اینجا چرا Elon Musk نگه می دارد افزایش قیمت تسلا کامل خود رانندگی' گزینه

تسلا در بالا بردن قیمت از ردیف "کامل خود رانندگی" نسخه ای از آن روی خلبان اتوماتیک راننده کمک های بسته حدود 10

توسط PARINEWS در 1 خرداد 1399

تسلا در بالا بردن قیمت از ردیف "کامل خود رانندگی" نسخه ای از آن روی خلبان اتوماتیک راننده کمک های بسته حدود 1000 دلار در ماه جولای 1st, مدیر عامل Elon Musk اعلام کرد در توییتر این هفته است. این شرکت قبل از این انجام داده — چند بار. آن را احتمالا دوباره آن را انجام دهد.

"کامل خود رانندگی" بسته می شود روشن می کند و در عین حال Teslas قادر به رانندگی بدون دخالت انسان. در حال حاضر آن را می دهد مشتریان دسترسی به یک سری از پیشرفت تدریجی به روی خلبان اتوماتیک. اما مشک معتقد است ارزش از ویژگی های که در حال حاضر هزینه $7,000 است بالاتر است. بسیار بالاتر در واقع هنگامی که کار بر روی این نرم افزار کامل است.

"[این] قیمت ادامه خواهد داد به افزایش است به عنوان نرم افزار می شود و نزدیک به کامل خود رانندگی با قابلیت تنظیم مقررات تصویب. آن است که نقطه ارزش FSD است که احتمالا در جایی در بیش از 100.000 دلار" او توییتی دوشنبه.

که ممکن است به نظر می رسد مانند بسیاری چون تسلا خودرو — دوباره — در حال حاضر قادر به واقعی "کامل خود رانندگی." خلبان اتوماتیک می تواند مرکز تسلا در یک خط حتی در اطراف منحنی و تنظیم سرعت خودرو را بر اساس وسیله نقلیه جلوتر است. "حرکت بر روی خلبان اتوماتیک" ویژگی می تواند نشان می دهد — و انجام — تغییرات خط به اطراف کندتر وسایل نقلیه و هدایت یک تسلا به سمت بزرگراه مبادلات و خروجی. یکی دیگر از ویژگی های می تواند به سرعت تسلا به توقف در چراغ های راهنمایی و علائم توقف.

خلبان اتوماتیک نمی تواند انجام بعضی از این وظایف اگر یک جاده را خط نشانگر کمرنگ شده یا از دست رفته و آن را نمی تواند تبدیل می شود. راننده باید دست در چرخ در تمام اوقات بیش از حد, و یا دیگری روی خلبان اتوماتیک فلش خواهد شد یک سری از هشدارهای قبل از اینکه در نهایت disengaging به طور کامل.

اما هنگامی که آن دسته از ویژگی های کار در کنسرت, این می تواند احساس مانند اتومبیل در حال رانندگی خود را و آن را آسان تر به درک و چرا از مشک معتقد است این قیمت باید نگه دارید در رفتن است.

وجود دارد یکی دیگر از دلایل مشک فکر می کند نهایی ارزش خلبان اتوماتیک بالا است. او وعده داده است که پس از تسلا ماشین ها قادر به رانندگی خود شرکت خواهد اهرم که قابلیت به یک "robotaxi ناوگان." هدف این است که آن را به طوری که هر تسلا خودرو مشتری می تواند دو عنوان مستقل وسیله نقلیه است که دیگر مردم می تگرگ در حالی که مالک نیست و استفاده از آن.

نه تنها عامل robotaxi خدمات تولید درآمد بیشتر برای تسلا اما مشک است گفت: این امر اجازه می دهد تا صاحبان به عنوان آنجا که 30.000 دلار در سال به عنوان. در واقع مشک معتقد است ارزش این ایده است که او را به صحبت در مورد افزایش قیمت برچسب تسلا را cars, نه تنها هزینه های خود رانندگی بسته است.

"[C]onsumers هنوز هم قادر خواهد بود به خرید تسلا اما پاکسازی و افزایش قیمت خواهد شد به طور قابل توجهی به عنوان یک به طور کامل مستقل است که می تواند به عنوان یک تابع از robotaxi چندین بار با ارزش تر از غیر خودمختار ماشین," او گفت: سال گذشته است.

تبدیل تسلا محصولات به پول-ساخت ماشین آلات است که یک موضوع در محدوده زمانی معین. برای مثال مشک تشبیه این شرکت پنل خورشیدی لیزینگ گزینه ای برای قرار دادن یک "پول چاپگر بر روی سقف خود را."

مشک نیز انتظار می رود در حال حاضر ارزان تر و طولانی مدت باتری co-طراحی و توسعه توسط Tesla در آینده "باتری" روز واقعه برای سرمایه گذاران است. افرادی که به دنبال تسلا نزدیک انتظار می رود که او نیز ممکن است بحث در مورد استفاده از این باتری جدید به ظرفیت اضافی و انعطاف پذیری به فروش انرژی به شبکه برق ایجاد یکی دیگر از پتانسیل جریان درآمد برای صاحبان و احتمالا این شرکت است. این چیزی است که این شرکت در حال حاضر آیا این با آن خانه باتری سازی محصولات است.

این چیزی است که شرکت های فن آوری انجام داده اند برای سال: ایجاد جریانهای درآمد در محدوده زمانی معین با فروش مشتریان در خدمات و نه فقط سخت افزار. غول مانند اپل را دهها میلیارد دلار در یک سال در خدمات مانند iCloud اپل و موسیقی به تنهایی. تسلا رفتن یک گام بیشتر: مشتریان خود را نیز می توانید دریافت در در عمل است.

وجود دارد یک فوتی و فوری مالی دلیلی برای تسلا به حفظ و افزایش قیمت کامل Self-Driving گزینه را به عنوان به خوبی. هنگامی که یک مشتری می پردازد $7,000 به صورت کامل Self-Driving گزینه در زمان آنها به خرید وسیله نقلیه خود را تسلا تنها شمارش حدود نیمی از آن را به عنوان درآمد. نیم دیگر می شود "معوق درآمد" است که در واقع توده ای از پول است که تسلا می تواند تشخیص در ترازنامه در تاریخ بعد.

زمانی که شرکت رول کردن ویژگی های جدید مانند حرکت بر روی خلبان اتوماتیک و یا چراغ و علامت توقف و کنترل آن می تواند برخی از آن معوق درآمد به عنوان درآمد واقعی در آن مالی سه ماهه. معلوم نیست دقیقا چگونه تسلا محاسبه ارزش هر یک از ویژگی های جدید اما این شرکت به پایان رسید سه ماهه اول سال 2020 با $1.2 میلیارد دلار در معوق درآمد. برای یک شرکت است که به طور مداوم زندگی در لبه سودآوری توانایی به جلو و از فروشگاه های نقدی مانند این می تواند به معنای تفاوت بین این که آیا آن را به پایان رسید و خاص سه ماهه در قرمز و یا سیاه و سفید. (این شرکت چیزی مشابه با پول آن باعث می شود فروش نظارتی اعتبارات به سایر خودروسازان.)

مشک خود می بالد اغلب در مورد چگونه تسلا اتحادش را تغییر راه مردم خرید خودرو, و دلیل خوب است. تسلا مشتریان خرید وسایل نقلیه به طور مستقیم از شرکت — چیزی است که هنوز هم غیر قانونی در تعدادی از ایالات — و حتی می توانید با انجام این کار فقط در چند ثانیه از طریق یک وب پورتال است که خیلی ساده آن باعث می شود رفتن به یک فروشنده احساس ماقبل تاریخ.

اما هر بار مشک افزایش قیمت از ویژگی های مانند Self-Driving بسته در حالی که آویزان وعده مانند درآمد-تولید robotaxis آن را بیشتر روشن می شود که مشک در حال تغییر است ماشین-تجربه خرید در یک مسلما به مراتب جالب تر است: او را تبدیل شرکت خود را به مشتریان به دلالان ، اگر تسلا ارائه در وعده آن را در ساخت آن می تواند ایستادن به پول زیادی بیشتر از آن را در حال حاضر. اما حتی اگر آن را نمی کند و یا آن را طول می کشد بیش از حد انتظار تسلا پیدا کرده است یک راه برای پر کردن پیگگی بانک در میان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن