Kickstarter دست می دهد نزدیک به 40 درصد از نیروی کار خود را پس از اخراج و buyouts

پلت فرم Crowdfunding Kickstarter آخرین شرکت به توسل به اخراج در طول رکود اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر کو

توسط PARINEWS در 25 اردیبهشت 1399

پلت فرم Crowdfunding Kickstarter آخرین شرکت به توسل به اخراج در طول رکود اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس. این شرکت در زمینه تنظیم مقررات اطلاع قبلی در نیویورک در هفته گذشته آشکار آن را تا به حال گذاشته شدن 25, کارکنان, و یا در حدود 18 درصد از نیروی کار خود را. اما Kickstarter می گوید در آستانه نیروی کار خود را کاهش بیش از دو برابر است که به عنوان 30 کارکنان تصمیم گرفت داوطلبانه buyouts به عنوان مذاکره بین مدیریت شرکت و Kickstarter کارمند اتحادیه.

"پر کردن درست است اما آن را منعکس نمی کند و بین المللی کارمند که تحت تاثیر قرار گرفت و نه آن را به حساب بیشتر کارکنان از طریق کاهش داوطلبانه buyouts ارائه به کارکنان. در مجموع ما را ببینید 39 درصد کاهش در کارکنان" کیکاستارتر سخنگو می گوید در آستانه. "اکثر کسانی که ترک انتخاب داوطلبانه جدایی بسته و همه را تحت تاثیر قرار است که ماندن در این هفته از طریق انتقال."

اخراج شد و اولین گزارش روز چهارشنبه توسط خودی کسب و کار. آستانه ماه گذشته گزارش کرد که Kickstarter مدیر عامل عزیز حسن مغلوب و کارکنان آن اخراج شدند و قریب الوقوع در داخلی ضبط خبرنگاری. در آن زمان حسن ذکر شده 35 درصد کاهش در پروژه های جدید بر روی پلت فرم با "هیچ نشانه روشنی از دوباره بجای اول برگشتن."

Kickstarter است که یک نفع عمومی شرکت یکی از معدود شرکت های فن آوری به اتحادیه. کارکنان را در ماه فوریه از سال جاری تحت نام Kickstarter ایران پس از یک ویژه drawn-out سری از مذاکرات با مدیریت آغاز شد که در سال 2019 در همان روز که مدیر عامل سابق و بنیانگذار شرکت پری چن استعفا داد و دست به کمر به حسن.

Kickstarter اتحادیه که توسط دفتر و کارکنان حرفه ای اتحادیه بین المللی (OPEIU) بود درگیر در مذاکرات با مدیریت در مورد اخراج اما معلوم نیست چه ادارات اخراج در درجه اول تحت تاثیر قرار. یک معامله اول رسید و در اوایل ممکن است که درگیر Kickstarter ارائه داوطلبانه buyouts به اعضای اتحادیه و توانایی انتخاب کردن از پوشش بیمه سلامت دریافت و پرداخت با مشتقات جزئی به جای.

به عنوان بخشی از معامله Kickstarter در نهایت ارائه خروج کارکنان قطع بسته است که شامل چهار ماه پرداخت چهار ماه از پوشش مراقبت های بهداشتی برای کارکنان ساخت بیش از $110,001 یک سال و شش ماه برای کسانی که کمتر ابطال هر گونه عدم رقابت موافقت نامه در محل و فرصتی برای دوباره پیوستن به این شرکت اگر کار خود را بازگشایی در سال است.

از فوریه سال 2020 اتحادیه ساخته شده بود 85 مهندسین و مدیران و تحلیلگران و طراحان و هماهنگ کننده و پشتیبانی از مشتری متخصصان و گروه به نمایندگی حدود 60 درصد از شرکت 140 نفر از کارکنان قبل از اخراج.



tinyurlis.gdulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن