MUDA رزومه مجموعه ای از مالیات

میسور/Mysuru: این Mysuru توسعه شهری سازمان (MUDA) که تا به حال تعلیق مجموعه ای از مالیات پس از COVID-19 مستند

توسط PARINEWS در 1 خرداد 1399

میسور/Mysuru: این Mysuru توسعه شهری سازمان (MUDA) که تا به حال تعلیق مجموعه ای از مالیات پس از COVID-19 مستند در ماه مارس است دوباره راه اندازی مجموعه ای از مالیات از اعضای عمومی آینده تحت صلاحیت آن است.

MUDA باز کرده است یک شمارنده در Vijaya بانک واقع در محل آن در JLB جاده برای فعال کردن به حواله, سایت ساختمان ها و دیگر مالیات است که به علت.

کارکنان در همه MUDA شش دفاتر منطقهای را به یک لغزش به مالیات دهندگان ذکر مقدار پس از محاسبه آن بر اساس سال گذشته مالیات پرداخت challan. عمومی پس از گرفتن لغزش باید به تولید آن در Spandana شمارنده در MUDA دفتر اصلی در JLB جاده که در آن کارکنان به موضوع challans زیر که مالیات دهندگان ملزم به پرداخت challan مقدار در کانتر بانک و دریافت تاییدیه.

در گذشته مورد استفاده مردم حواله مالیات معمولا در ماه های مارس و آوریل هر سال است. اما با توجه به بسته شدن دفتر حساب COVID-19 مستند مردم نمی تواند حواله مالیات خود را. در حال حاضر پس از یک فاصله دو ماه MUDA از سر گرفته است و مجموعه ای از مالیات و پس از آن مردم در صف بندی در مقابل Vijaya کانتر بانک به پرداخت مالیات خود را با توجه به MUDA در حالی که حفظ اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای.

در ضمن MUDA مقامات گفت که تلاش های در حال انجام برای ساخت و پرداخت مالیات آنلاین فقط به عنوان MCC. این نرم افزار به صورت هدف در حال توسعه است و امید است که مالیات پرداخت آنلاین خواهد شد به زودی به آنها اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن