گوگل به حالت تعلیق محبوب آندروید پادکست برنامه به دلیل آن کاتالوگ COVID-19 محتوای

پادکست معتاد آندروید پادکست برنامه با میلیون ها نفر از کاربران به حالت تعلیق در آمد بیش از آخر هفته به دلیل آن

توسط PARINEWS در 29 اردیبهشت 1399

پادکست معتاد آندروید پادکست برنامه با میلیون ها نفر از کاربران به حالت تعلیق در آمد بیش از آخر هفته به دلیل آن لیست COVID-19 محتوا. برنامه خالق خاویر Guillemane می گوید آستانه که در روز شنبه در گوگل به حالت تعلیق و حذف تبلیغات از خود نه ساله برنامه به دلیل آن را نقض یک سیاست جدید برای توسعه دهندگان که نیاز به هر گونه برنامه با اشاره به COVID-19 می شود "منتشر شده به سفارش و یا با مجوز رسمی از نهادهای دولتی و یا سازمان های بهداشت عمومی."

Guillemane برنامه کاتالوگ در دسترس عموم پادکست آر اس اس خوردها که او را کنترل نمی کند. محتوا شامل اخبار, نشان می دهد, نشان می دهد بحث و انواع برنامه نویسی است که اشاره به همه گیر و ویروس. او می گوید: گوگل به او گفت که او می خواهم نیاز برای رسیدگی به این مشکل و سپس مجددا برنامه خود را تحت نام های مختلف به ابقاء. Guillemane می گوید دیگر پادکست برنامه های از جمله خود گوگل, لیست, این, نشان می دهد, و همچنین, اگر چه او نمی داند چه خاص متخلف آن را نشان می دهد الگوریتم پرچم.

خود برنامه رایگان است و متکی بر تبلیغات گوگل به پول تا زمانی که آن را demonetized, Guillemane نیز از دست می دهد درآمد خود را.

"این روشی است که من در زندگی من و در حال حاضر به دلیل وضعیت فعلی ما درآمد شده است واقعا بد برای چند ماه گذشته" او می گوید. گوگل گفت: در آن می تواند به مدت هفت روز برای او به شنیدن در مورد تعلیق خود تجدید نظر که بدان معنی است که پول از دست داده که همه زمان. "این آسان نیست که در رحمت فقط برخی از الگوریتم طرد نرم افزار است."

شنوندگان که در حال حاضر این برنامه بر روی تلفن خود را هنوز هم می تواند به آن دسترسی داشته باشید اما آنها قادر نخواهد بود به redownload آن است. کاربران جدید نیز قادر نخواهد بود برای پیدا کردن آن را در Google Play. اگر او تنظیم برنامه به نحوی حذف تمام COVID مطالب او می خواهم به تغییر نام برنامه ها و از دست دادن تمام آن اعتبار و محبوبیت. Guillemane می گوید آستانه او تقریبا به 10 میلیون دانلود شده را علامت هنگامی که گوگل به حالت تعلیق برنامه.

گوگل قبلا demonetized برنامه خود را برای پیوند به محتوای غیراخلاقی که Guillemane نمی میزبان و یا ایجاد کنید. وضعیت مشابه بود که محتوای آن تنها فهرست توسط Podcast Addict اما گوگل, punished, برنامه و خالق خود را به صورت لیست نشان می دهد.

البته با این بیماری همه گیر مداوم مردم با عجله به پادکست در مورد ویروس. آن را به موقع و مهم است. در همان زمان برخی از افراد کشف و ضبط کرده اند با توجه به گسترش اطلاعات غلط است که گوگل در تلاش است تا به سرکوب با آن سیاست جدید. پادکست برنامه توسعه دهندگان هستند که فقط رویه محتوا به طور مشابه به یک موتور جستجو به طوری که آنها نمی تواند لزوما فیلتر کردن اطلاعات غلط و یا به صورت جداگانه روی صفحه نمایش در هر خوراک RSS و قسمت که پر. این سیاست ممکن است به خوبی نیت, اما آن را سخت به پلیس.

ما رسیده ایم به گوگل برای روشن شدن بیشتر و به روز رسانی خواهد شد اگر ما به عقب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن