووالوف یا دانه هفتم دیوید گوفین با یک چهارم نهایی روبرو خواهد شد.

یک سخنگوی تورنمنت به رویترز گفت قاضی خط 'به نظر می رسد خوب است و خارج از سایت آورده نشده است'.

هويتش معلوم نيست .

خروج تحقیرآمیز تیم ملی فوتبال آمریکا به آنچه چند ماه آشفته برای او بوده است ادامه می دهد. او به دلیل سازماندهی رویداد نمایشگاه تور آدریا در ماه ژوئن مورد انتقاد قرار گرفت که در آن او و چند بازیکن برای COVID-19 آزمایش مثبت شدند.

او سپس در آستانه اوپن با اعلام استعفای خود به عنوان رئیس شورای بازیکن ATP برای جلو رفتن از یک انجمن بازیکنان جدید، یک بمب انداخت.

توسط مارتین هرمان

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن