Facebook می گوید آن را به طور دائم تغییر ده ها هزار نفر از مشاغل به کار از راه دور

در یک حرکت که نشان می دهد چگونه به سرعت این COVID-19 همه گیر است و شکل دهی مجدد اقتصاد جهانی Fac

توسط PARINEWS در 1 خرداد 1399

در یک حرکت که نشان می دهد چگونه به سرعت این COVID-19 همه گیر است و شکل دهی مجدد اقتصاد جهانی Facebook, امروز گفت که آن آغاز خواهد شد اجازه می دهد بسیاری از کارکنان خود را به درخواست یک تغییر دائمی در شغل خود به آنها اجازه کار از راه دور. این شرکت آغاز خواهد شد امروز با ساخت بسیاری از ما فرصت های شغلی واجد شرایط برای کنترل از راه دور استخدام و شروع به در نظر گرفتن برنامه های کاربردی برای دائم کار از راه دور در میان نیروی کار خود را بعد از این سال.

"ما در حال رفتن به جلو متمایل به شرکت در کار از راه دور در مقیاس" مارک زوکربرگ مدیر عامل در مصاحبه با گفت: آستانه. "ما نیاز به انجام این کار در راه است که متفکر و مسئول بنابراین ما در حال رفتن به انجام این کار در یک راه اندازه گیری. اما من فکر می کنم که این امکان وجود دارد که بیش از پنج تا 10 سال — شاید نزدیک به 10 از پنج اما در جایی که محدوده — من فکر می کنم ما می تواند به حدود نیمی از این شرکت مشغول به کار از راه دور به طور دائم."

Facebook, که بیش از 48,000 کارکنان مشغول به کار در 70 دفتر در سراسر جهان است که بزرگترین شرکت هنوز به حرکت به شدت به کار از راه دور در پی این بیماری همه گیر. توییتر اعلام کرد در هفته گذشته آن را به بسیاری از نیروی کار این گزینه از کار از راه دور و Coinbase به دنبال با یک شبیه اطلاعیه در روز چهارشنبه. Shopify مدیر عامل Tobi Lütke روز پنجشنبه گفت که این امر بلافاصله شروع یک تغییر دائمی از راه دور کار می کنند. مدیر عامل گوگل Sundar Pichai گفت: در آستانه این هفته است که این شرکت با توجه به اضافی از راه دور کار انعطاف پذیری فراتر از اجازه دادن به اکثر کارکنان ماندن خانه از طریق پایان سال است.

جمعی آغوش از راه دور کار upends دهه عقل متعارف در دره سیلیکون که در آن بزرگترین شرکت های ساخته شده بر اساس این ایده از همکاری در نزدیکی فیزیکی. تا همین اواخر, Facebook پرداخت کارکنان جدید یک جایزه به $15,000 اگر آنها توافق کردند که برای زندگی در 10 مایلی از دفتر. در حال حاضر بسیاری از آنها قادر به کار در هر کجا که دوست دارید — اگر چه Facebook را کاهش پرداخت از کارگران که حرکت به کمتر از گران قیمت مناطق.

در کوتاه مدت Facebook شیفت به کار از راه دور شده است منتقله از ضرورت. زمانی که این شرکت آغاز می شود بازگشایی برخی از دفاتر خود جولای 6th, آن را برنامه ای برای کاهش اشغال به 25 درصد از نرمال این شرکت گفت: این هفته است. و اضافه الزامات ایمنی برای آمدن به دفتر که شامل اجباری ماسک و متوسط چک به احتمال زیاد به نگه داشتن بسیاری از کارگران دور برای بسیاری دیگر.

اما پس از بررسی کارکنان و صحبت با مدیران در شرکت های دیگر ساخته شده در کنترل از راه دور کارکنان زوکربرگ گفت که او متقاعد شد از مزایای بیشتر توزیع نیروی کار است. این حرکت را برای باز کردن Facebook مشاغل بسیار گسترده تر از متقاضیان را از, او گفت:, و می تواند اثر مثبت بر محیط زیست است. (در میان دلایل دیگر کار از راه دور می تواند فعال کردن هزاران نفر از Facebook کارکنان خود را رها روزانه ساعت-رفت و آمد طولانی و از مقر خود در منلو پارک.)

این حرکت همچنین نیروهای Facebook, که در حال سرمایه گذاری میلیاردها دلار در ایجاد نسل بعدی ابزارهای ارتباطی به تکیه بر این ابزار برای گرفتن کار انجام می شود. در آن حس حرکت برای کار از راه دور نشان دهنده ریسک بالا ابتکار به Facebook کارکنان به "آزمایشی" محصولات جدید مربوط به واقعیت افزوده, واقعیت مجازی این شرکت را در پورتال هوشمند صفحه نمایش و محیط کار ابزار همکاری — و به بهبود آنها با سرعت بیشتری از ضرورت پس از این شرکت است که با تکیه بر آنها برای دریافت کار انجام می شود.

"VR و AR همه چیز در مورد دادن مردم حضور از راه دور است،" "بنابراین اگر شما شما در VR و AR و تصویری چت, شما باید به این باور در برخی از ظرفیت که شما در حال کمک به مردم قادر به انجام هر کاری که آنها می خواهند از هر کجا که هستند. بنابراین من فکر می کنم که این نشان می دهد که یک جهان بینی است که می تواند منجر به اجازه دادن به مردم به کار بیشتر از راه دور در طول زمان است."

اما این حرکت نیز همراه با خطرات. از ماه مارس کارکنان در Facebook و دیگر شرکت های فن آوری شده است کار بر روی برنامه ای است که مجموعه ای در حال حرکت را با کارگران همکاری با هم در محوطه دانشگاه. آن باقی مانده است باز سوال که آیا شرکت می تواند به عنوان خلاق و یا تولیدی در دراز مدت در محیط های که در آن آنها نیست طوفان مغزی در حدود همان میز کنفرانس. (برخی می گویند که Facebook نشده است به خصوص خلاق در سال های اخیر به هر حال.)

زوکربرگ گفت که او انتظار دارد به حرکت به آرامی به سمت از راه دور کار می کنند اما آغاز خواهد شد با ساخت بیشتر از این شرکت باز نقش های موجود برای کارگران از راه دور. دیگران را به احتمال زیاد همچنان ترجیح می دهند به کار در یک شرکت, دفتر — به خصوص جوانتر کارکنان زوکربرگ گفت.

یکی دیگر از تلاش برای حفظ تیم رفاقت را از به طور منظم دعوت از کارکنان بر روی پردیس برای "onsites," زوکربرگ گفت: — on-campus نسخه متشکرم خلوت که شد رایج در دنیای کسب و کار تا زمانی که همه گیر رسید. در واقع او گفت: هزینه های سفر در ارتباط با محل جلسات احتمال لغو بسیاری از پس انداز این شرکت ممکن است در غیر این صورت انتظار می رود از یک کاهش می یابد املاک و مستغلات, رد پای.

هنوز پرسش های بسیاری در مورد این شرکت تغییر به کار از راه دور باقی می ماند. Facebook استفاده می شود به فریب کارکنان جدید با پردیس طراحی شده توسط فرانک گری و اسراف قدرت پردازش; چه خواهد شد آن را ارائه کارکنان که در حال کار از خانه ؟ چگونه یک بیشتر نیروی کار از راه دور بر تلاش های اطراف تنوع و شمول? چگونه کارکنان جوان پیدا آموزشی در یک جهان که در آن آنها به ندرت تعامل با مربیان خود در فرد ؟

پاسخ برخی از این سوالات به این معنی ساختمان جدید محصولات زوکربرگ گفت.

"من فکر می کنم ابزار ما امروز نسبتا معاملاتي — که یک ضعف در اکوسیستم," او گفت:. "ایمیل ها و پیام ها — این چیزهایی که طراحی شده است برای تبادل افکار, اما نه به حلق آویز کردن در. آن را تقریبا مانند آنچه شما واقعا می خواهید این است که یک تیم فقط صرف بدون ساختار با هم است."

زوکربرگ منتقل شده از دعوت مدیران ارشد بیش از به صورت ماهانه شام در خانه اش به حلق آویز کردن با استفاده از شرکت های جدید اتاق, محصول, او گفت:. او همچنین تجربه با برگزاری جلسات مدیریت در VR.

با فرض این که COVID-19 خطر در نهایت متهم زوکربرگ قصد دارد حداقل بخشی به دفتر بازگشت. نقش مدیر عامل در طول تاریخ مورد نیاز سفر و در جلسات حضوری که ممکن است ممکن است برای انجام آنلاین. اما زوکربرگ گفت که او بیش از حد به احتمال زیاد به ادامه کار از خانه بیشتر از او قبل از همه گیر.

"من فکر می کنم من قصد صرف بیشتر وقت من از راه دور در طول زمان," او گفت:.

جزئیات آستانه's مصاحبه کامل با مارک زوکربرگ در مورد چگونه او این تصمیم چه ابزار او می خواهد برای ساخت و اینکه آیا او قصد دارد برای بازگشت به زمانی که COVID-19 تهدید فروکش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن