فرودگاه بین المللی نزدیک سریراناپاتنا پیشنهاد

بررسی ۹۰۰ هکتار زمین انجام شده؛ پیشنهاد با مرکز میسور/میسورو: یک فرودگاه بین المللی دیگر ممکن است در نزدیکی سر

توسط PARINEWS در 21 مرداد 1399

بررسی ۹۰۰ هکتار زمین انجام شده؛ پیشنهاد با مرکز

میسور/میسورو: یک فرودگاه بین المللی دیگر ممکن است در نزدیکی سریرانگاپاتنا در بزرگراه میسورو-بنگورو، علاوه بر فرودگاه بین المللی کمپگوودا (KIA) موجود، که در فاصله دور از بنگورو در نزدیکی ناندی هیلز قرار دارد، در صورتی که مرکز پیشنهاد فرستاده شده را که قبلاً برای بررسی آن فرستاده شده است، بپذیرد. Mysuru-Bengaluru Highway

سوال این است که اگر این فرودگاه جدید رقیب کیا و همچنین به فرودگاه مانداکلی که اخیرا افتتاح شده در میسورو خواهد بود. شانس بالا هستند به عنوان سهامداران صنعت خواستار یک فرودگاه بین المللی جدید در میسورو و بزرگراه بنگالورو.

اتاق صنعت و بازرگانی بنگلور (BCIC) گزارشی را به دولت ایالتی ارائه کرده است که می گوید با در نظر گرفتن رشد بنگورو و میسورو، یک فرودگاه بیشتر است که به طور ایده آل در بزرگراه میسورو بنگورو در نزدیکی K. Shettahalli در Srirangapatna Taluk لازم است به طوری که منطقه — از جمله مندیا, Channapattana و Ramanagara — می شود افزایش با صنایع بیشتر, شرکت های نرم افزاری است که فرصت های اشتغال و رشد را ترویج.

گزارش به وزیر صنایع بزرگ و متوسط جاگادیش شتر هفته گذشته در بنگلورو ارائه شده است و او نیز احساس نیاز به فرودگاه جدید به عنوان KIA خواهد شد اشباع به زودی.

موقعیت ایده آل

"تحلیل ما نشان می دهد که مکان فرودگاه دوم خواهد بود ایده آل بر روی کشش بین بنگورو و میسورو، بر اساس الگوی رشد اقتصادی، شکاف جمعیتی و پتانسیل تقاضا. این اطمینان حاصل خواهد کرد که مزایای اتصال باعث رشد اضافی در میسورو، حسن و کداگو، "گزارش اعلام کرد.

در این گزارش گفته شده است که با زیر ساخت ها که یک راننده کلیدی صنعت و سرمایه گذاری است، فرودگاه دوم نه تنها به دوگنگست شهر بنگالورو کمک خواهد کرد، بلکه به گسترش صنعت به سمت مناطق دور افتاده کمک خواهد کرد تا در این صورت رشد متوازن را تقویت کند."

فرودگاه بین المللی اضافی یک پروژه سودآور و مساعد خواهد بود و با توجه به چالش های سطح زمین، این کار باید به سرعت تصمیم گیری شود. ذینفعان گفتند که فرودگاه جدید باید یک فرودگاه مستقل و هر دو فرودگاه بین المللی Kempegowda و فرودگاه جدید باید با یکدیگر رقابت واقعی.

اولین بررسی فرودگاه برگزار شد: Sudhakar Shetty

Sudhakar S. Shetty، رئیس جمهور سابق، فدراسیون اتاق بازرگانی و صنعت کارناتاکا (FKCCI) به ستاره میسور گفت که هنگامی که او در حال در حال کار در حال انجام در حال انجام FKCCI بود، او به همراه NR حوزه انتخاباتی MLA Tanveer Sait ایده یک فرودگاه دیگر در میسورو شناور -- بزرگراه بنگورو در نزدیکی K. Shettahalli برای توسعه کلی منطقه است. به اضافه اینکه، کیا به زودی به نقطه اشباع خود خواهد رسید و رسیدن به مناطق مرکزی بنگالورو از فرودگاه در میان ترافیک دیوانه کننده ساعت ها طول می کشد.

من با وزیر هوانوردی کشوری و کارناتاکا CM صحبت کرده بودم و به اصرار من اولین بررسی فرودگاه یهوایی انجام شد. زمین که برای فرودگاه جدید شناسایی شد در نزدیکی K. Shettahalli در جاده میسورو - بنگورو است، او گفت: ".

پیشنهاد با مرکز

در ک. شتاهالی یک سرزمین ۹۰۰ هکتاری دولتی وجود دارد که مورد استفاده قرار نگرفته است. فرودگاه بین المللی جدید می تواند در این سرزمین بالا بیاید و ما می توانیم زمین های بیشتری داشته باشد که به دست آورد، با توجه به اینکه KIA در چهار هزار جریب گسترده شده است. پیشنهاد در حال حاضر وجود دارد با دولت مرکزی و چیزهایی که باید در حال حرکت از آنجا تنظیم شده است، او گفت: ".

Sudhakar Shetty استدلال می کند که فرودگاه بین المللی جدید اقتصاد کل منطقه شامل بنگالورو، Ramanagara، مندیا، میسورو، کداگو را تقویت خواهد کرد و آن را به یک نیروگاه اقتصادی با اتصال. صنایع بیشتر و بیشتر و غول های فن آوری می توانند شرکت ها راه اندازی و اتصال خواهد شد عالی با بزرگراه میسورو بنگورو موجود در حال گسترده شدن به بزرگراه 10 خط و راه آهن دو ردیابی در حال تکمیل. به علاوه راهروی زیرساخت بنگالیو-میسورو (BMIC) — جاده زیبا وجود دارد. همه اینها سفر به بنگورو را صاف تر و سریعتر خواهد کرد."

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن