فیس بوک ممنوعیت سیاه چهره و کلیشه های ضد یهود در به روز رسانی گفتار نفرت

فیس بوک ممنوعیت خود را در نوشته ها و تصاویر نژادپرستانه گسترش داده است، با قوانین جدید به طور خاص ممنوعیت تصوی

توسط PARINEWS در 22 مرداد 1399

فیس بوک ممنوعیت خود را در نوشته ها و تصاویر نژادپرستانه گسترش داده است، با قوانین جدید به طور خاص ممنوعیت تصویر چهره سیاه و اظهارات و یا تصاویر نشان می دهد که مردم یهودی کنترل جهان و یا نهادهای بزرگ. فیس بوک در حال حاضر ممنوعیت گسترده ای در گفتار نفرت، اما این شرکت همچنین حفظ لیست دقیقی از زبان ممنوع (مانند مقایسه یک گروه از مردم به "حشرات") و ویژگی های محافظت شده (مانند ظاهر فیزیکی) به کاربران بگویید چه مجاز نیست.

مونیکا بیکرت، رئیس مدیریت سیاست فیس بوک، عصر امروز در تماسی با خبرنگاران گفت: «این نوع محتوا همیشه در برابر روح سیاست های گفتاری نفرت آمیز ما رفته است. اما این می تواند برای دادران در سراسر جهان دشوار باشد که بدون این مثال های صریح، گفتار نفرت را شناسایی کنند.

در حالی که فیس بوک مدت هاست که سخنرانی نفرت انگیز را ممنوع کرده است، قوانین تعدیل شرکت در زمان ها منجر به برخی نتایج نگران کننده شده است. در سال ۲۰۱۷، پروعمومیا گزارش داد که چگونه قوانین فیس بوک حمایت هایی را برای "مردان سفیدپوست" ارائه می دهد اما نه "کودکان سیاه پوست" به دلیل چگونگی تفسیر شرکت از زیرمجموعه های کلاس های حفاظت شده. شرکت می گوید که اکنون تیم های داخل هر دو اینستاگرام و فیس بوک را تأسیس کرده است تا به محصولات احساس "عادلانه و فراگیر" کمک کند.

ما پیشرفت مبارزه با نفرت در برنامه های ما ساخته شده است، اما ما می دانیم که ما باید بیشتر برای انجام اطمینان از هر احساس راحتی با استفاده از خدمات ما، گای روزن، معاون فیس بوک از صداقت، می نویسد: در یک وبلاگ ارسال شده است.

امروز به روز رسانی سیاست در کنار انتشار ششمین گزارش اجرای استانداردهای جامعه فیس بوک آمد. به عنوان بخشی از گزارش، این شرکت نشان داد که بیش از ۷ میلیون قطعه از اطلاعات غلط «مضر» کوروناویروس را در فیس بوک و اینستاگرام بین آوریل و ژوئن حذف کرده است. که شامل نوشته هایی در مورد درمان های جعلی یا اقدامات پیشگیرانه است. همچنین این شرکت برچسب های هشدار دهنده را روی ۹۸ میلیون قطعه اطلاعات غلط در مورد ویروس کوروناویروس قرار داد که تا سطح ممنوعیت افزایش نداده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن