Rs. 3 لاخ رشوه به پوشش دولت. خوابگاه سوء مدیریت

اجتماعی وزارت رفاه دستیار گرفتار قرمز دست در حالی که پذیرش تومان. 1 لاخ میسور/Mysuru: یک دوم تقسیم دستیار (SDA

توسط PARINEWS در 13 خرداد 1399

اجتماعی وزارت رفاه دستیار گرفتار قرمز دست در حالی که پذیرش تومان. 1 لاخ

میسور/Mysuru: یک دوم تقسیم دستیار (SDA) در دفتر مشترک مدیر اجتماعی وزارت رفاه به دام افتاده بود توسط اداره مبارزه با فساد (ACB) هنگامی که او در پذیرش رشوه از Rs. 1 لاخ از خوابگاه سرپرست. SDA قول داده بود سرپرست که سوء مدیریت در دولت خوابگاه نخواهد بود گزارش به بالاتر افسران اگر رشوه پرداخت شد.

SDA است Shivanna که به دام افتاده بود در دفتر در Vinayakanagar در Mysuru در روز دوشنبه. او بازداشت شده است و ACB sleuths هستند خوشهچین اطلاعات بیشتر در از او. مشترک مدیر Muniraju سفر کرده بود قبل از رطوبتی خوابگاه در Ravandoor در Periyapatna و گرفته بود سرپرست H. Rajaiah به کار برای احساساتی شرایط زندگی در خوابگاه دانش آموزان است.

Muniraju ناراحت شد ناخالص سوء مدیریت بودجه دولت در خوابگاه و تا به حال صادر شده نشان می دهد-باعث توجه به سرپرست و تا به حال نیز تهدید به تسلیم شکایت با اداره بهزيستی. او هشدار داده بود Rajaiah که او را در اقدام انضباطی علیه او.

در ضمن یادگیری در مورد حادثه Shivanna به نام Rajaiah و به او گفت که اگر او پرداخت تومان. 3 لاخ رشوه به Muniraju هیچ اقدام خواهد شد در برابر او (Rajaiah). ترس انضباطی عمل و تفکر خود را در مورد امنیت شغلی Rajaiah موافقت به پرداخت تومان. 1.50 لاخ و پرداخت تومان. 50,000 به عنوان اولین قسط.

پس از پرداخت پول Rajaiah شکایت ACB در برابر Shivanna و Muniraju. اقدام به شکایت ACB sleuths گذاشته دام و Shivanna قرمز دست گرفتار شد در حالی که پذیرش تومان. 1 لاخ دوم بخشی از وعده رشوه.

ACB Dy.SP H. Parashuramappa بازرس Niranjan کارکنان کومار Aradhya, Guru, Nethravathi, Chethan و Yogesh شرکت کننده در عملیات به دام انداختن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن