چه تسلا کاهش قیمت خودرو واقعا برای این شرکت ؟

این هفته در Elon این هفته در Elon بود و محدود به اجرا در خبرنامه است که گاهی اوقات احیا هنگامی که

توسط PARINEWS در 9 خرداد 1399

خوب من که قرار بود به نوشتن در مورد تاریخی crewed راه اندازی و SpaceX تسلا overachieving خواهر و برادر بزرگتر اما پس از آن راه اندازی کردم پاک. به جای آن اجازه دهید بحث در مورد پول است.

تسلا کاهش قیمت در وسایل نقلیه مختلف در اوایل این هفته: مدل S و X در حال حاضر هزینه $74,990 و $79,990 — بود — برای مدل های پایه $5,000 رها کردن. عملکرد نسخه های هر دو خودرو که گران تر هستند را نیز کاهش یافته است $5,000. مدل 3 ارزان ترین مدل این محدوده استاندارد به همراه مدل 3 در حال حاضر $37,990 a $2,000 کاهش می دهد. همه مدل 3s همچنین در حال حاضر 2000 دلار ارزان تر است. (قیمت گذاری کمی متفاوت است برای مدل 3s در چین, با این حال.)

مدل Y معرفی شده در سال جاری بدون تغییر باقی می ماند. بنابراین آیا تسلا بسته شدن قیمت سهام روز پس از اعلام.

به یاد داشته باشید زمانی که مدیر عامل شرکت تسلا Elon Musk تصمیم به بازگشایی فرمونت کارخانه در آخر هفته از آوریل 9th, پیش از آوریل 18th, تاریخ هدف بهداشت محلی مقامات ؟ این باید نشان می دهد تقاضا بالا است. این کاهش قیمت نشان می دهد مخالف است.

فروش خودرو به طور کلی چهار در دو ماه گذشته: در ماه مارس فروش کاهش یافت و مه نبود خیلی بهتر است. تسلا نیست تنها خودروساز اقدام به فریب خریداران عقب — 0 درصد تامین مالی معوق, برنامه های پرداخت و دیگر انگیزه ظاهر همه جا. شاید که چون روند پیش بینی IHS Markit بینی و 22 درصد افت جهانی بازار خودرو در این سال به عنوان افزایش بیکاری به معنی کمتر تقاضا برای اتومبیل. برقی فروش خودرو انتظار می رود به سقوط 18 درصد در سراسر جهان در این سال با توجه به بلومبرگ انرژی جدید سرمایه گذاری.

ممکن است وجود داشته باشد وضوح بیشتر در چه قیمت کاهش معنی اگر ما می دانستیم که چگونه بسیاری از اتومبیل تسلا به فروش می رسد در ماه های مارس و آوریل ، اما مانند بسیاری از خودروسازان تسلا سهام شماره آن در سه ماه یکبار.

توضیحات از چه قیمت کاهش معنی متفاوت است. توضیحات به شرح زیر است:

  1. تسلا نیست ایمنی بدن به فشارهای رو به دیگر خودروسازان.
  2. کاهش قیمت هدف مسن وسایل نقلیه و نشان می دهد آنها به اوج خود رسید و در تقاضا.
  3. تسلا متکی فدرال مشوق های مالیاتی برای وسایل نقلیه الکتریکی و یک اقتصاد قوی برای افزایش فروش و در حال حاضر هر دو از بین رفته اند.
  4. دیگر خودروسازان در حال ارائه تخفیف بنابراین تسلا نیاز به ارائه تخفیف به رقابتی باقی می ماند.
  5. تسلا می خواهد برای دیدار با تحویل آن اهداف است.

اجازه دهید بحث را برای یک لحظه در مورد اردوگاه شماره پنج تحویل "اهداف" اردوگاه. شرکت تسلا تا به حال شگفت انگیزی خوب سه ماهه اول! با وجود خاموش شدن ناگهانی در آن چینی و ما کارخانه تسلا گفت: سرمایه گذاران خود آن را هنوز هم ممکن است دیدار هدف خود را از ارائه 500,000 وسایل نقلیه در سراسر جهان در این سال است. کاهش قیمت مطمئن به نظر می رسد مانند یکی از راه های مطمئن شوید که اتفاق می افتد.

سه ماهه اول سال 2020 شد "قدم زدن به قوی ترین سه ماهه از تحویل تا عملیات ما قطع شد در ماه مارس" این شرکت گفت: در سه ماهه نتایج. کاهش قیمت را پایین تر تسلا حاشیه سود اما اگر هدف این است که نشان می دهد که تسلا می توانید دیدار با اهداف خود را برای تحویل که ممکن است مهم نیست. از لحاظ تاریخی تسلا سرمایه گذاران به نظر نمی رسد به مراقبت زیادی در مورد سود — سه ماهه اول سود در سال 2020 بود فقط پنجم خود در سه سال گذشته است. آن را نیز ممکن است که مدل Y فروش به اندازه کافی قوی هستند که آنها را برای هر چه پول از دست رفته در اتومبیل های قدیمی تر.

نیز وجود دارد پروکسی بیانیه دیروز منتشر شد. در آن جیمز Danforth که صاحب 850 سهام تسلا سهام نشان می دهد هزینه 50 دلار در هر ماشین در تبلیغات پرداخت. "آن [sic] بدیهی است که تبلیغات می تواند به افزایش ارزش نام تجاری محصول آگاهی و علاقه" Danforth بیانیه می گوید: -- "[sic]" apppears در پر کردن است و نه من علاوه بر. تبلیغات همچنین ممکن است اجازه می دهد تسلا برای پاسخ به "اطلاعات غلط مبارزات اسپانسر شده از طرف رقبا و مخالفان در سراسر جهان است و هدایت و روایت بیشتر مساعد است."

تسلا هیئت مدیره توصیه می کند که سهامداران رای در برابر این پیشنهاد گفت: "نمی خواهد خدمت به منافع تسلا یا ما سهامداران." بیشتر Danforth "ارائه هیچ مدرکی وجود ندارد که تسلا دارای دید کافی با مشتریان آینده نگر یا که تبلیغات پرداخت می شود, آیا در خودسرانه مقدار پیشنهاد شده توسط طرفدار و یا در همه افزایش خواهد چنین دید به شیوه ای مطلوب به شرکت یا سهامداران آن است." تسلا تحویل "یک رکورد 367,656" وسایل نقلیه افزایش 50 درصد از سال قبل در این بیانیه ،

تسلا مدیران باید خیلی خوب نقطه! این هفته به تنهایی Jay Leno برجسته آینده تسلا Cybertruck و Elon Musk در CNBC Teslas شد مورد استفاده قرار گیرد به درایو فضانوردان به پاک SpaceX راه اندازی و تاثیر گذار نوشته شده تصویری یک مدل Y تست دوام.

هدف از این کاهش قیمت ممکن است بیشتر مورد اطمینان سهامداران که تسلا می توانید دیدار با اهداف خود را حتی در صورت از کارخانه خاموش شدن ناگهانی از آن است که در مورد هر چیز دیگری. که نیست را توضیح احتمالی دیگر اشتباه همه آنها را می شود درست در همان زمان. اما نگه داشتن سهامداران خوشحال ممکن است مهم ترین قسمت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن