Co-op. وزیر هدایت بررسی جایگاه مالی DCC بانک

بنگلور: با بی نظمی و سوء استفاده از منابع مالی در چند DCC (منطقه مرکزی تعاونی) بانک آینده به ميدان همکاری وزیر

توسط PARINEWS در 9 خرداد 1399

بنگلور: با بی نظمی و سوء استفاده از منابع مالی در چند DCC (منطقه مرکزی تعاونی) بانک آینده به ميدان همکاری وزیر S. T. Somashekar روز سه شنبه به کارگردانی مقامات به انجام درجه بندی از بانک های مستقل و سازمان های خصوصی و یا NABARD.

او در سخنرانی خود در پیشرفت جلسه نقد و بررسی با مقامات بالای وزارت طی آن عملکرد و مشکلات DCC بانک ها و در راس بانک ها مورد بحث قرار گرفت.

تاکید بر نیاز به صورت مفرد بررسی تمام DCC بانک ها در دولت Somashekar گفت: این مهم است که بدانید که جایگاه مالی هر بانک و وضعیت فعلی خود را.

اشاره به این که زمان آن رسیده است برای درجه بندی بانک ها بسته خود را در عملکرد مالی و ایستاده او گفت که آن را به همان اندازه مهم است که بدانید اعطای وام کشاورزی و بهبود روش در جزئیات در رابطه با هر بانک است.

حفظ که یک گزارش همراه با پشتیبانی از داده های کلیدی است برای درک موقعیت های مالی از DCC بانک ها گفت که این گزارش نیز کمک خواهد کرد که در کشف هر گونه بی نظمی های مالی و کلاهبرداری است.

خط کشی نیاز به در نظر گرفتن دقیق عمل در برابر کسانی که درگیر در اختلاس از وجوه وزیر دستور مقامات برای توانمند سازی افسران به نگه داشتن خواص از تمام کسانی که متهم در اختلاس از وجوه و دیگر بی نظمی ها در بانک ها.

تاکید بر نیاز به صورت دوره ای حسابرسی از تمام تعاونی موسسات از جمله VSSN (Vyavasaya Seva Sahakara Niyamitha) و اولیه کشاورزی اعتباری تعاونی جوامع گفت که هوشیاری جوخه تشکیل خواهد شد به حفظ شفافیت در عملکرد خود را.

Somashekar بود مطلع ادعا تومان.92 کرور کلاهبرداری در Kalaburagi DCC بانک زیر که وزیر خواسته مقامات به انجام تحقیقات و ارائه گزارش. وزیر نیز دستور داد جانشین از DCC هیئت مدیره بانک و انتصاب Kalaburagi معاون کمیسر به عنوان مسئول امور اداری.

بعد وزیر بررسی پیشرفت MCDCC (میسور و Chamarajanagar منطقه تعاونی مرکزی) و مندیا DCC بانک ها.

همکاری بخش اصلی کار Nagalambika Devi, ثبت Prasanna کومار, راس مقامات بانک مرکزی و دیگر کارکنان بخش حضور داشتند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن