NBA است که با استفاده از Microsoft تیم را به طرفداران بسکتبال courtside

انجمن ملی بسکتبال (NBA) با استفاده از Microsoft تیم جدید هم حالت به جای طرفداران بسکتبال courtside در یک تجربه

توسط PARINEWS در 3 مرداد 1399

انجمن ملی بسکتبال (NBA) با استفاده از Microsoft تیم جدید هم حالت به جای طرفداران بسکتبال courtside در یک تجربه مجازی در طول بازی زندگی می کنند. مایکروسافت فقط و فقط نشان داد هم حالت برای تیم در اوایل این ماه و آن را با استفاده از هوش مصنوعی به بخش خود را به صورت و شانه و محل شما همراه با دیگر مردم در یک فضای مجازی.

NBA است که با استفاده از این جدید مایکروسافت تیم های حالت ترکیب با 17-پا بلند صفحه نمایش LED است که بسته بندی کردن در اطراف بسکتبال عرصه برای قرار دادن طرفداران بازگشت بعدی به بازیکنان است. طرفداران خواهد بود قادر به واکنش نشان می دهند در زمان واقعی و بازیکن قادر خواهد بود برای دیدن و شنیدن آن واکنش های. این غرفه مجازی شامل بیش از 300 طرفداران استفاده هم به حالت نشسته در کنار یکدیگر عملا در Microsoft تیم است. طرفداران قادر خواهد بود به تماشای یک غذای زنده از بازی در تیم, در کنار مشخصات هر یک از دیگر.

"این تجربه جدید—برای اولین بار به زندگی به عنوان یک نتیجه از NBA / مایکروسافت همکاری می دهد شرکت طرفداران احساس نشستن در کنار یک دیگر در یک بازی زندگی می کنند بدون خروج از ایمنی و راحتی از خانه خود را" توضیح می دهد که جارد Spataro رئیس مایکروسافت 365. "بازیکنان در عین حال می خواهد تجربه خود را با انرژی و حمایت از آنها به عنوان دریبل کردن دادگاه و ببینید طرفداران واقعی زمان واکنش است. و بینندگان تنظیم به بازی از خانه احساس خواهد شد جمعیت انرژی به عنوان به خوبی به عنوان آنها را ببینید غرفه مجازی پر از طرفداران."

وجود دارد بدیهی است که بسیاری از پتانسیل سوء استفاده اگر طرفداران نیست به نمایش در درستی یا وجود ندارد در بازی نظارت بر Microsoft تیم جلسات. ما خواسته ایم مایکروسافت برای روشن شدن چگونگی این شرکت را در مقابله با این, اما مایکروسافت نبود قادر به ارائه پاسخ قبل از انتشار.

شبکه ESPN و ورزشی ترنر نیز تغییر دوربین شامل زوایای جدید برای طرفداران تماشای در خانه و میکروفن در اطراف دادگاه ضبط خواهد شد کفش کتانی squeaks و توپ پرش ما به شنیدن. در کنار مایکروسافت, تیم, تجربه, طرفداران همچنین قادر خواهد بود برای تشویق عملا با استفاده از NBA برنامه. این مجازی به سلامتی ظاهر خواهد شد در تصویری تخته در طول بازی با انیمیشن.

NBA کار با مایکروسافت است که همه بخشی از یک اتحاد استراتژیک است که جفت تشکیل شده در اوایل این سال است. مایکروسافت امضا چندین ساله مقابله با NBA برای تبدیل شدن به رسمی AI, ابر, و, لپ تاپ و ارائه دهنده برای لیگ. این است نمونه ای از مقابله و ما نیز دیدن NBA با استفاده از مایکروسافت Azure platform به, پخش زنده و بر روی تقاضا بسکتبال بازی ها با محتوای شخصی.

NBA فصل تنظیم شده است به سر در ژوئیه 30, پس از آن رفت و وقفه در ماه مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. این استفاده خلاقانه از تیم مایکروسافت بخشی از تعدادی از راه های مختلف ورزشی در سراسر جهان در حال تلاش برای ایجاد طرفداران مجازی تجربه است. Fox Sports است همچنین آوردن "طرفداران مجازی" به لیگ اصلی بیس بال پخش در شنبه جایگزینی صندلی های خالی با CGI طرفداران و جعلی جمعیت صداهای.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن