آخرین Ashada جمعه مراسم برگزار شد در میان نبود جانبازان

MP Shobha Karandlaje صعود گام به دنبال نعمت الهه Chamundeshwari میسور/Mysuru: در میان ممنوعیت ورود جانبازان به

توسط PARINEWS در 27 تیر 1399

MP Shobha Karandlaje صعود گام به دنبال نعمت الهه Chamundeshwari

میسور/Mysuru: در میان ممنوعیت ورود جانبازان به عنوان یک جمعیت-کنترل و اندازه گیری در پی COVID-19 گیر چهارمین و آخرین Ashada جمعه جشن گرفته شد در یک بازی ساده و نمادین به شیوه ای در روپیه Chamundeshwari معبد در بالای Chamundi هیل این صبح است.

مراسم شروع شد و در اوایل در 4.30 هستم با کشیش تحت هدایت معبد رئیس کشیش دکتر N. Shashishekar Dikshit انجام Mahanyasapoorvaka Abhisheka, Rudrabhisheka و دیگر در ارتباط poojas. پس از اتمام تمام رسم و آیین معبد باز شد در ساعت 7 صبح پس از آن presiding تزئین شده در 'Simhavahini Alankara' گرفته شده در اطراف در صفوف درون معبد محل. پس از Mahamangalarathi معبد بسته شد در حدود 8 هستم.

MP صعود مرحله

در همراهی با نذر از بازدید از تپه معبد هر سال در طول Ashada ماه Udupi-Chikkamagalur MP Shobha Karandlaje صعود به مراحل Chamundi تپه در اوایل صبح خنک بود و دارشان از الهه Chamundeshwari. او همراه بود Chamaraja MLA L. Nagendra ارشد بی جی پی و رهبر سابق کارناتاکا نمایشگاه اقتدار رئیس B. P. Manjunath و چند محلی دیگر BJP رهبران.

ممکن است به ذکر است که در اینجا Shobha شده است بازدید از تپه معبد حداقل یک بار در سال پس از او ملبس به نقش Mysuru منطقه وزیر برای برخی از زمان که دولت بی جی پی به رهبری توسط B. S. Yediyurappa اول به قدرت رسید بیش از یک دهه پیش.

سابق MLA را تکذیب کرد ورود

حتی به عنوان BJP MP Shobha Karandlaje موفق به بازدید از تپه معبد با بالا رفتن مراحل سابق K. R. MLA M. K. Somashekar و برخی از Corporators که می خواستم به بازدید از تپه معبد توسط جاده در آخرین Ashada جمعه محروم بودند اجازه توسط پلیس است.

وسایل نقلیه سابق MLA این Corporators و چند ساکنان متوقف شد توسط پلیس در ورودی دروازه در جاده اصلی منتهی از foothill. همچنین مکان عمومی دیده می شد استدلال با پلیس در ویژه اجازه داده می شود به افراد برجسته در میان ممنوعیت ورود جانبازان.

بدون ورود برای جانبازان تا جولای 20

به عنوان یک جمعیت مدیریت و اندازه گیری, منطقه دولت تمدید ممنوعیت ورود جانبازان به Chamundeshwari معبد تا 20 ژوئیه. این معبد بسته شد برای جانبازان از امروز, آخرین Ashada جمعه تا تاریخ 20 ژوئیه. دولت های منطقه در حال حاضر ممنوع ورود جانبازان در روزهای شنبه و یکشنبه در Ashada ماه. معبد را دوباره باز تنها در جولای 21.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن