اولین مهاجران به ویژه قطار از شهر chugs به

3000 نفر از اوتار پرادش رشته در Mysuru برای رسیدن به خانه در Shramik ویژه میسور/Mysuru: این ملتهب تجدید نظر با

توسط PARINEWS در 27 اردیبهشت 1399

3000 نفر از اوتار پرادش رشته در Mysuru برای رسیدن به خانه در Shramik ویژه

میسور/Mysuru: این ملتهب تجدید نظر با هزاران نفر از کارگران مهاجر از, Uttar Pradesh (UP) به آنها اجازه بازگشت به مکان های مادری خود شده است متوجه شدم امروز با دولت تسهیل آنها را به سفر با قطار از شهر به خانه خود دولت است.

آنها سرگردان در Mysuru در طول مستند با هیچ شغل و وسیله امرار معاش آنها وابسته به طور کامل بر روی مواد غذایی است که اهدا شده توسط خیرین و سازمان های غیر دولتی و داوطلب. امروز اولین دسته از مورد 1,520 کارگران مهاجر چپ Mysuru برای گوراکپور در شرق تا در یک Shramik قطار ویژه از Ashokapuram ایستگاه راه آهن این بعد از ظهر.

این Shramik ویژه خدمات قطار در حال عمل به حمل و نقل کارگران مهاجر گردشگران و زائران دانش آموزان و همچنین دیگران که رشته در مکان های مختلف.

بیش از 3000 کارگران مهاجر از قرار گرفتند در سرپناه موقت خانه در سراسر شهر توسط دولت های منطقه پس از COVID-19 مستند. این کارگران پس از آن خواستار شدند دولت برای تسهیل بازگشت آنها به مکان های مادری.

پس از آن به این اتحادیه تصمیم دولت برای اجرای Shramik قطار ویژه منحصرا برای کارگران مهاجر در سراسر کشور برای بازگشت به خانه خود را در ایالت های کارناتاکا دولت درخواست کرده بود این مرکز برای اجرای قطار ویژه از Mysuru.

امروز برای اولین بار از این دو تعیین شده قطار چپ Mysuru برای گوراکپور از Ashokapuram ایستگاه راه آهن. قطار سفر از طریق بنگلور Dharmavaram Nagpur ایترسی و لکنو برای رسیدن به گوراکپور روز دوشنبه (18 مه) ،

طبق اطلاعات موجود با راه آهن مقامات وجود دارد 13 مهاجران از Alanahalli, 26 از Ashokapuram, 45 از Devaraja پلیس محدودیت 82 از Hebbal, 23 از Jayalakshmipuram, 13 از Krishnaraja, 14 از Kuvempunagar, 51 از لشکر Mohalla, 10 از Lakshmipuram, 115 مندی از Mohalla, 74 از Metagalli, 163 از Narasimharaja, 86 از Nazarbad, 63 از Saraswathipuram, 62 از Udayagiri, 43 از Vidyaranyapuram, 154 از Vijayanagar, 27 از V. V. Puram و 75 از Mysuru مرکز شهر. این مردم بودند پیوست چند در Ashokapuram ایستگاه راه آهن.

یک کارگران بهداشت و درمان حرارتی-صفحه نمایش یک مادر و یک فرزند قبل از اجازه می دهد آنها را به هیئت مدیره Shramik ،

حرارتی غربالگری

قبل از اینکه آنها سوار قطار کارگران مهاجر گرفته شد در KSRTC اتوبوس از مربوطه خود را در خانههای امن به آلاینده زمین مجاور Ashokapuram ایستگاه راه آهن که در آن کارگران حرارتی-به نمایش در آمد. بررسی سلامت-یو پی اس نیز انجام شده و همه کارگران مورد نیاز برای mandatorily پوشیدن ماسک صورت حفظ اجتماعی فاصله و به دنبال دیگر مستند مقررات در طول سفر.

قطار کرایه است که ثابت شده در Rs. 895 در سر بود به عهده کارگران مهاجر. این KSRTC بیش از حد آنها را به اتهام تومان.40 در سر به کشتی آنها را از مربوطه خود را پناهگاه خانه به Ashokapuram ایستگاه راه آهن. امروز قطار تا به حال 20 مربیان و همه آنها را به طور کامل sanitised. حتی KSRTC اتوبوس بودند sanitised.

فردا (17 مه) دوم مانند قطار را ترک خواهد کرد برای گوراکپور از Ashokapuram ایستگاه راه آهن در بعد از ظهر حمل دسته دوم در حدود 1500 نفر از کارگران مهاجر.

راه آهن و اقدامات احتیاطی

از Mysuru بخش دو Shramik ویژه – یکی از Ashokapuram (Mysuru) به گوراکپور یکی دیگر از Kabakaputtur به لکهنو با 1520 مسافر را در هر — آغاز سفر خود را امروز.

آزادی مطبوعات از راه آهن اظهار داشت که برای حفظ بهداشت شخصی مقدار کافی صابون و sanitisers ارائه شده در تمام محفظه. قبل از سوار شدن مسافران توضیح داده شد در مورد اقدامات احتیاطی برای مشاهده شود با توجه به شدت عفونی ماهیت این بیماری است.

یک کارگر مهاجر بودن حرارتی-غربالگری کارگران بهداشت و درمان قبل از اینکه او را سوار قطار به اوتار پرادش است.

ترتیبات امنیتی

در مجموع از شش راه آهن نیروی حفاظت از پرسنل خواهد بود اسکورت هر قطار end-to-end برای هماهنگی با دولت راه آهن پلیس/پلیس ایالتی مربوطه دولت در مسیر قطار برای مرتب کردن هر لجستيک و یا نظم و قانون مسائل هموار.

راه آهن هند پذیرایی و گردشگری شرکت (IRCTC) ساخته شده است استادانه درست شده ترتیبات برای تهیه آب و غذا برای مسافران این قطار هر دو در این نقطه نشات گرفته و همچنین در پایان مسیر ایستگاه های مشغول به کار در پشت سر هم با دیگر بخش راه آهن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن