WarnerMedia است خلاص شدن از HBO Go برنامه

تنها چند هفته پس از راه اندازی از HBO Max که اضافه شده به در حال حاضر گیج کننده HBO محصول صف HBO, HBO Go و HBO

توسط PARINEWS در 23 خرداد 1399

تنها چند هفته پس از راه اندازی از HBO Max که اضافه شده به در حال حاضر گیج کننده HBO محصول صف HBO, HBO Go و HBO در حال حاضر WarnerMedia است ساخت برخی از تغییرات در تلاش برای کاهش برخی از سردرگمی در مورد برنامه است که برای آن هدف است.

کوتاه پرایمر در HBO Max قبل از من بیشتر: HBO حداکثر این است که AT&T, جدید, جریان, خدمات که شما اجازه می دهد دسترسی به تمام HBO کتابخانه به علاوه محتوای اضافی مانند کارتون های شبکه را نشان می دهد و استودیو Ghibli فیلم. شما می توانید به اشتراک HBO حداکثر به طور مستقیم برای $14.99 هزینه ماهانه, اما آن را نیز به صورت رایگان ارائه شده از بسیاری از ارائه دهندگان کابل اگر شما به اشتراک HBO و آن را رایگان به عنوان بخشی از برخی از AT&T wireless, اینترنت و یا برنامه های تلویزیون. ما وارد یک راهنمای که برای اشتراک شما دسترسی در اینجا.

کلید چیزی که می دانم این است که HBO حداکثر این است که واقعا یک گسترش و rebranded نسخه از HBO در حال حاضر این شرکت قبلی جریان-تنها خدمات. بر روی اکثر سیستم عامل مانند Apple TV, HBO در حال حاضر برنامه به طور مستقیم به روز شده برای تبدیل شدن به HBO حداکثر.

قبل از HBO حداکثر وجود کابل مشترکین می تواند جریان HBO را نشان می دهد با استفاده از یک برنامه به نام HBO Go. WarnerMedia خواهد شد خلاص شدن از این برنامه (و یا "sunsetting" آن را در WarnerMedia زبان) از "اولیه سیستم عامل" از ژوئیه 31. اگر شما قبلا با اتکا بر HBO Go, بسیاری از ارائه دهندگان کابل را در حال حاضر به شما اجازه ورود به HBO حداکثر. شما می توانید ببینید که لیست کامل در اینجا.

که "اولیه سیستم عامل" زبان مهم است چرا که WarnerMedia هنوز نشده زده معاملات را HBO حداکثر به Roku یا آمازون پخش آنلاين دستگاه. در کسانی که سیستم عامل WarnerMedia است نه ارتقاء HBO در حال حاضر برنامه برای تبدیل شدن به HBO حداکثر. به جای آن را تغییر علامت تجاری به سادگی به "HBO" که آن را هنوز هم هزینه $14.99 حتی اگر شما تنها قادر به تماشای محتوای HBO در آن و نه گسترش HBO حداکثر فروشگاه. این نام تجاری سوئیچ خواهد شد اتفاق می افتد در ماه های آینده با توجه به WarnerMedia.

این همه چشمگیر شتاب از آنچه HBO Max رئیس تونی Goncalves گفت: ما در این Vergecast فقط در هفته گذشته زمانی که او گفت: کابل مشترکین می تواند همچنان به استفاده از HBO Go به صورت یک "مدت زمان" و که همه چیز خواهد بود واضح تر در "سه تا شش ماه است." در آن زمان 10 روز است. اما بر اساس AT&T را به طور کلی از اجرای HBO Max عجله همتراز برای دوره.

به طور خلاصه وجود دارد و در نهایت فقط دو گزینه: Roku و آمازون کاربران دریافت HBO برنامه که فقط به شما اجازه می دهد سازمان دیده بان HBO محتوا که در دسترس با یک موجود کابل اشتراک و یا با پرداخت $14.99 هزینه ماهانه. این مشکلی است که HBO نیاز به حل و فصل — Roku کنترل نزدیک به 45 درصد از دستگاه متصل به جریان ویدئو دقیقه است. اما در حال حاضر این چیزی است که وجود دارد.

هر کس دیگری می شود HBO Max است که به شما اجازه می دهد سازمان دیده بان HBO محتوا و خیلی بیشتر با برخی از موجود کابل اشتراک و یا با پرداخت $14.99 هزینه ماهانه.

پس از آن کمی روشن تر است. اما این همه هنوز هم خیلی گیج کننده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن