چگونه به مسئولیت شخصی و توقف سرزنش شرایطی

پاسخ این صادقانه...آیا شما واقعا در زندگی خود را? یا شما خیلی خوب در موجود جریان و واکنش به همه چیز به عنوان آ

توسط PARINEWS در 7 مرداد 1399

پاسخ این صادقانه...آیا شما واقعا در زندگی خود را? یا شما خیلی خوب در موجود جریان و واکنش به همه چیز به عنوان آنها اتفاق می افتد ؟ بهتر است شما فرمان در راس با حس مسئولیت شخصی و یا شما در حال نشستن در صندلی مسافر اجازه دادن به دیگران برای شما تصمیم می گیرید?

هر پاسخ خود را است, آن را OK. شما انسان هستید و شما قطعا کامل نیست. هیچ یک از ما هستند اما هیچ کس می خواهد به زندگی قربانی و هیچ کس می خواهد به اویختن با یک, یا, بنابراین اگر شما در بازی شخصیت است که مقصر شرایط خود را به جای در نظر گرفتن مسئولیت به عنوان یک بازیکن کلیدی در داستان خود را, و سپس در اینجا شما را از خواب بیدار کردن تماس.

شما لوکس از تصمیم گیری که شما می خواهید هر روز شما را از خواب بیدار. از دقیقه ای که شما برای باز کردن چشم خود را در صبح شما از این توانایی برای تصمیم می گیرید که شما در حال رفتن به آن روز. این افرادی که تسلط هنر از زندگی خوش و خرم و مسالمت آمیز که ترک خورده اند این, کد آنهایی که از خواب بیدار محتوا و در نظر گرفتن مسئولیت برای زندگی خود را. که ممکن است احساس مانند جهان دور از چگونه شما احساس اما این همه در مورد در نظر گرفتن دیدگاه های مختلف.

می خواهید برای دیدن آنچه که این به نظر می رسد مانند ؟ خواندن نگه دارید و پیدا کردن چگونه به تغییر چشم انداز خود را و شروع به گرفتن مسئولیت شخصی برای چگونه زندگی خود را به نظر می رسد.

مسئولیت شخصی و خود شکوفایی

انسان ها هستند که محتوای زندگی را به عنوان بهترین نسخه از خود و نگه داشتن خود را مسئول خوشبختی خود هستند چه آبراهام مزلو روانشناس تماس های زندگی به عنوان "انسان کامل." شما احتمالا دیده می شود مزلو معروف سلسله مراتب نیازهای هرم[1] جایی در زندگی خود را به خاطر آن منجر به رفتار انسان نظریه توضیح انگیزه های پشت سر ما به عنوان انسان است.

مردم باید همیشه تلاش کرد با ایده "خود شکوفایی" (یعنی به طور کامل انسان) نشسته در بالای هرم و آن را به نظر می رسد مانند یک قله دست نیافتنی که چند تا کنون برسد. که نبود مزلو قصد او نیست در واقع ایجاد هرم. او نوشت: در مورد یک سلسله مراتب و شخص دیگری فرض آن یک هرم و بعد از این همه سال ما در حال پیدا کردن آنچه که او واقعا به معنای.

تبلیغات

"در این متلاطم گشت و گذار یک clunky هرم است از کمی استفاده کنید. در عوض آنچه که مورد نیاز است چیزی کمی بیشتر عملکردی است. ما نیاز به یک قایق بادبانی." -اسکات بری کافمن[2]

انسانی روانشناس اسکات بری کافمن دوباره و تجدید هرم بر اساس آخرین علم در رفتار انسان در رمان خود را فراتر از: علم جدید از خودشکوفایی. به طور کامل انسان کافمن تاکید کرد که در مورد زندگی در لحظه لذت بردن از سوار شدن و انجام آنچه شما را دوست دارم چرا که زمانی که شما احساس می کنید مانند شما در دستیابی به هدف خود را به شما احساس می کنید تراز وسط قرار دارد در درون خود و شما را قادر به ایجاد یک مشارکت معنی دار به جهان است.

درست است ؟ خوب در اینجا این است که چگونه به لبه نزدیک تر به آن مرحله است.

چرا شما نیاز به مسئولیت شخصی

هنگامی که به شما در تنظیم بادبان شما لازم نیست تنظیم کردن بدون جهت و یا مقصد در ذهن, راست?

زندگی همان است هر چند بسیاری از ما وجود دارد زندگی بی هدف زندگی می کند و در نتیجه سقوط طعمه به مقابله با اضطراب و افسردگی. این است که چرا آن را فوق العاده مهم است که یک هدف یا جهت یک ستاره شمال به سر نسبت که نباید به اشتباه با اهداف مادی مانند غنی و یا خرید آن خانه.

اگر شما تا کنون زندگی می کردند "من خوشحال خواهید بود زمانی که" زندگی شما می دانم آن را سخت درس به یاد زمانی که شما در پیدا کردن که شما هرگز احساس واقعا خوشحال چون تیر دروازه خورد را نگه می دارد در حال حرکت است. این هم کلید را به تصمیم گیری های زندگی خود را به خاطر زندگی زندگی شخص دیگری است که یک راه مطمئن آتش برای پایان دادن به ناراضی است.

تبلیغات

آنچه شما باید انجام دهید این است پیدا کردن یک تعادل بین تصمیم گیری چه جهت شما را به بهترین خود را و مطمئن شوید که شما در حال لذت بردن از زندگی روزمره است.

"بخش سخت است که واقعا در لحظه زندگی می کنند و قادر به بادبان را از طریق زندگی بدون پایان را در ذهن. درست مثل آن طول می کشد شجاعت خود را برای باز کردن بادبان در یک قایق بادبانی و ببینید که در آن باد شما را از آن طول می کشد مقدار زیادی از شجاعت برای تبدیل شدن به بهترین نسخه از خودتان را." -اسکات بری Kaufman

آنچه را که بهترین نسخه از شما ؟

با هدف به بهترین نسخه از خودتان است همه چیز در مورد پذیرش. شما باید قادر به پذیرفتن خوب و بد را قبول سایه و تمام چیزهایی که پنهان کردن و از ترس دولا شدن در تاریکی. کشف تاریکی با دادن برخی از آن نور است.

اگر شما تا به حال یک دوران کودکی و یا دچار تروما اگر شما احساس می کنید بی هدف و یا در دریا از دست داده هر آنچه در آن است شما را مجبور به قبول بخشی از مسئولیت به جایی که شما هستند. شما مسئول باورهای شما را نگه دارید و بر اساس چیزهایی که مردم باید به شما گفتم اما شما مسئول برای برخورد با آنها.

افرادی که مسئولیت زندگی خود را و نقاط ضعف خود را و را انتخاب کنید به صرف زندگی خود را در حال توسعه و بهبود در سالم جنبه های مثبت هستند که نشان شجاعت است. بالا رفتن از دکل قایق بادبانی خود را و بالاتر از خود و خواسته های شخصی و احساسات است. شما فقط ممکن است ببینید که وجود دارد میلیاردها قایق دیگر bobbing در اطراف وجود دارد و برخی ممکن است نیاز به کمک شما.

اما شما نمی تواند کمک به آنها را تا زمانی که شما خودتان کمک کرده اید.

تبلیغات

چگونه به مسئولیت شخصی

جاده به یادگیری چگونه به مسئولیت شخصی می تواند یک مشکل اما ساده شروع و سپس شروع به مقابله با جنبه های مشکل تر. در اینجا دو مراحل شما نیاز به گرفتن بر اساس قایقرانی استعاره ما در حال کار با.

1. امن بدنه (و ملوان)

درست مثل اقیانوس زندگی ما بسیاری از یو پی اس و فراز زندگی اببس و جریان اما داشتن یک جامد قایق بادبانی به معنی شما می توانید مقاومت در برابر آب و هوا و برگزاری دوره بدون متصل و یا پر کردن با آب. بدنه نشان دهنده نیازهای اساسی خود را غیر negotiables مورد نیاز برای یک سفر امن که عبارتند از: ایمنی و اعتماد به نفس و ارتباط با دیگران است.

بررسی کنید و از خودتان بپرسید که آیا نیازهای اساسی خود را برآورده. آیا شما احساس اعتماد به نفس مورد که شما به عنوان یک فرد ؟ آیا شما مبارزه با اراده و انگیزه ؟ آیا شما به اندازه کافی ارتباط با دیگران ؟

شما نیاز به این سوالات را بپرسید به منظور می دانم که در آن بدهی های خود هستند. آنها اعمال می شود به همه ما و آنها می تواند دلایل سفر فعلی خود را ندارد بسیار سرگرم کننده است.

"هیچ انسانی است معاف از عواقب وخیم تنهایی و بدون نیاز های اساسی انسان رضایت می تواند جایگزینی برای یک ارتباط عمیق." -آبراهام مزلو

به یاد داشته باشید: شما تنها یک قایق بادبانی و یک سفر است, بنابراین شما باید آن را به حساب.

تبلیغات

2. باز کردن و تقویت بادبان خود را

مزلو بود همه در مورد تمرکز و تاکید بیش از حد بر روی مقصد. بله در مسیر درست اما تمرکز بر بهره گیری از بادبان با پیدا کردن هدف اوج تجربه و پس از آن تمایل به اکتشاف.

هنگامی که آخرین باری که شما در زمان شجاعت واقعا باز کردن بادبان خود را? به آسیب پذیر و مایل به شکست است ؟ هنگامی که آخرین باری که شما در یک جریان دولت در یک لحظه که در آن شما آنقدر مجذوب در آنچه شما انجام می دهند که شما را فراموش کرده در مورد ناامنی ها و نگرانی های که در آن شما فقط خوشحال ؟

مزلو اعتقاد همه ما تا به حال خود ما شکل اوج تجربه:

"آیا عالی ورزشی یا موسیقی عملکرد خلاق, تجربه, زیبایی, درک, عشق, تجربه, تجربه جنسی, زایمان, لحظات از بینش و درک مذهبی و یا تجربه عرفانی یا غلبه بر یک چالش عمیق — این است که هر تجربه ای که می آید نزدیک به کمال برای آن شخص است."

به طور کامل انسان بدان معنی است که شما به دنبال جدید به چالش کشیدن و نامشخص حوادث به توسعه بیشتر خودتان. آیا آن را نمی شود خوب برای افزایش جزر و مد برای قایق دیگر و به دست گرفتن فرصت های شگفت انگیز? تصور کنید اگر شما فقط می تواند فراموش کرده ام همه چیز در مورد چه منفی و فقط تمرکز بر اینکه در حال حاضر.

افکار نهایی

اگر شما به یاد داشته باشید آخرین باری که شما احساس واقعا خوشحال اگر شما احساس می کنید uninspired از دست داده و یا اگر شما احساس می کنید مانند شما در مسیر اشتباه و سپس شروع با اصول اولیه. مطمئن شوید که نیازهای اساسی خود را برآورده قبل از شما حرکت و نزدیک به خود شکوفایی.

نگاهی به اشتباهات شما ساخته شده آن را در زندگی از آنها یاد بگیرند و حرکت برای انجام کارهای بزرگتر و بهتر. هنگامی که شما یاد بگیرند که چگونه به زندگی شخصی مسئولیت شما در پیدا کردن قطب نمای خود را به طور طبیعی شما را در جهت شادی و موفقیت.

بیشتر در گرفتن مسئولیت شخصی در زندگی

عکس های اعتباری: Alex Blăjan از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن