نجات پلنگ درمان و منتشر شد به جنگل

آزاد به Kaimara منطقه جنگل در Nagarahole میسور/Mysuru: سه سال پلنگکه افتاده بود به 100 ft. چاه عمیق در Karapur

توسط PARINEWS در 1 مرداد 1399

آزاد به Kaimara منطقه جنگل در Nagarahole

میسور/Mysuru: سه سال پلنگکه افتاده بود به 100 ft. چاه عمیق در Karapura روستا در H. D. Kote taluk و نجات توسط وزارت جنگل پس از سه روز عملیات امداد و نجات شده است منتشر شد به Kaimara منطقه جنگل در Nagarahole رزرو جنگل.

پلنگ که آمده بود در جستجوی غذا و آب تا به حال به طور تصادفی کاهش یافته است به 100 ft. چاه عمیق و روستاییان حال هشدار محدوده جنگل افسر (RFO) S. S. Siddaraju که نه تنها بازدید نقطه با تیم خود را, اما همچنین رفت و به چاه عمیق با نشستن داخل یک قفس که بود کاهش به خوبی بدانند که حضور و وضعیت پلنگ.

بعد از آن غذا و آب را کاهش داده و به خوبی و دوربین های مدار بسته نیز کاهش داده و به آن بود که اسیر این فیلم از پلنگ تغذیه در گوشت کاهش جنگل کارکنان بخش. جنگل مقامات پس از آن تصمیم گرفت برای نجات پلنگ از چاه با خیال راحت و آغاز خود را نجات.

در سومین روز از عملیات امداد و نجات تیز تیرانداز اکرم (ص) بود و کاهش به خوبی با او (رسول اکرم (ص) در داخل یک قفس. او سپس اخراج یک آرامبخش در پلنگ که ارائه آن ناخودآگاه زیر آن قرار داده شده در داخل قفس و کشیده. RFO Siddaraju زبان به ستاره میسور گفت که آن را مشکوک است که پلنگ مارس مجروح شده بود در آن ، پلنگ بررسی شد و سه شنبه شب و از آن تایید شد که این پلنگ سالم بود. در روز سه شنبه در مورد 10.20 am آن آزاد شد به Kaimara منطقه جنگل در Nagarahole رزرو جنگل او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن