SpaceX بعدی Starlink راه اندازی خواهد شد افزایش سه مسافرت مفتی ماهواره به مدار

در هفته های آینده اپراتور ماهواره ای سیاره را سوار بر یکی از SpaceX را فالکون 9 موشک ارسال تا سه خود را کوچک م

توسط PARINEWS در 20 خرداد 1399

در هفته های آینده اپراتور ماهواره ای سیاره را سوار بر یکی از SpaceX را فالکون 9 موشک ارسال تا سه خود را کوچک ماهواره همراه با 60 SpaceX اینترنت-بشاش Starlink ماهواره. زمانی که این دسته از ماهواره, راه اندازی, سیاره خواهد بود که برای اولین بار به برچسب به همراه فضایی به عنوان بخشی از SpaceX جدید ماهواره کوچک سوار-به اشتراک گذاری برنامه.

سه سیاره, ماهواره ها و بالا رفتن در این آینده راه اندازی خواهد شد اضافه کردن به این شرکت موجود SkySat صورت فلکی در مدار زمین کم. صورت فلکی است که در حال حاضر ساخته شده تا از 15 فضاپیما در هر مورد به اندازه یک ماشین لباسشویی است که به تولید تصاویر با وضوح بالا از زمین زیر است. سیاره قصد دارد به دور از ناوگان با شش ماهواره: سه رفتن تا در آینده فالکون 9 به فضا پرتاب شد و سه مجموعه به پرواز در دیگر فالکون 9 Starlink راه اندازی در ماه جولای. این شرکت در ابتدا اعلام کرد طرح خود را برای راه اندازی با SpaceX در اواسط ماه مه.

نمی توان آن را اولین بار است که سیاره راه اندازی کرده است SkySats بر روی یک موشک فالکون 9. این شرکت فرستاده می شود تا هفت ماهواره از جمله دو SkySats در یک فالکون 9 در دسامبر سال 2018 است. که راه اندازی شناخته شده به عنوان SSO-یک ماموریت عظیم بود سوار-به اشتراک گذاری آن فرستاده می شود تا در مورد 64 ماهواره ها همه بر روی یک موشک. یک شرکت مستقل به نام Spaceflight میانجیگری است که, راه اندازی, اما در حال حاضر SpaceX در حال کار به طور مستقیم با اپراتورهای ماهواره ای به منظور هماهنگی سوار-سهام در فالکون 9 بخشی از یک برنامه جدید این شرکت اعلام کرد در سال گذشته است.

کار به طور مستقیم با SpaceX شده است سریع, تجربه, با توجه به سیاره است. "یکی از چیزهایی که واقعا خوب در مورد کار با SpaceX است که آنها در کار بسیار مشابه سرعت به عنوان سیاره" مایک Safyan معاون رئیس جمهور از راه اندازی در سیاره می گوید در آستانه. "ما هر دو رفتن و ما در انجام بسیاری از چیزهای در خانه کمک می کند که ما را قادر به رفتن سریع تر از معمولی هوافضا پروژه است." Safyan می گوید که تمام مراحل گرفته شده حدود شش ماه از اصل امضای قرارداد با SpaceX برای رسیدن به راه اندازی.

SpaceX به حال مقدار زیادی از پروازها برای سیاره را انتخاب کنید از Safyan می گوید. SpaceX اجازه به راه اندازی حدود 12000 ماهواره برای آن Starlink صورت فلکی به ارائه اتصال به اینترنت را به سطح زمین است. برای ساخت این پروژه SpaceX شده است و راه اندازی آن Starlink ماهواره ها در دسته 60 در راه اندازی با هر پرواز رخ می دهد در مورد یک بار در ماه در سال 2020 است. فراهم می کند که فرصت کافی برای کوچک ماهواره به برچسب همراه است.

"هنگامی که شما در حال کار به عنوان یک سوار-به اشتراک گذاری حمل بار شما اغلب مجبور به انتخاب یک راه اندازی و سپس شما فقط باید صبر کنید هر زمان که اصلی حمل بار آماده است می گوید:" Safyan. "و گاهی اوقات این تاخیر می تواند اضافه کردن به شش و نه 12 ماه. این واقعا بستگی دارد. در حالی که با SpaceX آنها راه اندازی Starlink بنابراین اغلب و مدار است که واقعا به خوبی همسان برای آنچه که ما به دنبال این خاص SkySats."

سه ماهواره خواهد بود واقع در بالای پشته 60 Starlink ماهواره ها همه بسته بندی شده در داخل فالکون 9 را بینی مخروطی. هنگامی که این سه و سه بعدی SkySats راه اندازی سیاره ارائه خواهد شد قابلیت های جدید برای مشتریان: گرفتن عکس از نقاط خاص بر روی زمین تا 12 بار در یک روز. شش آینده SkySats به رهبری به یک مدار است که خواهد شد بیش از 53 درجه شمالی و عرض جغرافیایی جنوبی که اجازه خواهد داد که برای چنین "دوباره رای دادن" بیش از این مناطق است. و در دیگر مناطق جهان SkySats قادر خواهد بود به تصرف خود در همان مناطق تا هفت بار در روز.

این قابلیت جدید است که در حال نورد در همان زمان که سیاره amping تا وضوح تصاویر آن است. این شرکت به تازگی یک "ارتفاع کاهش کمپین" از آن SkySat ماهواره بیش از شش ماه گذشته آنها را در حال حرکت و نزدیک به زمین است. که کمک به بهبود وضوح تصاویر خود را از حدود 2.6 پا (80 سانتی متر) در هر پیکسل به حدود 1.6 پا (50 سانتی متر) در هر پیکسل. سیاره نیز با انتشار یک جدید داشبورد آنلاین برای مشتریان برای کمک به آنها ارائه درخواست برای این بالاتر-res تصاویر از این فضاپیما است.

با فقط دو راه برای رفتن به سیاره نزدیک به باز کردن قابلیت های کامل از SkySat صورت فلکی با مجموع 21 ماهواره. و Safyan می گوید این شرکت است هیجان زده به پرواز در فالکون 9 دوباره. به عنوان یک اپراتور ماهواره ای, سیاره دارای مقدار زیادی از تجربه راه اندازی آن ماهواره های مختلف راکت اما این شرکت اعلام کرد که اعلام SpaceX سوار-به اشتراک گذاری برنامه با هزینه کم قیمت فقط 500 دلار در هر کیلوگرم بود تعویض بازی. "اگر ما می تواند پیدا کردن یک سوار-به اشتراک گذاری فرصت است که خوب قیمت گذاری و آن را به سمت مورد نظر مدار و ما باید خیلی اعتماد به نفس خوب در برنامه — پس از آن که به طور معمول ما بندر تماس بگیرید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن