بررسی مرزی برای اکسپرسوی میسورو-مادیکیری آغاز می شود

Mysore/Mysuru: The National Highway Authority of India (NHAI) has begun boundary marking exercise and land acq

توسط PARINEWS در 30 مرداد 1399

Mysore/Mysuru: The National Highway Authority of India (NHAI) has begun boundary marking exercise and land acquisition survey for the four/ six-lane Mysuru-Madikeri Economic Corridor Expressway Project along the Mysuru-Madikeri NH-275.

115 کیلومتر طول اکسپرسراه هزینه Rs.6,000 کرور به طور کامل مرکزی بودجه پروژه از جمله اکتساب زمین است. بزرگراه جدید برای اتصال میسورو و مادیکیری ساخته شده است. پس از تکمیل، اکسپرسوی میسورو را لمس نمی کند و بزرگراه میسورو-بنگورو را که به بزرگراه ۱۰ خطه در حال گسترش است، پیوند خواهد داد.

اکسپرسوی مادیکری را با عبور از Suntikoppa بنگالی، کوشالناگار، Bylakuppe، Koppa، Kampalapura، Periyapatna، Kallbeta، Gonikoppal جاده انحراف، Hunsur و Mysuru متصل خواهد شد.

بزرگراه میسورو-بنگورو در پاسچیماهینی نزدیک سریرانگاپاتنا را لمس خواهد کرد.

مرحله اول این نظرسنجی تا باساوانهالی در جاده سریرانگاپاتنا-بایلاکوپه-مادیکری به پایان می رسه. اکنون، افسران اداره درآمد و NHAI حدود و سنگ کاشت در نزدیکی تپه داغاندی در بخش کداگو تا امتداد بزرگراه باساوانهالی را علامت گذاری کرده اند.

به گفته مقامات NHAI، پل جدیدی در سراسر رودخانه کاوری در نزدیکی پل آویزان تپه داغاندی ساخته خواهد شد. جاده چهار / شش خط به عنوان در هر مشخصات ذکر شده در وب سایت NHAI داشته باشد. یک دایره غول پیکر در تپه داغاندی خواهد بود و از بزرگراه ایالتی کونانور-تالاسر عبور خواهد کرد تا آنکادو را از طریق باساوانهالی به هم پیوند دهد.

مقامات گفتند که پس از مشخص شدن مرزها، آثار اولیه آغاز خواهد شد. اخطاریه برای صاحبان زمین صادر خواهد شد و اعتراض آنها ثبت خواهد شد. جبران خسارت ثابت شده است و روند شناسایی صاحبان زمین که واجد شرایط برای جبران خسارت بودند. این روند نظرسنجی همراه با اداره درآمد در حال انجام است.

در حال صحبت با ستاره میوسر، افسر ویژه اکتساب زمین Devaraj گفت که مرحله اول کار بررسی مشترک 42 کیلومتر از اکسپرسراه به پایان است. ما در حال گرفتن در کنار مقامات درآمد به عنوان آنها دانش گسترده ای از زمین و صاحبان آن به عنوان در سوابق درآمد داشته باشد. هدف ما تکمیل کل نظرسنجی - از جمله پل ها و جاده های دور گذر - تا پایان ماه دسامبر و ارائه گزارش به دولت است. هنگامی که غرامت پرداخت می شود، کار راه سازی یک و نیم تا دو سال طول می کشه تا تکمیل شود."

اکسپرسوی دارای ۹۳ کیلومتر طول طراحی و دورگذر پیشنهاد شده است که دارای یک تجمیق طول ۸۴ کیلومتر در کوشالناگار، پریاپاتنا، و بای پس ترکیبی برای هونسور، بیلاکه و میسورو است.  این یک میانجاده خواهد بود و همترازی برای راهرو جدید در حال حاضر انجام شده است. این به طور قابل توجهی زمان سفر بین Madikeri و بنگالورو کاهش می دهد و همچنین اتصال شهرستانها چند در شمال کرالا.

در چهار خطه موجود بین میسورو و مادیکیری (NH-275) به نقطه اشباع رسیده است و نیاز مبرم به ساخت جاده جداگانه وجود دارد. سفر در بزرگراه موجود یک تجربه کابوس آور است به خصوص در طول تعطیلات آخر هفته و تعطیلات زمانی که هزاران نفر از وسایل نقلیه بین Mysuru و Madikeri حرکت می کند. پس از تکمیل، اکسپرسوی زمان سفر بین مادیکیری و بنگلورو را به پنج ساعت از هفت ساعت موجود کاهش خواهد داد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن