شبکه روز زمین اعلام Kokkare Bellur به عنوان 'ستاره ایجاد کرد'

میسور/Mysuru: Kokkare Bellur روستا در مندیا منطقه است که Kokkare Bellur پناهگاه پرنده اعطا شده است 'ستاره ایجا

توسط PARINEWS در 12 خرداد 1399

میسور/Mysuru: Kokkare Bellur روستا در مندیا منطقه است که Kokkare Bellur پناهگاه پرنده اعطا شده است 'ستاره ایجاد کرد' جایزه توسط شبکه روز زمین یک سازمان بین المللی محیط زیست است. این شبکه روز زمین ماموریت به تنوع آموزش و فعال جنبش زیست محیطی در سراسر جهان است.

آن است که بزرگترین کارگزینی به جنبش زیست محیطی, کار با بیش از 50,000 همکاران در حدود 195 کشور برای ساخت محیطی دموکراسی است. این شبکه روز زمین ایجاد کرده است یک فیلم مستند در Kokkare Bellur روستا و برجسته همزیستی بین انسان و پرندگان است.

"شنیده اید در مورد این شگفت انگیز 'هملت با storks' (به عنوان این چیزی است که نام آن در کانادا معنی) است که طول می کشد مراقبت از بسیاری از گونه های پرنده? روستاییان epitomise زندگی در هماهنگی با طبیعت است. Kokkare Bellur در حال حاضر اعلام کرد یک جامعه رزرو تحت قانون حفاظت از حیات وحش — تنها جامعه حفاظت شده پناهگاه در کارناتاکا" در این سند می گوید.

برجسته ایجاد اکوسیستم در سطح بین المللی فیلم مستند امکانات هماهنگ همزیستی است که موفق شده است و متعلق به جامعه و می گوید که این یک مثال عالی برای دیگران به تقلید.

"در طول دهه پلیکان و storks یک رابطه همزیستی با روستاییان. پرندگان و حتی به دنبال روستاییان به محل جدید در سال 1916 هنگامی که طاعون مجبور روستاییان به ترک روستای قدیمی به انتقال چند کیلومتر دور است. این شگفت آور بود به عنوان سایت جدید بود عاری از منابع آب – بدون مخزن هیچ رودخانه. در عین حال پلیکان و storks با خوشحالی رفتند در اینجا. برای راحتی خود بالدار مهمان روستاییان شادابی بسیاری از تانک ها و تالاب ها و ایجاد آنچه که اکنون به نام Kokkare Bellur" این مستند می گوید.

هر سال Kokkare Bellur می آید زنده با فریاد تیز زمانی که صدها نفر از نقاشی storks و فرود پلیکان در انبوهی به خصوص از دسامبر تا ماه ژوئن است. از زمان بسیار قدیم روستاییان از Kokkare Bellur شده اند و زندگی در هماهنگی با پرنده کلنی پرورش در خود ایجاد کرد.

روستای درختان سمت چپ دست نخورده برای تودرتو از پرندگان شگفتی و دولت می پردازد جبران پولی برای هر خانواده به حفظ درختان آلوچه در پشت حیاط خود را. در داخل روستا و روستاییان ایجاد کرده اند یک محفظه که در آن مجروح پرندگان پناه داده و درمان شود تا آنها را آماده برای پرواز دوباره.

در هر زمان از سال می توان دید بیش از 1300 نقطه صورتحساب پلیکان در Kokkare Bellur و در طول اوج فصل پرورش این پلیکان و storks را تن ماهی به روستا و منبع غذایی است که تبدیل به یک ارزش کود برای کشاورزان ایجاد کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن