چگونه به زمان رفتن سریع تر زمانی که شما با داشتن یک زمان بد

ایستاده در مقابل اتاق های قلب خود را تپش به مردم قدم زدن در شما شده است تا پس از 5 تمرین هستم. شما هفته را صرف

توسط PARINEWS در 24 اردیبهشت 1399

ایستاده در مقابل اتاق های قلب خود را تپش به مردم قدم زدن در شما شده است تا پس از 5 تمرین هستم. شما هفته را صرف آماده شدن برای این لحظه. اسلاید خود را کامل هستند و شما در حفظ خود صحبت کنید.

به عنوان ساعت را نشان می دهد 9:30 شما شروع با یک عرفی "صبح به خیر" و سپس zilch. هیچ چیز. ذهن خود را خالی می رود. ناگهان زمان به نظر می رسد برای جلوگیری از. همه چیز می رود به حرکت آهسته و شما می توانید احساس خود را در صورت شروع به سوزاند.

برای هر کسی که انجام سخنرانی در مقابل مخاطبان زنده انجماد در زمان اشتباه یک کابوس است در حال انتظار برای رخ می دهد و زمانی که آن را ندارد, اگر احساس می کند مانند زمان یخ زده است. احساس درماندگی میکشد و شما فقط می خواهید ساعت را سریع به جلو به طوری شما می توانید فرار از کابوس.

البته واقعیت این است که زمان با سرعت بالا و یا کم کردن سرعت. زمان ثابت است; تنها درک ما از گذر زمان تغییرات[1]. این یک چیز خوب بیش از حد. آنچه که اتفاق می افتد این است که شما پاسخ مبارزه یا پرواز است لگد زدن به در و شما را تبدیل به بیش از حد آگاه از وضعیت خود ، مغز خود را شناخت است شما در معرض خطر هستند و پاسخ در بهترین راه را این می داند که چگونه.

این درک شده و کاهش زمان یک توهم است[2]. آن است که مغز خود را ایجاد و پردازش بیشتر خاطرات فعلی خود را در محیط و جستجوی تهدید را شناسایی کرده است. این جستجو برای درنده است که تصمیم شما شبیه نفیس وعده غذایی است و انجام این کار فوق العاده سریع — بسیار سریعتر از آن به طور معمول خواهد بود. آن است که ما چگونه از خودمان محافظت کنیم و در اکثر موارد از آن است که مفید پاسخ.

اما در بسیاری از موارد می توان آن را کابوسی می شود در این وضعیت احساس درماندگی و منجمد و بیش از حد آگاه ما وضعیت ناگوار. پس چه می تواند شما را به سرعت درک از زمان ؟

تبلیغات

1. یک طرح پشتیبان

اگر شما ذهن خود را به عقب به وضعیت در آغاز این مقاله مغز خود را یخ زده است و خود را با دقت گردد کلمات از دست داده و جایی در داخل سر خود را: چه چیزی شما را انجام دهید ؟ اکثر مردم ترس و وحشت و با وجود آماده سازی دقیق و تمرین یک قسمت آنها نیست تمرین زمانی است و یا اگر چیزی را اشتباه می رود.

انجماد در مرحله اتفاق می افتد حتی چاشنی ترین مجری و داشتن یک اسکریپت یا یک مجموعه از صف کارت در دست می تواند به سرعت تازه کردن/راه اندازی مجدد مغز خود را به شما در مسیر بازگشت و جلوگیری از کابوسی احساس بودن در یک حرکت آهسته سقوط.

استیو جابز بود و بسیار با تجربه مجری. یکی از بهترین. در عین حال حتی اگر او آماده بود دقیق — اغلب مصرف به اندازه شش ماه به قرار دادن با هم یک سخنرانی — چیزهایی که هنوز هم رفت. در این کلیپ از یک سخنرانی استیو جابز به بازگشت در سال 2010 از شبکه WIFI بسیار آهسته بود. وقتی که شما تماشای کلیپ آن را احساس مانند آن را برای همیشه می رود و در عین حال آن را تنها طول می کشد حدود دو و نیم دقیقه. برای ارائه به طول انجامید که حدود دو ساعت و دو دقیقه و نیم است که حدود دو درصد است. نه در همه طولانی و در عین حال برای استیو جابز و مخاطبان کل حادثه احساس بسیاری دیگر.

خوشبختانه به عنوان یک چاشنی مجری استیو جابز را شکست تنش و احساس می کنم که زمان کاهش بود با استفاده از طنز و در نهایت حرکت به بعدی بخشی از نطق اصلی. او پشتیبان و پشتیبان گیری خود را به سرعت و بدون سر و صدا حرکت به بخش بعدی.

همیشه یک نسخه پشتیبان تهیه طرح و استراتژی خروج. برای بدترین آماده و آماده برای سوئیچ به برنامه پشتیبان گیری اگر همه چیز به اشتباه است.

2. تمرکز بر آنچه شما باید کنترل بیش از

شما باید کنترل بیش از سه چیز: شما افکار و احساسات خود و اقدامات خود را. هیچ چیز دیگری. شما نمی توانید کنترل حوادث چگونه افراد دیگر قضاوت با شما یا شخص دیگری را ناراحت آنچه به شما می گویند یا انجام می دهند.

تبلیغات

بد ترین روز یک نتیجه از راه ما واکنش نشان می دهند به چیزی است که ما هیچ کنترل بیش از است. یک مشتری کسب و کار خود را به رقیب خود را. شما هیچ کنترل بیش از آن. که تصمیم گیری مشتری خود را ساخته شده بر اساس مجموعه ای از شرایط و راه آنها احساس خود را در مورد آن شرایط. تنها کنترل شما را در این وضعیت این است که چگونه شما احساس می کنید در مورد از دست دادن یک مشتری. شما می تواند عصبانی شود; شما ممکن است به اطراف نگاه کنید برای کسی که به سرزنش و یا به بهانه ای. اما در پایان هیچ کدام از آن تغییر خواهد کرد این واقعیت است که شما دیگر در خدمت مشتری.

در این شرایط همیشه شروع با یادآوری خود را در مورد آنچه شما باید کنترل بیش از است. وجود دارد هر گونه اقدام مثبت و مراحل را که می خواهد مشکل را حل کند ؟ آیا شما اجازه می دهد احساسات خود را به شما را تحت تاثیر قرار خلق و خوی ؟ شما فکر منفی یا مثبت در مورد این وضعیت ؟

در همه این حالات شما فورا می توانید تصمیم خود را برای تغییر افکار و احساسات خود را و عمل شما را. شما باید به این تصمیم.

اگر شما از دست دادن یک مشتری مهم است و هیچ راه حل شما می توانید با استفاده از این تجربه برای یادگیری است. استفاده از آن به عنوان یک فرصت برای تجزیه و تحلیل آنچه رفت را اشتباه و پیاده سازی تغییرات به راه شما انجام کارهایی است که به حداقل رساندن احتمال یک وضعیت مشابه اتفاق می افتد خود را با مشتریان دیگر در آینده است.

خانه در دست دادن را طولانی درد و رنج خود را کاهش درک زمان و شما احساس بسیار ناراحت کننده است. با استفاده از این وضعیت برای یادگیری از اشتباهات خود را کمک خواهد کرد که شما را به عقب بر گردیم در مسیر و نگه داشتن زمان و حرکت رو به جلو در سرعت شما راضی هستند.

3. مسئولیت کامل برای وضعیت

پذیرش مسئولیت کامل زندگی خود را اجازه می دهد تا شما را به غلبه بر سختی و مشکلات است. در حالی که یک ویروسی همه گیر ممکن است تقصیر شما آنچه شما انجام دهد در شرایطی است که مسئولیت خود را.

تبلیغات

در مستند که در آن شما باید باقی می ماند در خانه خود چیزی است فراتر از کنترل خود را (نگاه کنید به شماره 2) اما آنچه شما را با چگونه شما را مدیریت کار خود را و چگونه شما به حفظ سلامت خود مسئولیت شما است.

دولت ها ممکن است سفارش شما را به ماندن در خانه, اما آنچه شما زمان خود را در حالی که شما در خانه چیزی است که شما مسئول هستید.

در این شرایط شما باید یک انتخاب است. استفاده از زمان اضافی شما باید مثبت و یا عبور مسئولیت زندگی خود را به روزانه اخبار منفی چرخه.

زمانی که شما مسئولیت زندگی خود را, شما را به کنترل[3].

شکایت در مورد وضعیت تنها تضمین می کند شما گیر ماندن در همان بدبختی گیرد. پذیرش مسئولیت برای زندگی خود را به شما می دهد بسیاری از گزینه های بیشتر.

شما می توانید که دوره های آنلاین شما شده است فکر کردن در مورد انجام و یا رنگ در این تصویر شما می خواهید به برای سال. شما می توانید تمیز کردن لباس های قدیمی خود را, آیا بهار تمیز کردن و یا روشن کردن گاراژ خود را. وجود دارد صدها نفر از چیزهایی که شما می توانید انجام دهید که قبل از این جهانی همه گیر شما همیشه شکایت شما تا به حال هیچ وقت برای. در حال حاضر شما وقت دارید.

تبلیغات

Busying خود را با این وظایف می تواند هر وضعیت بد به یک فرصت و زمان دیگر نمی خواهد به نظر می رسد مانند یک خرحمالی; در عوض, آن را به احساس می کنم مثل یک نعمت غیر مترقبه.

Takeaways کلیدی

وجود دارد بسیاری از inevitabilities در زندگی است. یکی از کسانی که inevitabilities است که شما باید زمان بد است. خانه خود را شپشو وضعیت شکایت و reliving تجربه بارها و بارها تنها به علت زمان آهسته perceptually.

پذیرش اجتناب ناپذیر نزدیک شدن به آن را با یک "cest la vie" طرز فکر. و به دنبال مثبت به زودی جلو و شما را از شرایط دشوار و به بیشتر مناطق حاصلخیز که در آن شما می توانید رشد و رشد و زمان شروع به احساس بسیار سریعتر.

راهنمایی های بیشتر در گرفتن را از طریق بار بد

عکس های اعتباری: جانی کوهن از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب